تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819347807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست انفعالي در اقتصاد مقاومتي مورد پذيرش نيست/ لزوم اصلاح الگوي مصرف در خانواده، ادارات و نهادها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سياست انفعالي در اقتصاد مقاومتي مورد پذيرش نيست/ لزوم اصلاح الگوي مصرف در خانواده، ادارات و نهادها
ساوه - خبرگزاري مهر: امام جمعه و رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان زرنديه سياست انفعالي را در اقتصاد مقاومتي كارساز ندانست و گفت: در اين بخش بايد قبل از ضربه زدن دشمن راه را بر آن ببنديم و سياست انفعالي مورد پذيرش نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علي علم الهدي صبح روز سه شنبه در سي و پنجمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان زرنديه در محل دفتر امام جمعه زرنديه اقتصاد مقاومتي را روشي براي مقابله با تحريم‌ها دانست و گفت: مردمي كردن اقتصاد از ضروريات اقتصاد مقاومتي است و بدون مشاركت، حضور و مقاومت مردم در اقتصاد، گذر از تنگناهاي تحريم ها و تهديدها امكان ناپذير است.

وي با تاكيد بر اينكه نبايد با توافق ژنو مسئولان اقتصاد مقاومتي را رها كنند تصريح كرد: بايد تك تك شهروندان براي حداكثر استفاده از توان داخلي كوشش كنند و مسئولان نيز نبايد مقاومت در برابر تهديدهاي خارجي را ناديده بگيرند.

حجت الاسلام علم الهدي اصلاح الگوي مصرف در خانواده ، ادارات و نهادها و اشتغال زاريي را در پيشبرد اهداف اقتصاد مقاومتي مؤثر دانست و اظهارداشت: افزايش مشاركت مردم و تكيه بر توليد داخلي كشور و خوداتكايي وابستگي‌هاي خارجي را كاهش مي دهد و راه را براي رسيدن به اقتصاد مقاومتي هموار مي كند.

جدا نبودن فرهنگ از ديگر لايه هاي جامعه از جمله اقتصاد

نماينده مردم شهرستان هاي ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه جدا نبودن فرهنگ از ديگر لايه هاي جامعه از جمله اقتصاد را ياداور شد و بر لزوم فرهنگ سازي از درون خانواده و آموزش و پرورش تأكيد نمود.

شهلا ميرگلوبيات خواستار فعاليت بيشتر دستگاه هاي فرهنگي به ويژه آموزش و پرورش در زمينه هاي مختلف فرهنگي از جمله اقتصاد مقاومتي شدو گفت: بايد دستگاههاي فرهنگي با آموزش هاي خود به كمك اقتصاد مقاومتي بيايند.

درست مصرف كردن خانواده يكي از شيوه هاي اقتصاد مقاومتي

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير شوراي فرهنگ عمومي استان نيز به تبيين نقش فرهنگ و خانواده در اقتصاد مقاومتي پرداخت و گفت: در كنار شوراي فرهنگ عمومي كارگروه رصد و شناسايي آسيب هاي اجتماعي ، تحليل و بررسي ، تعامل و هماهنگي دستگاه بايد و ظايف خود شان را به نحو احسن انجام دهند تا در جلسات شورا تصميم هاي قوي و تأثير گذار گرفته شود.

مصطفي مشايخي با بيان اينكه شناسايي آسيب ها اولين گام در فعاليت هاي فرهنگي است افزود: اقدام در اين خصوص كارساز ترين بخش فعاليت هاي فرهنگي است.

احمد جوانمرد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير شوراي فرهنگ عمومي شهرستان زرنديه نيز اقتصاد مقاومتي را جداي از اقتصاد رياضي دانست و درست مصرف كردن در خانواده را يكي از شيوه هاي اقتصاد مقاومتي عنوان نمود.

گفتني است در اين جلسه سه مصوبه در خصوص دستور كار جلسه به تصويب رسيد.

كد خبر: 2192711

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۳:۳۳

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن