تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802739869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق كشاورزي فرصتي مغتنم براي اشتغالزايي/ لزوم استفاده حداكثري از ظرفيت اراضي كشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رونق كشاورزي فرصتي مغتنم براي اشتغالزايي/ لزوم استفاده حداكثري از ظرفيت اراضي كشاورزي
اسلامشهر - خبرگزاري مهر: فرماندار اسلامشهر، رونق صنعت كشاورزي را فرصتي مغتنم براي اشتغال جوانان برشمرد و تاكيد كرد: بايد از ظرفيت اراضي كشاورزي موجود به بهترين نحو ممكن و به صورت حداكثري بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، امرالله حقيقي در بازديد از دو مركز كشاورزي دامپروري بهدام، شركت پرورش ماهيان زينتي ماهيران و باغ بادام در اسلامشهر، اظهار داشت: در كشور ما صنعت كشاورزي يكي از صنايع مادر و بسيار موثر در خودكفايي، افزايش توليدات داخلي، اشتغالزايي و رونق چرخ صنايع ديگر است كه بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

اين مسئول ادامه داد: به رغم تمام تلاشها و اقدامات صورت گرفته تاكنون، همچنان ظرفيتهاي بالقوه بسياري در بخش كشاوري كشور وجود دارد كه مي توان با شناسايي و استفاده حداكثري از آنها، در مسير رونق و پيشرفت روزافزون صنعت كشاورزي گام برداشت.

افزايش سطح زير كشت اراضي كشاورزي گامي موثر در خودكفايي داخلي

وي عنوان كرد: كشور ما در حوزه هاي مختلف كشاورزي اعم از محصولات باغي و زراعي، دامپروري، شيلات، طيور، محصولات لبني و... از پتانسيل بسيار ويژه و مطلوبي برخوردار است و در اين ميان استان تهران و شهرستانهاي تابعه نقش بسيار قابل توجهي در صنعت كشاورزي ايفا مي كنند چراكه بخش قابل توجهي از محصولات كشاورزي كشور از اين استان تامين مي شود.

فرماندار اسلامشهر گفت: شهرستان اسلامشهر نيز ظرفيتهاي بسياري در اين بخش دارد كه مي توان با افزايش سطح زير كشت اراضي كشاورزي و ارائه تسهيلات به كشاورزان و فعالان اين عرصه، زمينه را براي رشد هرچه بيشتر اين صنعت فراهم كرد اما تحقق اين مهم نيازمند توجه ويژه مسئولان استاني و شهرستاني است.

حمايت فرمانداري اسلامشهر از فعالان عرصه كشاورزي

حقيقي با اشاره به اين مطلب كه حمايت از كشاورزان گامي مهم و اثربخش در رونق صنعت كشاورزي است، افزود: فرمانداري اسلامشهر و ساير دستگاه هاي اداري و اجرايي شهرستان، تمام توان خود را براي حمايت از فعالان عرصه كشاورزي به كار خواهد بست تا شاهد رشد و پيشرفت همه جانبه اين صنعت در شهرستان باشيم چراكه با توسعه اين صنعت علاوه بر خودكفايي در توليد محصولات كشاورزي، زمينه براي اشتغال جوانان نيز فراهم مي شود.

اين مسئول پرورش ماهيان زينتي در اسلامشهر را از جمله پروژه هاي منحصر بفرد و موفق در سطح استان برشمرد و متذكر شد: بازار فروش مناسب در عرصه ملي و بين المللي، اشتغال پايدار و سود آوري مطلوب از جمله مزاياي پرورش ماهيان زينتي است.

وي افزود: به منظور حمايت از طرح هاي كشاورزي شهرستان، رفع موانع موجود بر سر راه توسعه اينگونه مراكز در دستور كار كارگروه آب، كشاورزي و منابع طبيعي اسلامشهر قرار گرفته است.

گفتني است، شركت بهدام در زميني به مسات 18 هكتار و پرورش 700 راس گاو شيري، با توليد روزانه 11 تن شير خام سهم موثري در رفع نياز استان دارد.

همچنين مركز پرورش ماهيان زينتي ماهيران با ظرفيت توليد پنج ميليون قطعه ماهي در 50 نوع مختلف، براي 600 نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم اشتغالزايي كرده است.

كد خبر: 2192927

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۷:۰۴

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن