تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802750726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاداش و حقوق ماهانه به ورزشكاران قمي اعزامي به بازي‌هاي آسيايي پرداخت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پاداش و حقوق ماهانه به ورزشكاران قمي اعزامي به بازي‌هاي آسيايي پرداخت مي‌شود
قم - خبرگزاري مهر: مديركل ورزش و جوانان استان قم از پرداخت پاداش و حقوق ماهانه به ورزشكاران قمي اعزامي به بازي هاي آسيايي كره جنوبي خبر داد.

عباس جهان بيني در گفتگو با خبرنگار مهر، تصريح كرد: خوشبختانه قم روند رو به رشدي را در ورزش قهرماني داشته و اميد زيادي داريم كه در بازي هاي آسيايي سال آينده ميلادي شاهد حضور تعداد زيادي از ورزشكاران قمي در كاروان كشورمان باشيم.

وي ادامه داد: بر همين اساس از هيئت هاي ورزشي كه ورزشكاران آنها داراي شانس اعزام به بازي هاي آسيايي سال 2014 هستند با جديت حمايت مي كنيم تا علاوه بر اين رقابت ها بتوانيم در سه سال آينده به مجوز حضور ورزشكاران قمي در بازي هاي المپيك نيز دست يابيم.

مدير كل ورزش و جوانان استان قم تصريح كرد: ما همواره سعي مي كنيم حمايت خوبي از ورزش قهرماني انجام بدهيم تا در عرصه پيكارهاي جهاني، بين المللي و آسيايي و نيز مسابقات قهرماني و ليگ كشور موفقيت ورزشكاران استان قم را شاهد باشيم.

وي افزود: از دي ماه سال جاري به ورزشكاراني كه توسط ستاد بازي هاي آسيايي و المپيك تشكيل شده در اداره كل ورزش و جوانان شناسايي شده اند تا زمان اعزام آنها به بازي هاي آسيايي حقوق ماهانه پرداخت خواهيم كرد تا اين عزيزان با آرامش كامل به فكر آماده كردن خود براي مسابقات و تمرينات تيم هاي ملي باشند.

جهان بيني ياد آور شد: تا اين لحظه ورزشكاراني در رشته هاي بوكس، تكواندو، كاراته، كشتي، ووشو، دو و ميداني شناسايي شده اند كه شانس زيادي براي همراهي كاروان ورزشي ايران در بازي هاي آسيايي سال 2014 در كشور كره جنوبي دارند، ضمن اينكه چنانچه اين عزيزان در بازي هاي آسيايي مدال كسب كنند آن وقت پاداش ويژه اي تقديم آنها خواهد شد.

وي اذعان كرد: توفيقات و حضور درخشان جوانان ارزنده ورزش قم در ميادين مهم داخلي و خارجي اين زمينه را فراهم كرده تا شاهد استقبال خوبي در سال هاي اخير از سوي خانواده هاي ورزش دوست قمي از ورزش باشيم و ورزشكاران قمي نيز در تيم هاي ملي رده هاي سني مختلف عضويت داشته باشند.

مدير كل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: امسال نيز با تلاش و تكاپويي كه در اداره كل ورزش و جوانان انجام پذيرفته و همچنين با همت هيئت هاي ورزشي استان، تا كنون سالي خوب و موفقيت آميز براي ورزش قم رقم خورد و ورزشكاران قمي از ميادين داخلي و برون مرزي مدال ها و افتخارات ارزشمندي كسب كرده اند.

وي در پايان اظهار داشت: رشته هاي ورزشي فعال در قم داراي نوجوانان و جوانان پر استعداد و آينده داري است و در سال هاي اخير شاهد حضور موفق و درخشان ورزشكاران قم در عرصه رقابت هاي مهم بين المللي و آسيايي بوده ايم، حضوري كه مدال هاي خوش رنگ طلا، نقره و برنز را براي ورزش استان قم به ارمغان آورده است.

كد خبر: 2193735

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۵:۴۹

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن