تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار كرمانشاه در نشست با فرمانداران ؛بر ارائه راهكارهاي جديد مديريتي در استان تاكيد كرد خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: استاندار كرمانشاه در نشست با فرمانداران ؛بر ارائه راهكارهاي جديد مديريتي در استان تاكيد كرد خبرگزاري موج -


۲۰ آذر ۱۳۹۲ (۱۳:۱۴ب.ظ)

استاندار كرمانشاه در نشست با فرمانداران ؛

بر ارائه راهكارهاي جديد مديريتي در استان تاكيد كرد
خبرگزاري موج - استاندار كرمانشاه گفت:فرمانداران استان بايد با ارائه راهكارها و پيشنهادات جديد بتوانند برنامه ها و استراتژي هاي دولت تدبير و اميد در استان را اجرا كنند.

به گزارش خبرگزاري موج كرمانشاه؛ ابراهيم رضايي استاندار كرمانشاه در دومين نشست كاري با فرمانداران استان ضمن تاكيد بر ارائه راهكارهاي جديد مديريتي از سوي فرمانداران، خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه فرمانداران نمايندگان عالي دولت در شهرستان هستند.تدبير و درايت اين افراد بايد به سمتي در حركت باشد كه تعالي و توسعه بيش از پيش شهرستان را در پي داشته باشد.
وي افزود:فرمانداران بايد از برنامه ها و راهبردهاي جديد تحول گرا سخن بگويند زيرا دولت جديد هدف را برحل مشكلات و خدمت بي شائبه به مردم را جزو اولويت هاي كاري خود دارد.
مهندس رضايي با اشاره به اينكه اولويت را بر كار و تلاش بي منت به مردم اعلام كرده ايم، تصريح كرد: بنده به عنوان مدير ارشد استان كار و تلاش شبانه روزي و خدمت به مردم اين استان را وظيفه اصلي خود مي دانم. بنابراين مديران و افرادي كه با من كار مي كنند قطعا بايد از اين روحيه برخوردار باشند و از ارائه ي خدمت صادقانه به مردم از هيچ كوششي فرو گذاري نكنند.
وي همچنين گفت: فرهنگ و تمدن مردم اين ديار از ديرباز مورد توجه بوده و خواهد بود. بنابراين شما به عنوان فرماندار بايد نه تنها از فرهنگ غني گذشته گهداري كنيد بلكه بايد حال و آينده مردم اين استان را با برنامه هاي مدوني كه توسعه و پويايي در استان را در پي داشته باشد، پيگيري كنيد.
مهندس رضايي در بخش ديگري از سخنان خود، شكوفايي در بخش اقتصادي را يكي ديگر از برنامه هاي اصلي فرمانداران در جهت توسعه بيش از پيش استان عنوان كرد و گفت:استان كرمانشاه از جمله استان هاي مستعد و پرظرفيت در حوزه ي طرح هاي توسعه كشاورزي است كه بايستي از سوي مسوولان امر مورد اهتمام ويژه اي قرار گيرد.
استاندار كرمانشاه در ادامه برپيشبرد برنامه هاي دولت و اميد در استان اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه ظرفيت هاي قابل توجهي به منظور توسعه و پيشرفت استان در شهرستان هاي استان وجود دارد لذا فرماندارن بايد با برنامه ريزي و تمهيدات لازم مسير و راه توسعه همه جانبه در زمينه هاي مختلف اقتصادي رونق اقتصادي و شكوفايي استان را هموار و ميسور نمايند.
در اين نشست كه بيش از 4 ساعت به طول انجاميد، فرمانداران به تبيين و تشريح برنامه هاي كاري خود در شهرستان ها پرداختند.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن