تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشين اسماعيل‌زاده: در 8 بازي رسمي و در 3 جام براي بيرامار به ميدان رفته‌ام / منتظر تصميم رويانيان و مديران باشگاه بيرامار هستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افشين اسماعيل‌زاده: در 8 بازي رسمي و در 3 جام براي بيرامار به ميدان رفته‌ام / منتظر تصميم رويانيان و مديران باشگاه بيرامار هستم
هافبك ايراني تيم فوتبال بيرامار پرتغال گفت: در ليگ دسته اول باشگاه‌هاي پرتغال 8 بازي انجام داده‌ام و از تيم بنفيكا ب و تيم ليگ برتري ستوبال پيشنهاد رسمي دريافت كرده‌ام.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، افشين اسماعيل‌زاده بازيكن فصل گذشته پرسپوليس كه پس از امضاي تفاهم نامه مديرعامل باشگاه پرسپوليس با باشگاه بيرامار پرتغال به اين تيم پرتغالي پيوسته است اظهار داشت: از زماني كه به پرتغال آمده ام تيم بيرامار 12 بازي انجام داده كه بنده در 8 ديدار به ميدان رفته ام. 5 بار در ليگ دسته اول پرتغال بازي كرده‌ام، يك بازي در كوپا كاپ پرتغال داشته‌ام و يك بازي در جام حذفي. در مجموع 8 بار در 3 جام مختلف به ميدان رفته ام كه در 4 بازي در تركيب اصلي تيم بيرامار بودم و در 4 بازي در نيمه دوم فرصت بازي پيدا كرده ام.

افشين اسماعيل‌زاده تصريح كرد: تيم بيرامار كه مالك آن "پيشيار" است از يك مربي پرتغالي به نام جورج برخوردار است و تيم ما با روش 1-3-2-4 بازي مي كند كه بنده در 8 ديداري كه به ميدان رفته ام به عنوان هافبك بازيساز و پشت فوروارد به ميدان رفته ام و در اين بازي ها دو پاس گل ارسال كرده ام. اين تيم ما هم اكنون در بين 22 تيم ليگ دسته اول پرتغال در رده چهاردهم جدول رده بندي جاي دارد و ما اميدواريم كه بتوانيم در ادامه رقابت ها نتايج بهتري گرفته و به رده هاي بالاتر صعود كنيم.

اسماعيل زاده با اشاره به رقابت‌هاي جام حذفي و كوپا كاپ پرتغال گفت: ما در 3 جام به ميدان مي رويم، در ليگ دسته اول پرتغال، جام حذفي و همچنين كوپا كاپ. رقابت‌هاي كوپا كاپ بين تمامي تيم هاي باشگاهي پرتغال برگزار مي شود. ابتدا تيم هاي ليگ دسته چهارم، دسته سوم ، دسته دوم و دسته اول با همديگر بازي مي كنند و در نهايت نوبت رقابت به تيم هاي ليگ برتري مي رسد. اين بازي ها به نوعي شبيه رقابت هاي جام حذفي است اما از اهميت بالايي برخوردار است. ما در جام كوپا كاپ هفته گذشته بازي داشتيم كه سه بر دو به برتري رسيديم و من هم در 45 دقيقه نيمه دوم به ميدان رفتم. در جام حذفي نيز مقابل تيم ليگ برتري اوروكا بازي كرديم كه به برتري دو بر يك دست يافتيم و خوشبختانه در اين بازي كه مورد توجه رسانه ها بود به ميدان رفتم و حالا اين شانس را داريم كه در مرحله بعدي جام حذفي با يكي از تيم هاي قدرتمند بنفيكا ، پورتو يا اسپورتينگ ليسبون بازي كنيم و اين فرصت خوبي است تا بتوانيم توانايي‌هايي خود را نشان دهيم.

بازيكن سابق تيم پرسپوليس در ادامه افزود: رقابت‌هاي ليگ دسته اول پرتغال هفته آينده به دليل تعطيلات كريسمس متوقف خواهد شد و ادامه رقابت هاي نيم فصل دوم از سر گرفته مي شود. 7 بازي تا پايان نيم فصل اول باقي مانده و ما تقريبا هر سه چهار روز يك بار در يكي از 3 جام ليگ دسته اول، جام حذفي يا كوپا كاپ به ميدان مي رويم.

اسماعيل زاده كه با پيراهن شماره 13 در تيم بيرامار بازي مي كند به واسطه عملكردي كه داشته مورد توجه ساير تيم هاي پرتغالي قرار گرفته است. او در اين باره به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس مي گويد: اينجا تلاش بسيار زيادي كردم تا بتوانم پاسخ اعتماد و محبت رويانيان را بدهم. خيلي سعي كردم در تمرينات با جديت كار كنم و از هيچ فرصتي براي پيشرفت غافل نباشم خوشبختانه در 8 ديداري كه به ميدان رفته‌ام عملكرد قابل قبولي داشته‌ام تا جايي كه از تيم بنفيكا ب كه در ليگ دسته اول پرتغال جزو تيم هاي بالاي جدول است پيشنهاد رسمي دريافت كرده ام. همچنين از تيم ستوبال پرتغال كه در ليگ برتر از جايگاه خوبي برخوردار است پيشنهاد دريافت كرده ام و اين پيشنهادات در رسانه هاي معتبر پرتغال به طور رسمي بازتاب پيدا كرده است. اين دو تيم خواهان حضور بنده در تمرينات شده اند تا مربيان اين دو تيم مطرح عملكرد بنده را براي دو سه روز از نزديك زير نظر بگيرند. اين موضوع را با مشيري مشاور روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس در ميان گذاشته ام تا پس از مشورت آقاي رويانيان با آقاي پيشيار مالك ايراني تيم بيرامار درباره اين پيشنهادات تصميم گيري شود. تيم بنفيكا ب يك تيم بسيار قوي و توانمند است و بازيكناني كه در رقابت هاي ليگ برتر در ليست 18 نفره تيم بنفيكا قرار نمي گيرند تعداد 5 الي 6 نفر آنان در ليگ دسته اول در تيم بنفيكا ب بازي مي كنند. تيم بنفيكا ب بازيكنان خارجي زيادي دارد و هر هفته 5 - 6 بازيكن ليگ برتري بنفيكا اين تيم را در رقابت هاي دسته اول همراهي مي كنند و اگر بتوانند نظر مساعد سرمربي تيم بنفيكا ب را جلب كنم اتفاق مهمي در زندگي فوتبالي ام رخ خواهد داد. تيم ستوبال نيز در ليگ برتر پرتغال از جايگاه خوبي برخوردار است و دريافت پيشنهاد از اين تيم براي حضور در تمرينات نيز براي بنده يك اتفاق مثبت به حساب مي آيد كه مي تواند در صورت توافق دو باشگاه پرسپوليس و بيرامار از اين فرصت براي نشان دادن توانايي هايم به مربي تيم ستوبال استفاده كنم.

افشين اسماعيل زاده درباره حضور در تيم ملي اميد و تيم ملي بزرگسالان گفت: زماني كه به پرتغال آمدم تمام تمركز و توجه ام اين بود كه بتوانم از اين فرصتي كه آقاي رويانيان و باشگاه پرسپوليس فراهم آوردند نهايت استفاده را ببرم و با عملكرد خوب در ليگ دسته اول پرتغال زمينه ساز حضور ساير بازيكناني ايراني در اين ليگ شوم. حقيقت اين است كه 8 بار در 3 جام مختلف به ميدان رفته ام اما حضورم بازتابي در رسانه هاي ايراني نداشته است شايد مقصر خودم بوده ام كه ارتباطي با رسانه ها نداشته ام ولي اميدوارم كه سرمربي محترم تيم ملي نيم نگاهي نيز به عملكرد بنده داشته باشد و خوشحالم كه شانس حضور در تيم ملي اميد و زير 23 سال را دارم و مورد توجه آقاي منصوريان قرار گرفته ام.

اسماعيل زاده در پايان خاطرنشان كرد: طي اين مدت مسئولان باشگاه پرسپوليس به ويژه آقاي مشيري مشاور مديرعامل باشگاه در امور بين الملل پيگير وضعيت بنده بوده و حمايت هاي لازم از من انجام شده است. از توجه آقاي رويانيان به بازيكنان جوان بي نهايت سپاسگزارم. خوشحالم كه تيم پرسپوليس با صدرنشيني در نيم فصل اول رقابت هاي ليگ برتر توانست موجب خوشحالي هواداران ميليوني باشگاه شود. اميدوارم كه پرسپوليس در نيم فصل دوم نيز نتايج خوبي بگيرد و من ايمان دارم كه با مديريت و درايت علي دايي و همت بازيكنان تيم پرسپوليس امسال انتظارات هواداران خود را برآورده خواهد كرد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن