تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804237242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدي: اگر حرفي با مسي داريم بايد در زمين بزنيم/ كميته انضباطي تماشاگران را فراري داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: اسدي: اگر حرفي با مسي داريم بايد در زمين بزنيم/ كميته انضباطي تماشاگران را فراري داده است
كاپيتان تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: اگر بچه ها تمركزشان را از دست ندهند و مشكلات مالي هم برطرف شوند مي توانيم مدعي بمانيم و قهرمان شويم.


مرتضي اسدي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، در خصوص شرايط تيم تراكتورسازي و گروه بندي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا صحبتهاي جالبي را مطرح كرده است. وي همچنين با انتقاد از رفتارها و برخوردهاي كميته انضباطي اعتقاد دارد تصميمات اشتباه اين كميته باعث حضور كم تعداد تماشاگران در ورزشگاهها شده است.

اين گفتگو را در ادامه مي خوانيد.

*گروه بندي تيمتان هم مشخص شد. چه ارزيابي از حريفان داريد؟
- فكر نمي كنم خيلي گروه آساني باشد. الاتحاد كه از قوي ترين تيمهاي عربستان است. العين هم تيم قابل احترامي است و اصلا نبايد اين تيم را دست كم گرفت. تيمي هم كه از پلي آف اضافه شود حتما تيم قدرتمندي خواهد بود. در كل بازيهاي ليگ قهرمانان دشوار هستند و اصلا نمي توان گفت حتي يك بازي هم آسان است.

*حتما امسال از تجربه سال گذشته استفاده خواهيد كرد.
- بله دقيقا همينطور است.ما از اين تيمها شناخت نسبي داريم و مي توانيم با ديدن فيلم بازيهايشان بهتر آناليزشان كنيم. ما بايد براي بازيهاي آسيايي تاكتيك جديد در نظر بگيريم. تيمهاي عربستاني و اماراتي بازيكنان گرانقيمتي دارند و چند برابر تيمهاي ايراني هزينه مي كنند. ما هم امسال باتجربه تر شده ايم اما بايد براي حضور موفق تر در آسيا حتما تقويت شويم.

*چقدر براي تيمتان شانس صعود قايل هستيد؟
- حريفان قدرتمندي داريم. اصلا نمي توان پيش بيني كرد صعود مي كنيم يا نه. توپ فوتبال گرد است و هر اتفاقي ممكن است در آن رخ دهد اما ما همه تلاشمان را مي كنيم تا نتايج خوبي بگيريم. هدف ما اين است كه در زمين رقيبان نتايج خوبي بگيريم. آن وقت كارمان براي صعود آسان مي شود چون در تبريز بردن براي ما ساده است. با توجه به جوي كه هوادارانمان در تبريز ايجاد مي كنند و انگيزه اي كه به بازيكنان مي دهند مي توانيم نتايج خوبي در تبريز بگيريم.

*درباره ليگ ايران صحبت كنيم. نيم فصل دوم را خوب شروع كرديد. اين روند را ادامه مي دهيد؟
- نيم فصل دوم از نيم فصل اول خيلي سخت تر مي شود. چون تيمهاي پايين جدول باچنگ و دندان براي ماندن در ليگ تلاش مي كنند و تيمهاي مدعي هم نمي خواهند از كورس مدعيان عقب بمانند. همين موضوع كار ما را سخت تر مي كند اما همه تلاشمان را مي كنيم تا همينطور بمانيم و مدعي باشيم.

*2 بازي داخل خانه با ذوب آهن و سپاهان داريد. قبول داريد اگر اين دو تيم را ببريد از بقيه مدعيان جلو مي زنيد؟
-دقيقا همينطور است اما بايد در نظر داشته باشيم بازي با ذوب آهن اصلا آسان نيست. سپاهان كه جاي خودش را دارد و هميشه مدعي است اما نبايد ذوب آهن را دست كم بگيريم. جايگاه فعلي ذوب آهن جايگاه واقعي اين تيم نيست چون ذوب آهن واقعا فوتبال خوبي بازي مي كند و من نمي دانم چه شرايطي دارند كه باعث شده در اين جايگاه باشند.اين هفته هم ما كار سختي مقابل ذوب آهن داريم اما بازيهاي رقيبانمان آسانتر هستند. خيلي اميدوارم كه با حمايت هواداران و انگيزه بالايي كه بازيكنان دارند بتوانيم از ذوب آهن و سپاهان 6 امتياز بگيريم تا به قول شما از مدعيان جلو بزنيم.

*در هفته هاي اخير استقبال تماشاگران از بازيهايتان كم شده. مي گويند به ورزشگاه نمي آييم تا محروم نشويم!
- نمي دانم اين چه جوي است كه عليه تراكتور ايجاد كرده اند. همه جاي دنيا تلاش مي كنند تماشاگران را به ورزشگاه بياورند اما در ايران هم كه براي يك تيم تماشاگر زيادي مي آيد آنها را دلزده مي كنند. همه جاي دنيا همينطور است كه وقتي يك بازيكني مقابل تيم سابقش قرار مي گيرد هواداران به او واكنش نشان مي دهند اما هيچ كجا چنين قانوني وجود ندارد كه بخواهند يك باشگاه را محروم يا از امتيازش كسر كنند. هواداران ما با شرايط سخت و دشوار به ورزشگاه مي آيند كه تيم خودشان را تشويق كنند اما متاسفانه مدتي ست كميته انضباطي نوك تيز پيكانش را سمت آنها گرفته است. واقعا حضور در ورزشگاه براي هواداران ما سخت شده چون نمي خواهند بهانه دست كميته انضباطي بدهند كه يا محروم شوند يا از تيم امتياز كسر شود. مگر در همين دربي تهران يا بازي ملوان و داماش كم فحاشي مي شود؟ پس چرا همه فقط تماشاگران تراكتور را مي بينند. تماشاگران تراكتور هرگز از الفاظ بد استفاده نمي كنند و فقط با جان و دل تيمشان را تشويق مي كنند. اگر هم كميته انضباطي به دنبال سالم كردن فضاي ورزشگاهها است بايد فرهنگ سازي كند. البته به نظر من ديگر بهتر است به خودشان زحمت ندهند و اول فصل از ما 6 امتياز كسر كنند!

*فكر مي كنيد تراكتور چقدر براي قهرماني شانس دارد؟
-به نظر من فعلا زود است كه بخواهيم از قهرماني حرف بزنيم. وقتي نيمي از نيم فصل دوم بگذرد مي توان با درصد كمي از شانس قهرماني حرف زد. با اين حال ما هدفمان قهرماني ليگ برتر است و تا آخرين هفته ليگ برتر براي رسيدن به اين هدف تلاش مي كنيم.

*تراكتور فصل را خوب شروع نكرد و كسي اميدي به اين تيم نداشت. چه شد كه شرايطتان ايده آل شد؟
-اول فصل تغييرات زيادي داشتيم. تا بازيكنان جديد هماهنگ شوند طول مي كشيد. كادر فني جديد هم به زمان نياز داشت. تمريناتمان را هم دير شروع كرديم و هنوز تكليف بسيار از بازيكنان معلوم نبود اما خوشبختانه هرچه گذشت بهتر شديم و اميدوارم اين روند را ادامه دهيم.

*خيلي ها از مجيد جلالي انتقاد مي كردند كه او نمي تواند با ستاره ها كار كند اما به نظر مي رسد اين انتقاد درست نبوده. نظر شما چيست؟
- جلالي مربي بادانشي است. من اصلا اين انتقاد را نمي پذيرم. ديديد كه او با همه بازيكنان بزرگ تراكتور هم كنار آمد كه معروف ترين آنها علي كريمي بود.

*تراكتور تا پايان فصل مدعي قهرماني مي ماند؟
- شرايط ما خوب است و مي توانيم مدعي بمانيم. اگر بچه ها تمركزشان را از دست ندهند و مشكلات مالي هم برطرف شوند مي توانيم مدعي بمانيم و قهرمان شويم. مشكلات مالي آزار دهنده هستند و من اميدوارم زودتر برطرف شوند تا بازيكنان هم بدون دغدغه به ميدان بروند.

*گروه بندي تيم ملي هم در جام جهاني مشخص شد. گروهمان سخت است يا آسان؟
-فكر مي كنم در گروه ما همه تيمها كيفيت بالايي دارند. حتي بازي با بوسني هم سخت است و نبايد اين تيم را دست كم گرفت. اميدوارم فدراسيون تدارك مناسبي براي تيم ملي ببيند چون تيم ما اين پتانسيل را دارد كه نتايج خوبي در جام جهاني بگيرد. با دعاي خير مردم و انگيزه و غيرت بچه ها تيم ملي مي تواند نتايج آبرومندانه اي بگيرد. ما هم در ايران براي تيم كشورمان دفاع مي كنيم.

*اين روزها بحث كامنتهاي توهين آميز در صفحه ليونل مسي هم داغ شده. نظرتان دراين باره چيست؟
- واقعا اتفاق بد وناراحت كننده اي بود. الان همه دنيا فكر مي كنند ايراني ها چه آدمهاي بي فرهنگي هستند در صورتي كه ما بايد هميشه فرهنگ بالاي كشورمان را نشان دهيم. به نظر من اگر حرف يا كري هم براي بازيكن بزرگي مثل مسي داريم بايد در مستطيل سبز آن را نشان دهيم نه با توهين و لودگي در صفحه اجتماعي.

*حرفهايي كه درباره هاشم بيگ زاده زده شده هم باعث شده اكثر بازيكنان و مربيان واكنش نشان دهند.
-من هم تا حدودي از طريق اس ام اس هايي كه برايم مي آمد در جريان اين شوخي ها قرار گرفتم. خيلي هم ناراحت شدم چون بيگ زاده بازيكن ملي است و شان او بايد حفظ شود.

*گفتگو از پريسا اسلام زاده

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن