تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش دو ميليارد و 250 ميليون دلاري صادرات كالاها و خدمات از مرزهاي استان كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: افزايش دو ميليارد و 250 ميليون دلاري صادرات كالاها و خدمات از مرزهاي استان كرمانشاه
كرمانشاه - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن استان كرمانشاه، روي كار آمدن دولت تدبير و اميد در 24 خرداد امسال را موجب افزايش اميد به رونق اقتصادي كشور عنوان كرد.
كيوان كاشفي در نشست فعالان اقتصادي استان با استاندار كرمانشاه افزود: حال كه شرايط مساعد‌تري نسبت به سال‌هاي گذشته براي توسعه اقتصادي و حوزه‌هاي تجاري فراهم شده، لازم است همه دست به دست هم دهيم و با غلبه بر مشكلات به افق‌هاي بهتري دست يابيم.
وي ادامه داد: كرمانشاه در حوزه‌هاي صادراتي با داشتن بازارچه‌هايي فعال مانند پرويزخان، شوشمي، شيخ صله و نيز مرز بين‌المللي خسروي داراي ظرفيت‌هاي فراواني است و بجاست كه استراتژي‌هاي توسعه‌اي استان را بر مبناي توجه به صادرات غيرنفتي بخصوص توجه به افزايش توليدات بخش كشاورزي و صادرات محور بودن آنها، قرار دهيم.
كاشفي گفت: در حالي كه ميزان صادرات كالاها و خدمات از مرزهاي استان كرمانشاه در سال 82 به ميزان 212 ميليون دلار بوده اما اين رقم در پايان سال 91 به رقم قابل توجه دو ميليارد و 250 ميليون دلار افزايش يافته است.
وي دسترسي آسان كرمانشاه به بازار بكر كشور عراق را يك مزيت خواند و گفت: در كشور عراق ظرفيت 600 ميليارد دلاري سرمايه‌گذاري وجود دارد و با توجه به اينكه اين كشور در رديف صادركنندگان برتر نفت در دنياست، بازاري بسيار خوب براي ورود توليدات ايراني محسوب مي‌شود لذا نبايد با بي‌تدبيري و كم كاري، كشور و استان را از اين ثروت عظيم بي‌بهره بگذاريم.
كاشفي بر لزوم تقويت بخش خصوصي تاكيد كرد و گفت: با روندي كه آغاز شده به يقين در سال آينده مشكلات امروز را نخواهيم داشت و فرصت‌هايي مناسب براي تحرك فعالان بخش‌هاي تجاري و توليدكنندگان خصوصي در رويكرد به بازار عراق ايجاد خواهد شد.
رئيس اتاق بازرگاني استان كرمانشاه با اشاره به برگزاري سه دوره نمايشگاه موفق در كشور عراق در سال‌هاي اخير، بر تداوم برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي تاكيد و ابراز اميدواري كرد كه بزودي برپايي نمايشگاه استان كرمانشاه را در استان بابل عراق شاهد باشيم.
وي در پايان، گفت: اتاق بازرگاني و فعالان بخش خصوصي اين آمادگي را دارند كه هفته‌اي يك بار با استاندار به عنوان عالي‌ترين مقام اجرايي استان، نشست برگزار نمايند.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن