تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آستانه رويارويي با شاختار در ليگ قهرمانان اروپامويس: نتيجه‌هاي اخيرمان خوب نبوده است/ بايد برخي چيزها را عوض كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در آستانه رويارويي با شاختار در ليگ قهرمانان اروپامويس: نتيجه‌هاي اخيرمان خوب نبوده است/ بايد برخي چيزها را عوض كنيم
سرمربي منچستريونايتد بر اين باور است كه نتيجه‌هاي اخير تيمش خوب نبوده و براي بازگشت به روزهاي خوب بايد برخي چيزها در اين تيم را عوض كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، منچستريونايتد در روز پاياني رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقيقه امشب (سه شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان شاختار دونتسك اوكراين خواهد بود.

يونايتدها اكنون با 11 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار دارند و با كسب تساوي مي‌توانند از صدرنشيني در اين گروه آسوده خاطر شوند. شاختار هم اميدوار است با شكست منچستريونايتد بتواند خود را به عنوان يكي از تيم‌هاي صعود كننده معرفي كند.

شياطين سرخ اما در ليگ برتر انگليس شرايط خوبي ندارند و در دو ديدار پياپي خانگي و بدون آنكه بتوانند دروازه حريف را باز كنند شكست خورده‌اند. آنها رده نهم را در اختيار دارند و با آرسنال كه صدرنشين ليگ جزيره است 13 امتياز اختلاف دارند.

ديويد مويس در مورد شرايط كنوني تيمش گفت: مسئوليت تمام اين نتيجه‌ها را به عهده مي‌گيرم. خوشبختانه نتيجه‌هايي كه گرفتيم در ليگ قهرمانان اروپا خوب بوده‌اند اما در ليگ اينطور نبوده است. اميدوارم كه بهتر از اينها نتيجه بگيريم. براي رسيدن به پيروزي بايد در چند بخش خودمان را بهتر كنيم. بهتر پاس بدهيم، موقعيت‌سازي كنيم و در خط دفاع هم عملكرد خوبي داشته باشيم. خيلي سخت است كه بخواهيم در همه ديدارها به پيروزي برسيم. در برخي از ديدارها كه نمايش خوبي هم داشتيم،‌ از گرفتن نتيجه عاجز بوديم. در برخي ديگر با كمبود شانس هم روبه‌رو شده‌ايم.

مويس در ادامه گفت: در ديدارهاي اخير نتوانستيم آنطور كه مي‌خواهيم نتيجه بگيريم. بايد خيلي چيزها را عوض كنيم. گل‌هاي دقيقه‌هاي پاياني زيادي دريافت كرديم كه همين موضوع موجب از دست دادن امتيازهاي زيادي شده است. بايد در رويارويي با شاختار هم نتيجه‌اي كه مي‌خواهيم را بگيريم تا به روزهاي خوب بازگرديم.

انتهاي پيام/د

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن