تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803987609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم‌هاي ورزشي نيروي زميني ارتش پشتوانه‌اي قوي براي تيم‌هاي ملي كشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تيم‌هاي ورزشي نيروي زميني ارتش پشتوانه‌اي قوي براي تيم‌هاي ملي كشور هستند
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: تيم‌هاي ورزشي نيروي زميني پشتوانه قوي براي تيم‌هاي ملي هستند، چرا كه اين نيرو در عرصه ورزش استعداديابي مي‌كند و نيروها را حفظ و پرورش مي‌دهد.
به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش امروز در مراسم تجليل از دست‌اندركاران كاروان ولايت و قهرمانان و مدال‌آوران ورزشي نزاجا كه صبح امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بيان اينكه حضرت ابوالفضل (ع) در اوج ولايت‌مداري قرار داشت، گفت: دست او را قطع كردند، اما اين بزرگوار دست از ولايت نكشيد. از اين رو كربلا دانشگاهي براي ملت سربلند و سرفراز ايران است. ما از اين دانشگاه درسهاي زيادي گرفتيم و استاد بزرگ ما حضرت امام خميني (ره) اين درس‌ها را به ملت يادآوري كرد و سبب شد ملت رژيم پهلوي را ساقط كند و در جنگ نيز به پيروزي برسد.

وي تاكيد كرد: ملت كماكان نداي حسين زمان را لبيك مي‌گويد. يعني شعارش اين است كه "از تو به يك اشاره؛ از ما به سر دويدن". اين تفاوت ملت ما با ملت‌هاي ديگر است.

فرمانده نيروي زميني ارتش در ادامه با بيان اينكه بخشي از ملت را سربازان نيروي زميني تشكيل داده‌اند، اظهار داشت: سربازان نيروي زميني عاشقانه در پادگان‌ها حاضر مي‌شوند و سينه‌هاي خود را آماج گلوله‌هاي دشمن قرار داده‌اند تا ملت آسايش داشته باشد.

امير پوردستان با اعلام اينكه رزمايش بزرگ قمر بني‌هاشم از سوي نيروي زميني در آبان‌ماه و در منطقه جنوب شرق كشور برگزار شد، تصريح كرد: اين رزمايش رسانه‌اي نشد، ولي ما از همه شايستگي‌ها و كارآمدي‌ها در اين رزمايش استفاده كرديم.

وي ادامه داد: در اين رزمايش هزاران دستگاه نفربر، خودروها و تجهيزات پيشرفته مستقر شده بودند و ما از تاكتيك‌ها و تكنيك‌هاي جديد در رزمايش قمر بني‌هاشم استفاده كرديم. ضمن اينكه بايد بگوييم اصول رزم در شرايط متقارن و نامتقارن را داريم.

فرمانده نيروي زميني ارتش تاكيد كرد: به مسئولان نظام جمهوري اسلامي اطمنان مي‌دهيم در همه عرصه‌هاي نبرد گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستيم و آنچه مدنظر ايشان هست را انجام خواهيم داد.

امير پوردستان در بخش ديگري از سخنانش به كاروان حرم تا حرم نزاجا اشاره كرد و با بيان اينكه بنده بايد از دست‌اندركاران اين كاروان تشكر كنم، اظهار داشت: تمامي كاركنان، امراي نيروي زميني ارتش دوست داشتند در اين كاروان حضور داشته باشند. هدف كاروان حقيقتا هدف مقدسي است. عزيزان ارادت خود را در قالب اين كاروان نشان دادند، ارادت را نمي‌توان در كنار دفتر نشان داد. بايد در ميدان حاضر شويم و سينه خود را سپر كنيم.

وي خطاب به دست‌اندركاران كاروان ولايت نزاجا افزود: اميدوارم اين حركت شما به امضاي امام رضا (ع) برسد و همچنين لبخند رضايت را بر لبان رهبري عزيز نشانده باشد.

فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينكه در نيروي زميني ورزش امر حاشيه‌اي نيست بلكه محوري است تاكيد كرد: از اين رو تمامي كاركنان نيروي زميني ارتش براي پشتيباني از ورزش بسيج شدند و ورزش را در رأس فعاليت‌هاي خود قرار دادند.

امير پوردستان تقويت ايماني، فيزيكي و علمي را سه مولفه مهم نزاجا در عرصه ورزش عنوان كرد و گفت: براي ارتقاي درجه بايد مدارك ورزشي را داشته باشيم. از اين رو تمامي كاركنان نيروي زميني در ورزش شركت مي‌كنند.

وي ورزش قهرماني را قله‌ مناسب براي جوانان دانست و در عين حال تاكيد كرد: ورزش‌هاي قهرماني به عنوان پشتوانه‌اي براي تيم ملي محسوب مي‌شود. همچنين بايد بگويم كه تيم‌هاي ورزشي نيروي زميني پشتوانه قوي براي تيم‌هاي ملي هستند، چرا كه اين نيرو در عرصه ورزش استعداديابي مي‌كند و نيروها را حفظ و پرورش مي‌دهد.

فرمانده نيروي زميني ارتش از عسگرزاده و سردار باران‌چشمه تقدير و تشكر كرد و گفت: سردار باران‌چشمه در خيلي از موارد دست ما را گرفت. از اين رو اميدوارم در عرصه‌هاي ورزشي بتوانيم به جايگاه واقعي خود برسيم.

امير پوردستان اضافه كرد: بايد از خواهراني كه در مجموعه ورزشي ما حضور دارند تشكر كنم. همچنين بايد تشكر خود را نسبت به همسران و مادران كاركنان نزاجا اعلام كنم چرا كه حمايت و كمك خانواده‌ها كاركنان دلگرم كرد.

در حاشيه اين مراسم اميراحمدرضا پوردستان از دست‌اندركاران، قهرمانان و مدال‌آفرينان ورزشي نيروي زميني با اهداي لوحي تقدير كرد.

برگزاري ۲ رزمايش تا پايان سال در صورت تصويب ستادكل

امير پوردستان در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه آيا نيروي زميني تا پايان رزمايش جديدي برگزار خواهد كرد يا خير؟ گفت: 2 رزمايش تا پايان سال در دستور كار نزاجا هست كه با تصويب ستاد كل نيروهاي مسلح برگزار خواهد شد.

وي افزود: تاكنون 6 رزمايش برگزار شده است كه بزرگترين آن رزمايش قمر بني‌هاشم(ع) است كه اين رزمايش در آبان‌ ماه سال جاري در منطقه جنوب غرب كشور به مساحت 250 هزار كيلومتر برگزار شد و هدف از برگزاري اين رزمايش نشان دادن توان حراست از مرزهاي ايران بود.

انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن