تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819874109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مويس اذعان كرد بازيكنان منچستريونايتد تحت تأثير وضعيت تيم در ليگ برتر قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مويس اذعان كرد بازيكنان منچستريونايتد تحت تأثير وضعيت تيم در ليگ برتر قرار دارند
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1392/09/19
ديويد مويس سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد روز دوشنبه به وضعيت نگران كننده تيمش در ليگ برتر انگليس اذعان كرد و گفت بازيكنانش پيش از بازي روز سه‌شنبه مقابل شاختار دونيتسك در ليگ قهرمانان اروپا تحت تأثير جايگاه نهم در جدول ليگ برتر قرار دارند.
سرمربي اسكاتلندي منچستر يونايتد گفت: «شرايط سختي است زيرا اينجا هدف برنده شدن در همه بازي‌هاست. مسئول همه نتايجي كه منچستر به دست آورده است من هستم. ما چهره‌هاي متناقضي از خود نشان داديم. گاهي اوقات در ليگ قهرمانان خوب بوديم اما در ليگ برتر نه. بعضي اوقات هم كمي بد شانس بوديم».
وي افزود: « بازيكنان تحت تأثير وضعيت تيم در ليگ برتر قرار دارند زيرا آنها عادت به بردن دارند و وقتي اين اتفاق نمي افتد در روحيه آنها تأثير مي گذارد. آنها بسيار نگران وضعيت باشگاه و تيم هستند. از من پرسيدند آيا معتقديد اين بازيكنان از توانمندي كافي برخوردار هستند و من پاسخ دادم بله. هنوز هم همين اعتقاد را دارم. من ترديدي ندارم كه آنها جواب اعتماد مرا مي‌دهند».
شياطين سرخ كه از هم‌اكنون به مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافته‌اند، پس از دو شكست پياپي ظرف چهار روز جايگاهي بهتر از نهم در ليگ برتر انگليس ندارند و با تيم صدرنشين جدول يعني آرسنال 13 امتياز فاصله دارند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن،‌ مويس تأكيد كرد: « يه سري مؤلفه‌ها هست كه ما بايد آنها را بهبود ببخشيم مثل سطح بازي خود در كل، پاس‌ها يا دفاع. تنها يك مؤلفه نيست بلكه بايد در مجموع همه توانمندي‌هاي خود را بهبود ببخشيم. خيلي وقت نيست كه بعد از شكست آرسنال و لوركوزن همه از خوبي‌هاي منچستر يونايتد مي گفتند».
154/138

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن