تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان خوش التهاب 6 ساعته يك خانواده افغاني در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پايان خوش التهاب 6 ساعته يك خانواده افغاني در سمنان
مأموران انتظامي شهرستان گرمسار، پسر بچه بازيگوش يك خانواده تبعه افغانستان را پس از 6 ساعت يافتند و به التهاب اعضاي اين خانواده پايان دادند.


به گزارشگروه استانهاي باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار كرد: ساعت 21:15 روز گذشته در گرمسار در تماس با مركز فوريت‎هاي پليسي 110 يك فقره فقداني كودك اعلام شد.

سيدعلي‎اكبر ميري ادامه داد: مأموران پس از حضور در صحنه با چهره‎هاي ملتهب اعضاي يك خانواده كه از اتباع افغانستان بودند، مواجه شدند.

وي گفت: برابر اظهارات خانمي 27 ساله، پسر بچه شش ساله‎اش از ساعت 17 براي بازي از خانه خارج شده بود و تا آن موقع شب برنگشته بود.

ميري افزود: مأموران پليس پس از ساعتي گشت‎زني در محله‎هاي اطراف، سرانجام اين پسر بچه بازيگوش را ساعت 22:45 پيدا كردند و با تحويل او به خانواده‎اش، بار ديگر آرامش را به اين خانواده هديه دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار با بيان اينكه امنيت و آرامش، ارمغان پليس براي تمام شهروندان است، از خانواده‎ها خواست براي پيشگيري از بروز اين‎گونه حوادث، مراقبت بيشتري بر فرزندان خود داشته باشند.

انتهاي پيام/م

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن