تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوابيه محجوب درباره نامه مرتضوي به كميسيون اصل 90


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: جوابيه محجوب درباره نامه مرتضوي به كميسيون اصل 90
رييس هيات تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي تمامي ادعاهاي مطرح شده در نامه مرتضوي به رييس كميسيون اصل نود در مورد گزارش اين هيات را دروغ و كذب محض خواند و گفت كه مرتضوي از ترس شكايت نمايندگان اسامي نمايندگان دريافت‌كننده كارت هديه را اعلام نمي‌كند.

عليرضا محجوب در گفت‌وگو با ايسنا، در واكنش به انتشار نامه‌اي از سوي مرتضوي به رييس كميسيون اصل نود به دريافت كارت هديه و بن و استفاده از پرسنل خانه كارگر براي انجام اين تفحص گفت: اينها همه دروغ است، اگر ايشان سند و مدركي و هرچيزي كه نشان مي‌دهد كه ما كارت هديه يا بني دريافت كرده‌ايم دارد ارايه كند.

وي افزود: ما كه آقاي مرتضوي را حتي در طول دوره مديريت‌شان ملاقات نكرديم، چطور مي‌شود كه كارت هديه دريافت كرده باشيم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: هيچ سندي مبني بر اينكه نمايندگان در مجلس نهم كارت هديه‌اي از ايشان دريافت كرده اند، وجود ندارد.

محجوب در واكنش به ادعاي مرتضوي مبني بر اينكه در دوره هشتم مجلس او جزو دريافت‌كنندگان وجوهي بوده است، گفت: اين ادعا در حالي مطرح مي‌شود كه آقاي مرتضوي در دوره مجلس هشتم رييس سازمان تامين اجتماعي نبودند و آقايان حافظي و ربيعي رياست سازمان را به عهده داشتند.

وي افزود: آقاي حافظي در مصاحبه‌اي جواب آقاي مرتضوي را داده‌اند مبني بر اينكه بنده كارت هديه‌اي دريافت نكرده‌ام. حال سوال اين است كه اسناد مربوط به دوران مديريت فرد ديگر در منزل ايشان چه كار مي‌كند، همچنين چه كسي مي‌تواند صحت اين مدارك را تاييد كند، ايشان اگر رسيدي از بنده در مورد دريافت كارت هديه و يا وجهي دارند را منتشر كنند.

رييس خانه كارگر همچنين در واكنش به اين ادعاي محجوب مبني براينكه تحقيق و تفحص در مورد پرسنل خانه كارگر انجام شده است، گفت: اسامي تمامي كساني كه در اين هيات بوده‌اند، موجود است، مگر ايشان در زمان تفحص بودند كه بفهمند چه كساني عضو هيات بودند؟ البته شايد آقاي مرتضوي هنوز از سازمان دل نكندند و كساني را دارند كه برايشان خبرچيني كرده‌اند، اگر چنين چيزي درست است پس بهتر است اسامي خبرچينانشان را بگويند.

محجوب با طرح اين پرسش كه آيا مرتضوي مي‌داند چند نفر در تحقيق و تفحص با بنده همكاري كرده‌اند، گفت: از خانه كارگر تنها يك نفر همكار بنده بوده است و بقيه از كارمندان سازمان تامين اجتماعي بودند، البته ممكن است موردي به افرادي ماموريت داده باشد اما اين به معناي استفاده از پرسنل خانه كارگر نيست.

وي با طرح اين پرسش كه آيا مرتضوي مي‌داند چه افرادي با چه مشخصاتي عضو خانه كارگر هستند، گفت: ادعاهاي مرتضوي مصداق بارز نشر اكاذيب است و مطمئن باشند كه ما پاسخ مناسب را به همه اين ادعاها خواهيم داد.

رييس هيات تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي با طرح اين درخواست از مرتضوي كه اسامي دريافت‌كنندگان كارت هديه را منتشر كند، گفت: آقاي مرتضوي علاوه بر تهمت و افترا، مطالبي را مطرح مي‌كند كه انگار به جاي بنده مسووليت اجرايي كار تفحص را به عهده داشته است و مي‌داند كه چه كساني با هيات همكاري كرده‌اند.

محجوب با تاكيد مجدد بر اينكه قاطبه همكاران هيات تفحص از كارمندان سازمان تامين اجتماعي بوده است، گفت: از خانه كارگر تنها يك نفر با هيات همكاري كرده است كه مشخصاتش موجود است و فردي ديگر گزارشاتي را تهيه كرده است. در شستا نيز چند نفر از كارمندان سازمان و شستا به اتفاق آقاي دهدشتي تحقيقات لازم را انجام دادند و تنها از بيرون يك نفر همراه آقاي دهدشتي بوده است.

وي افزود: وقتي كه آقاي مرتضوي مديرعامل سازمان نبوده است، چطور اين اطلاعات را كسب كرده است. اين موضوع خود مويد اين است كه تمامي اطلاعات دروغ و كذب است، مضاف براينكه حتي اگر از كارمندان خانه كارگر نيز در تحقيق و تفحص نيز حضور داشتند مشكلي نيست چون تخلفات آقاي مرتضوي را دنبال كرده‌اند.

رييس هيات تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي افزود: كارمندان سازمان تامين اجتماعي با ما همكاري لازم را داشتند به طوري كه ما نيازي به افراد بيرون سازمان نداشتند.

محجوب با تاكيد بر اينكه هيچ كارت هديه‌اي نگرفته است، گفت: موارد مطرح شده افترا و دروغ نسبت به مجلس است.

وي با طرح اين پرسش كه چرا مرتضوي اسامي دريافت‌كننده كارت هديه را منتشر نمي‌كند، گفت: آقاي مرتضوي مي‌ترسد كه با انتشار اسامي آن افراد، از او شكايت كنند.

محجوب توضيح داد: ما اسامي نمايندگان دريافت‌كننده كارت هديه را نداريم، چون طبق اسناد تنها كدگذاري شده است و اين كدگذاري بدان معناست كه آقاي مرتضوي بايد 133 ميليون تومان به دادگاه برگرداند چون متخلف است.

وي افزود: راجع به نمايندگان دريافت‌كنندگان كارت هديه نيز تحقيقاتي صورت گرفته و هيچ سندي در مورد آنها وجود ندارد كه به نظر مي‌رسد اين دروغي ديگر است، بهتر است آقايان سعي كنند بيشتر راست بگويند.

رييس هيات تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي همچنين با بيان اينكه تمامي اسناد و مدارك به كميسيون اصل نود داده شده است، گفت: بنده از آقاي پورمختار سوال كردم و گفت تمامي حرف‌هاي مطرح شده در نامه بيخود است.

همچنين محجوب جوابيه‌اي را نسبت به نامه مرتضوي به كميسيون اصل نود منتشر كرده است كه به شرح زير است:

پيرو درج خبر پاسخ آقاي مرتضوي به جناب آقاي پورمختار رييس كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي در مورخه 92/9/18 در پاسخ مطلب ير جهت درج ارسال مي‌گردد،‌ لطفا نسبت به انعكاس آن اقدام فرماييد. اينجانب تمامي مطالب منتسب توسط آقاي مرتضوي به هيات تحقيق و تفحص را كذب دانسته و بر تمامي مطالب ارائه شده توسط هيات و صحت آن مستندا واقف مي‌باشم، مطالب انتسابي به اينجانب نيز از اين قماش مي‌باشند. ضمنا مدارك ارايه شده توسط ايشان به مثابه مصرف كاغذ سوخته است، براي روشن شدن اذهان توجه همه خوانندگان محترم را به صفحه 8 گزارش كه بر تمامي پرداخت‌هايي كه در دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي و تمامي ادوار صورت گرفته است عنوان گرديده است جلب مي‌كنم، تكرار اين مطالب و انتساب آنها به مجلس نهم كه گزارش تحقق و تفحص توسط اين مجلس تصويب و ان‌شاءالله پيگيري خواهد گرديد در حكم نشر اكاذيب و سبب پيگيري قانوني براي نشر كننده و ايرادكننده خواهد گرديد. اين قبيل اكاذيب فرافكنانه هيچ خللي در عزم جزم هيات در احقاق حقوق حقه صاحبان اصلي صندوق وارد نمي‌كند و ان‌شاءالله در دادگاه مشخص خواهد شد. عاقبت كاذبان چيست؟
نظر شما:
------------

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن