تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده ترك ويژه برنامه جام جهاني توسط تيموريان نودي ها معطل كردند آندو هم گفت: «خداحافظ!»


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پشت پرده ترك ويژه برنامه جام جهاني توسط تيموريان نودي ها معطل كردند آندو هم گفت: «خداحافظ!»
بعد از 3- 4 روز كاشف به عمل آمده كه شماره 14 باشگاه استقلال هم به ويژه برنامه نود دعوت بود اما به خاطر اينكه با برخورد نامناسبي از سوي عوامل برنامه نود مواجه شد استوديوي سيار اين برنامه را كه در هتل المپيك قرار داشت ترك كرد. ظاهرا قرار بود تيموريان راس ساعت 7 در استوديو حاضر شده و با بينندگان تلوزيوني رخ در رخ حرف بزند اما ناهماهنگي فردوسي‌پور و عواملش باعث شد تيموريان از حضور در مصاحبه زنده تلويزيوني خودداري كرده و به سوي خانه‌اش برود. طبق اطلاعاتي كه به دست آمد تيموريان نزديك به يك ساعت در پشت صحنه معطل مي‌شود و به حالت قهر هتل المپيك را ترك مي‌كند. البته عوامل برنامه سعي مي‌كنند آندو را از تصميمش منصرف كنند اما اين بازيكن به آنها اعلام مي‌كند كه شان و شخصيت يك بازيكن ملي بالاتر از اين حرف‌ها است كه ساعت‌ها پشت صحنه يك برنامه معطل شود و بي توجه به اصرار عوامل برنامه نود و حتي تماس‌هاي مكرر فردوسي پور به سوي خانه‌اش مي‌رود. اين ماجرا به گوش امير قلعه‌نويي هم مي‌رسد و سرمربي استقلال كه دل خوشي از فردوسي پور ندارد از رفتار تيموريان خوشحال مي‌شود كه اينگونه مقابل مجري ضد استقلالي نود ايستاده و حاضر نشده به هر قيمتي در برنامه‌اش حاضر شود. همين موضوع و البته حرف‌هايي كه بيك‌زاده و صادقي در آن برنامه‌اي زدند كه اختصاص داشت به قرعه‌كشي جام جهاني فوتبال موجب مي‌شود امير قلعه‌نويي فرداي آن روز يقه بيك‌زاده و صادقي را بگيرد با تندي خاصي از حضور آنها در اين برنامه انتقاد كند. قلعه‌نويي به اين دو بازيكن مي‌گويد كه اصلا نبايد اجازه مي‌دادند فردوسي پور با شخصيت‌شان بازي كند آن هم در برنامه‌اي كه بيننده‌هاي زيادي داشت. صداي قلعه‌نويي آنقدر بلند بود كه گوشه‌هايي از اين زخم زبان‌هاي او كه نثار صادقي و بيك‌زاده مي‌شد به گوش خبرنگاران هم رسيد اما شدت اين برخورد بيشتر از آنچه بود كه در برخي خبرگزاري‌ها منعكس شد. قلعه‌نويي به قدري از فردوسي پور شاكي است كه هيچ وقت دوست ندارد بازيكنانش در برنامه تلويزيوني او حاضر شوند.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن