تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام عزاي عمومي در كاشاناستاندار اصفهان رحلت آيت‌الله مصطفوي كاشاني را تسليت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعلام عزاي عمومي در كاشاناستاندار اصفهان رحلت آيت‌الله مصطفوي كاشاني را تسليت گفت
استاندار اصفهان با تسليت درگذشت آيت‌الله مصطفوي روز چهارشنبه بيستم آذرماه را در شهرستان كاشان عزاي عمومي اعلام كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، به نقل از اداره‌كل روابط عمومي استانداري اصفهان، رسول زرگرپور در پيامي با تسليت درگذشت اين عالم رباني آورده است: با دريغ و افسوس فراوان خبر يافتيم كه عالم رباني، فقيه عالي‌قدر و عارف روشن‌ضمير حضرت آيت‌الله آقاي حاج سيد محمدباقر مصطفوي كاشاني دار فاني را وداع گفته و به جوار رحمت حق پيوستند.

در بخش ديگري از اين پيام آمده است: عمري بابركت، سرشار از معنويت و تهذيب و گام‌هاي پيوسته در سلوك الي‌الله، همراه با مجاهدتي كم‌نظير در تربيت نفوس مستعد و دل‌هاي مشتاق، خلاصه‌اي از زندگينامه اين روحاني مهذب و اين معلم اخلاق و معرفت است كه بي‌شك فقدان اين شخصيت ممتاز، براي آشنايان رتبه معنوي آن بزرگوار، مصيبتي اندوه‌بار و براي شاگردان و مستفيذان مظهر پرفيض او ثلمه‌اي بزرگ است.

وي در پايان با تسليت درگذشت ايشان به پيشگاه حضرت بقيه‌الله (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي و نماينده ايشان در شهرستان كاشان حضرت آيت‌الله نمازي و به حضرات علماي اعلام و مراجع عظام، مردم شريف و ولايت‌مدار دارالمومنين كاشان و خاندان مكرم و ارجمند ايشان، از خداوند متعال درخواست تسلي و براي روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت نموده و بدين مناسبت روز چهارشنبه بيستم آذرماه را در شهرستان كاشان عزاي عمومي اعلام نموده است.

انتهاي پيام/2301/غ

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن