تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803044509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مي‌خواهيم به بوكسورهاي جوان فرصت دهيممقصودي: ترس از شكست باعث غيبت برخي‌ها شده است/ ديگر به آنها فرصت نمي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مي‌خواهيم به بوكسورهاي جوان فرصت دهيممقصودي: ترس از شكست باعث غيبت برخي‌ها شده است/ ديگر به آنها فرصت نمي‌دهم
نايب‌رئيس فدراسيون بوكس گفت: دوستان از ترس شكست مقابل چهره‌هاي جديد حاضر نشدند در مسابقات قهرماني كشور حضور پيدا كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسابقات بوكس قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي بوكس در حالي از روز شنبه به ميزباني استان البرز و در سالن انقلاب آغاز شده كه در اين دوره از مسابقات 189 مشتزن از 31 استان حضور پيدا كرده‌اند. اين رقابت‌ها در حالي روز چهارشنبه هفته جاري به پايان خواهد رسيد كه برترين‌‌هاي اين رقابت‌ها از 25 آذرماه به اردوي تيم ملي دعوت خواهند شد.

در اين دوره از رقابت‌ها برخي از چهره‌هاي سرشناس حضور پيدا نكرده‌اند و مسئولان فدراسيون به همين دليل مدعي شدند كه به هيچ عنوان آنها راهي براي بازگشت به تيم ملي ندارند.

منوچهر مقصودي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد شرايط برگزاري مسابقات قهرماني كشور، اظهار داشت: هر روز از نزديك مسابقات قهرماني كشور را تماشا مي‌كنم و تا به اينجاي كار مسابقات بدي برگزار نشده و اميدوارم كه فينال اين رقابت‌ها فردا با بهترين شرايط برگزار شود. البته ما در طي اين چند روز چهره‌هاي جديدي را شناسايي كرده‌ايم.

وي در ادامه گفت: نفرات اول و دوم را به اردوي تيم ملي دعوت خواهيم كرد. البته از بين بهترين‌ها نيز كميته فني تعدادي را انتخاب و به ما معرفي خواهند كرد. در پايان مسابقات و انتخاب نفرات يك مسابقه درون‌ اردويي برگزار مي‌كنيم تا حداقل 18 تا 20 نفر را به اردوها دعوت كنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه نفراتي كه در اين رقابت‌ها غايب بودند آيا راهي براي بازگشت به اردوهاي تيم ملي خواهند داشت يا خير؟ گفت: به هيچ عنوان افرادي را كه در اين مسابقات غايب بودند را به اردوي تيم ملي راه نخواهيم داد و آنها به هيچ عنوان اميدوار نباشند. دوستان از ترس شكست مقابل چهره‌هاي جديد حاضر نشدند در اين مسابقات شركت كنند. ما هم به همين دليل آنها را به اردوي تيم ملي دعوت نخواهيم كرد. اگر قرار است با يك بار بازي كردن اين دوستان به تيم ملي راه پيدا كنند من به آنها اين چنين اجازه‌اي را نخواهم داد؛ چرا كه اگر اين تصميم را بگيرم در حق ديگران ظلم شده است.

نايب رئيس فدراسيون بوكس در ادامه گفت: ما براي حضور تمام نفرات در مسابقات قهرماني كشور به همه آنها دعوتنامه ارسال كرديم، اما متأسفانه آنها اصلا به اين موضوع اهميت ندادند ما هم كه نمي‌توانيم حق جوان‌ها را ناديده بگيريم و به آنها فرصت ديگر بدهيم.

مقصودي در پاسخ به اين سؤال كه آيا از مصدوميت ستارپور باخبر هستيد يا خير؟ گفت: ستارپور از ناحيه دست مصدوم است و به همين دليل در مسابقات قهرماني كشور حضور پيدا نكرد. از وضعيت او باخبرم و او فرصت حضور در اردوها را دارد. البته ممي‌وند نيز مصدوم است و هيچ گونه مشكلي براي حضور در اردوها را ندارد، اما مهدي طلوتي، جاسم دلاوري، سجاد محرابي و علي مظاهري را به هيچ عنوان به اردوهاي تيم ملي راه نمي‌دهم. چندين بار با آنها تماس گرفتم، اما آنها كار خودشان را انجام دادند. جاسم دلاوري اندازه سنش با تيم ملي به سفر رفته، چه كاري براي ما انجام داده است. حالا ديگر ما مي‌خواهيم روي جوان‌ها سرمايه‌گذاري كنيم.

مقصودي در پايان اظهار داشت: تصميم ما اين است كه به جوان‌ها فرصت دهيم تا با اعزام به سفرهاي برون‌مرزي محك بخورند. دوستان دوره‌هاي قبل به مسابقات قهرماني كشور نيامدند و ما به آنها يك بار ديگر فرصت داديم و به مسابقات اعزام شديم، اما در پايان شكست خوردند و اين موضوع ديگر نمي‌تواند تكرار شود.

انتهاي پيام/د

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن