تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري زودهنگام بازي ايران و كويت براي رسيدن به يك تيم آفريقايي آخرين طرح كروش براي فرار از نااميدي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: برگزاري زودهنگام بازي ايران و كويت براي رسيدن به يك تيم آفريقايي آخرين طرح كروش براي فرار از نااميدي
ايران ورزشي - در حالي‌كه پيش‌بيني مي‌شد تيم ملي ايران و كويت كه صعودشان به جام ملت‌هاي 2015 آسيا نهايي شده، تيم‌هاي اميد خود را راهي بازي اسفندماه كنند اما كروش پيشنهاد ديگري را ارائه كرد تا اين فرضيه به طور كامل رد شود و طرح ديگري در دستور قرار گيرد. گويا سرمربي تيم ملي ايران مي‌خواهد ديدار با تيم ملي كويت در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا را چهار روز زودتر برگزار كند تا از فرصت «روز فيفا» استفاده كند و چهاردهم اسفندماه به جاي كويت، در قالب ديدار دوستانه به مصاف يك تيم آفريقايي برود.
بازي‌هاي تداركاتي براي تيم ملي ايران در مسير حضور در جام جهاني به يك معضل جدي تبديل شده است و به همين خاطر كروش با وجود اينكه عنوان كرده، فعلا كاري انجام نمي‌دهد اما دنبال اين است كه از حداقل فرصت‌ها استفاده كند تا شايد پيش از پايان ليگ برتر و شروع اردوهاي بلند مدت (كه البته در ارتباط با آنها هم ابهام‌هايي وجود دارد و هنوز مربيان باشگاهي همكاري خود را اعلام نكرده‌اند) يك يا دو بازي دوستانه براي تيم ملي ترتيب دهد. بنابراين با توجه به اينكه ليگ‌هاي مختلف در حال برگزاري است، كروش چاره‌اي ندارد جز اينكه در روزهاي فيفا بازي بگذارد، تا تمام بازيكنانش را در اختيار داشته باشد.
تيم‌هايي مثل كره جنوبي، ژاپن و استراليا كه درگير رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا نبوده‌اند، تا به حال تدارك خوبي داشته‌اند و حالا كروش چاره‌اي ندارد جز اينكه به شكلي آخرين بازي ايران در مسير جام ملت‌هاي 2015 را با تغييراتي مواجه كند كه البته با توجه به ضوابط بين‌المللي مشخص نيست كه اين اتفاق مي‌افتد يا خير؟
اواخر آبان گذشته بود كه صعود ايران به مسابقات جام ملت‌هاي آسيا با برتري مقابل لبنان قطعي شد تا آخرين ديدار تيم ملي در تهران مقابل كويت كه 14 اسفندماه برگزار مي‌شود، براي هر دو تيم جنبه تشريفاتي داشته باشد و همين مساله درخواست عجيب كروش را در پي داشته است كه البته علي كفاشيان اين موضوع را تاييد مي‌كند. رييس فدراسيون فوتبال در ارتباط با اينكه آيا امكان دارد اين خواسته برآورده شود، مي‌گويد: «قرار است صحبت كنيم تا بازي با كويت چند روز زودتر برگزار شود. اگر با اين خواسته موافقت شود، احتمال بازي با يك تيم آفريقايي در روز چهاردهم اسفندماه وجود دارد.»
او در ارتباط با اينكه چه تيمي مورد نظر كروش است، مي‌گويد: «نظر كروش اين است كه اين تيم آفريقايي تيمي نباشد كه در جام جهاني حضور دارد. كروش براي برپايي بازي تداركاتي سختگير است و خودش مي‌خواهد روي انتخاب تيم‌ها نظارت دقيقي داشته باشد. احتمال دارد اين تيم، آفريقاي جنوبي باشد ولي بازي با آنها سخت است. بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد.»
با اين توضيح مشخص است كه مسوولان فدراسيون هم دقيقا نمي‌دانند كه آيا كنفدراسيون فوتبال آسيا با اين درخواست موافقت مي‌كند يا خير اما اگر اين اتفاق بيفتد، مي‌توان گفت كه در ميان تمام روزهايي كه براي تيم ملي از دست مي‌رود، يك فرصت استثنايي پيش مي‌آيد البته اگر فدراسيون توانايي تدارك يك بازي را داشته باشد.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن