تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819027061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رأفت: پيراهن مالديني بهانه‌اي شد براي باز كردن گره مشكلات خيلي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رأفت: پيراهن مالديني بهانه‌اي شد براي باز كردن گره مشكلات خيلي‌ها
مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زماني كه پيراهن مالديني را از او گرفتم فكرش را هم نمي كردم كه بتوانيم نزديك به 300 ميليون تومان كار خيريه انجام دهيم.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس پايان رأفت پس از برگزاري حراج خيريه پيراهن پائولو مالديني در ايوان شمس اظهار داشت: پس از اينكه پيراهن مالديني را از او گرفتم با درخواست هايي مواجه شدم و برخي افراد پيشنهاد 20 و 30 ميليون توماني دادند تا اين پيراهن را دريافت كنند. وقتي با چنين پيشنهادهايي مواجه شدم احساس كردم كه مي توان به بهانه اين پيراهن كار خيريه انجام داد. آقاي استيلي مدير شركت پيشكسوتان پرسپوليس در اين زمينه همكاري زيادي با ما انجام داد. پس از آن هم آقاي علي ضيا مجري برنامه ويتامين3 آمادگي اش را اعلام كرد و رفته رفته كار به جايي رسيد كه اين پيراهن بهانه اي شد براي كارهاي خيريه بزرگ.

طبيعي است كسي فكرش را هم نمي كند كه بتوان يك پيراهن را به قيمت نزديك به 300 ميليون تومان به حراج گذاشت اما وقتي افراد خيّر و حتي فوتبالدوستان عادي از نفس كار مطلع شدند پا پيش گذاشته و دست به كارهاي بزرگي زدند.

پايان رأفت تصريح كرد: جا دارد از باشگاه بزرگ پرسپوليس و آقاي رويانيان همچنين حميد استيلي مديرعامل شركت پيشكسوتان پرسپوليس و تمام كساني كه اين حراج خيريه را ترتيب دادند تقدير و تشكر كنم. آقاي علي ضيا سنگ تمام گذاشت و هرچه بگويم كم گفتم. او يك هفته تمام شب و روز درگير اين ماجرا بود و آقاي حبيب كاشاني مديرعامل سابق
باشگاه پرسپوليس نيز در اين موضوع مشاركت داشت و با ما همكاري كرد. آقاي هدايتي نيز در مراسم حراج پيراهن مالديني چك 150 ميليون توماني را در همان مراسم تقديم كرد و در مجموع نزديك به 300 ميليون تومان كمك مالي جمع آوري شد.

مدير اجرايي آكادمي فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت: روز سه شنبه و در ايوان شمس اتفاقاتي افتاد كه نه تنها بنده بلكه خيلي ها را احساساتي كرد. برخي مردم عادي دست به كارهايي زدند كه اشك خيلي ها در آمد. يك خانمي انگشترش را هديه كرد و يك راننده تاكسي تمام درآمد يك روزش را به اين كار اختصاص داد. علاوه بر 150 ميليون توماني كه آقاي هدايتي كمك كرد شهرداري تهران توسط آقاي ايازي معاون شهرداري تهران 50 ميليون تومان كمك نقدي كرد. آقاي رويانيان 10 ميليون تومان كمك كردند . همچنين آقايان كلاني، استيلي، زادمهر و ابوالقاسم پور كه در اين مراسم حضور داشتند نيز مبالغي را براي اين كار خيريه اختصاص دادند. اتفاقات انسان دوستانه و خيرخواهانه خاصي رخ داد كه نمي توان روي آنها قيمت گذاشت حتي برخي ها با 10 هزار تومان كمك مي خواستند در اين كار خير و خداپسندانه سهيم شوند. در مجموع همه سنگ تمام گذاشتند از باشگاه پرسپوليس گرفته تا شهردراي تهران، صدا و سيما، پيشكسوتان و بزرگان پرسپوليس و البته رسانه ها كه در اين همت عالي با پوشش خبرها از يك هفته پيش تاكنون دين خود را ادا كردند.

رأفت درباره اينكه مبالغ جمع آوري شده صرف چه امور خيريه اي خواهد شد گفت: بالغ بر 270 ميليون تومان و نزديك به 300 ميليون تومان كمك مالي جمع آوري شد. قرار است يك دستگاه دياليز براي يكي از بيمارستان هاي شهر آستارا خريداري شود و صرف بيماران كليوي شود. همچنين ما اين كمك ها را در اختيار كودكان سرطاني، كودكان بي سرپرست و برخي زنداني ها خواهيم گذاشت و مطمئن هستم كه گره مشكلات خيلي ها با حراج اين پيراهن باز خواهد شد. نقس كار خيرخواهانه بود و جالب است كه اين پيراهن به فرد خاصي نمي رسد بلكه در موزه ملي نگه داري خواهد شد.

رأفت در پايان خاطرنشان كرد: از روز اولي كه بحث بازي ستارگان ميلان و پرسپوليس مطرح بود عنوان مي شد كه فلسفه برگزاري اين بازي ها خيرخواهانه است و قرار است در ميلان و تهران از طرف تيم ستارگان ميلان و باشگاه پرسپوليس بخشي از عوايد برگزاري مسابقه صرف امور خيريه شود. پيراهن مالديني بهانه اي شد تا اين كار خيريه توسعه يافته و قطعا نزديك به 300 ميليون تومان كمك مالي مي تواند مشكلات خيلي ها را حل كند. در اين ميان بنده خوشحالم كه از اين پيراهن بهانه اي ساختيم براي كمك به هموطنان و خدا را شكر مي كنم كه توانسته ايم چنين گام بلندي را برداريم.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن