تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803324013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضايعات فروشي هاي تبريز ساماندهي مي شوند/ سازمان مديريت پسماند تبريز همكار كارخانه بازيافت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ضايعات فروشي هاي تبريز ساماندهي مي شوند/ سازمان مديريت پسماند تبريز همكار كارخانه بازيافت است
تبريز – خبرگزاري مهر: مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري كلانشهر تبريز گفت: اين سازمان خود را در كنار كارخانه بازيافت زباله مي بيند و دوشادوش آن آماده همكاري در اجراي برنامه هاي مديريت پسماند تبريز است.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا اصغري چهارشنبه در حاشيه بازديد از شركت صنعت سازان فتح با اعلام حمايت سازمان مديريت پسماند از بخش خصوصي طرف مشاركت خود در طرح تفكيك از مبداء تبريز ابراز داشت: در حال حاضر بايد تلاش جدي براي استفاده بهينه از منابع شهر كه در قالب پسماند خشك هدر مي روند بشود.

وي اظهار داشت: شركت صنعت سازان فتح مي تواند به عنوان طرف مشاركت با سازمان مديريت پسماند شهرداري كلانشهر تبريز با برنامه ريزي هاي دقيق و كارشناسي تمامي اهداف پيش بيني شده براي اين مقوله در شهر را تحقق بخشد.

اصغري همچنين تصريح كرد: براي انجام كارهاي فرهنگي در حوزه ترويج فرهنگ ترويج پسماند از مبداء اين سازمان آماده همكاري كامل با شركت است و در زمينه تهيه برنامه ها و بسته هاي فرهنگي بر اساس وظايف خود مهياي انجام كار است.

مديرعامل سازمان پسماند شهرداري كلانشهر تبريز با بيان اينكه پسماند تبريز در سطح كشور داراي مدال برنز ثبت اختراع براي بازيافت محصولات جديد از پسماندهاي شهري است ابراز داشت: در حال حاضر شركت صنعت سازان فتح مي تواند به عنوان بازوي اين سازمان در مديريت برنامه هاي تعيين شده امكانات مناسبي را در اختيار آنها قرار دهد.

اصغري همچنين اظهار داشت: راهكارهاي ارائه شده از سوي شركت در امر ترويج و فرهنگ سازي تفكيك از مبداء مورد توجه ماست و اميدواريم از اين پس گام هاي سازنده بيشتري براي اين موضوع برداشته شود.

وي در ادامه اين ديدار با بازديد از مراحل كاري اين شركت خواستار تعامل بيشتر ضايعات فروشي هاي سطح شهر براي همكاري با اين شركت شد و گفت: كليه عزيزان فعال در اين صنف مي توانند در سايه همكاري با اين مجموعه به عنوان طرف مشاركت شهرداري در قالب يك فعاليت قانونمند اقدام به جمع آوري پسماندهاي خشك در سطح شهر كنند و سازمان پسماند هم تلاش مي كند تا سريعا اين صنف رادر تبريز ساماندهي كند.

اصغري تصريح كرد: در آينده با بهبود شرايط موجود تلاش مي شود تا ساختار همكاري فعالان اين عرضه در سطح شهر ساماندهي شده و امكان برخورداري از سود مناسب براي فعالان اين عرصه فراهم گردد.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري تبريز همچنين بر فعال شدن كارخانه بازيافت و توليد كمپوست در پذيرش يك هزار تن زباله شهر تبريز تا پايان سال تاكيد كرد و از مديريت شركت خواست تا در تحقق اين مهم تلاش داشته باشند.

در اين جلسه قائم مقام شركت صنعت سازان فتح با ارائه گزارشي از فعاليت ها و مشكلات موجود شركت داشتن گشت و بازرسي فعال از سوي سازمان در قالب همكاري دوجانبه با شركت ، ارائه امكانات فرهنگي مناسب و اعلام قوانين پسماند كشور براي اطلاع رساني به عموم مردم به ويژه افراد خاطي از طريق رسانه هاي جمعي به ويژه صدا و سيما را خواستار شد.

محسن صابري همچنين گفت: اميدواريم به زودي با افراد متخلف خريد و فروش كننده پسماند در منطقه مايان برخورد قاطعي از سوي سازمان پسماند انجام پذيرد.

كد خبر: 2193338

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۱:۲۲

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن