تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820200649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كل فني و حرفه‌اي استان كردستان: آموزش‌هاي مهارتي حلقه مفقوده آموزش‌هاي تئوري است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مدير كل فني و حرفه‌اي استان كردستان: آموزش‌هاي مهارتي حلقه مفقوده آموزش‌هاي تئوري است
سيد جميل احمدي گفت: آموزش‌هاي مهارتي حلقه مفقود آموزش‌هاي تئوري است و مي‌تواند استعدادهاي جوانان استان را در جهت رشد و شكوفايي ايران اسلامي شكوفا كند.


به گزارش خبرنگار برنا از سنندج؛ سيد جميل احمدي در ديدار با هيئت مديره انجمن استعدادهاي درخشان استان كردستان اظهار داشت: آموزش هاي مهارتي زمينه ساز استفاده از تجربيات علمي براي عملي كردن ايده هاي فكري نخبگان استان است.

وي با بيان اينكه ديپلماسي مهارتي در دستور كار سازمان آموزش فني و حرفه اي قرار گرفته، افزود: در حال حاضر مربيان كشورهاي اسلامي مانند عراق و افغانستان در مركز تربيت مربي سازمان آموزش ديده و به كشورهاي خود باز مي گردند.

مدير كل فني و حرفه اي كردستان بيان كرد: سازمان آموزش فني و حرفه اي طي تفاهم نامه اي با كميسارياي عالي سازمان ملل متحد، متعهد شده كه پناهندگان موجود در كشور را آموزش داده و پس از توانمند كردن، آن‌ها را به كشور خود بازگردانده تا بتوانند شغلي براي خود در كشور خودشان ايجاد كنند.

احمدي يادآور شد: تا كنون هزار نخبه مهارتي در سطح كشور توسط سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور شناسايي شده و انتظار مي رود به يك بانك اطلاعاتي نخبگان برسيم و آن را به يك باشگاه نخبگان در سراسر كشور تعميم دهيم تا كشور بتواند در عرصه هاي مختلف از ظرفيت اين افراد بهره مند شود.

وي ادامه داد: آموزش هاي آموزش فني و حرفه اي بر اساس سند راهبردي مهارت و با تكيه بر اسناد بالادستي و سند توسعه استان كردستان برنامه ريزي مي شود.

مدير كل فني و حرفه اي كردستان گفت: براي ارتقا كمي و كيفي آموزش هاي مهارتي مسابقات ملي مهارت در سه سطح شهرستاني، استاني و كشوري برگزار مي شود.

احمدي افزود: در جريان مسابقات ملي مهارت در سطح كشوري كردستان توانست به يك مدال طلا و دو ديپلم افتخار دست پيدا كند.

وي بيان كرد: كردستان به مانند هميشه مدال طلاي تاسيسات الكتريكي را از آن خود كرد و "رضا رزوان" به مربيگري "فاروق محمد اميني" اين افتخار را از آن خود كرد.

مدير كل فني و حرفه اي كردستان يادآور شد: در رشته طراحي صفحات وب نيز "عبيد صمديان" ديپلم افتخار گرفت و "آرمان خاني" در رشته كابينت ساز چوبي ديپلم افتخار اين دوره از مسابقات را به دست آورد.

احمدي با بيان اينكه بيش از 100 آموزشگاه فني و حرفه‌اي آزاد در استان كردستان فعال است، ادامه داد: توسعه آموزشگاه هاي آزاد در دستور كار قرار گرفته است.

وي با اشاره به اين مطلب كه تعداد مشاغل موجود در بازار زياد است، گفت: آموزش ها در جامعه بايد به سمت مهارت محوري حركت كرده و افراد بايد از آموزش هاي فني براي اشتغالزايي استفاده كنند.

مدير كل فني و حرفه اي كردستان اظهار داشت: هرم تحصيلي با هرم مشاغل متناسب نيست و آموزش تئوري محض راهكار اشتغال نبوده و آموزش ها بايد بر پايه مهارت انجام شود.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن