تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال در سطح آسيا مدعي قهرماني استنادريان: براي خودمان شانس قائل هستيم/ نبايد عليه بيك‌زاده اين هجمه وجود داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استقلال در سطح آسيا مدعي قهرماني استنادريان: براي خودمان شانس قائل هستيم/ نبايد عليه بيك‌زاده اين هجمه وجود داشته باشد
سرمربي تيم فوتبال كاسپين قزوين گفت: از روزي كه فهميديم با استقلال بازي داريم براي خودمان شانس قائل شديم.


به گزارش خبرگزاري فارس، يوسف نادريان در مورد ديدار تيمش مقابل استقلال در مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي گفت: استقلال يك تيم بزرگ است. در سطح آسيا اين تيم مدعي محسوب مي شود. خوشحالم كه مقابل اين تيم بازي مي كنيم البته بازي هاي جام حذفي به شگفتي معروف است و ما اميدواريم يك شگفتي مقابل اين تيم خلق كنيم.

وي افزود: سه هفته پيش رئال مادريد در جام حذفي مقابل ژاتيوا بدون گل متوقف شد و آنجلوتي بعد از بازي گفت خوشحالم از اين تيم گل نخورديم. از دو ماه هفته پيش خود را آماده كرديم و اميدوارم بازي خوبي را ارائه كنيم.

سرمربي كاسپين با تأكيد بر اينكه تيمش بازيكن ليگ برتري ندارد گفت: ما بازيكن بومي و غير بومي در تيممان داريم و اين فوتبال است كه در زمين بازي مي كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به تساوي رئال مادريد شما هم فكر مي كنيد بتوانيد استقلال را متوقف كنيد، گفت: از زماني كه قرعه كشي انجام شد شانس را براي خود قائل شديم كه مي توانيم نتيجه بگيريم شايد شانس ها كمي بالا و پائين باشد اما نتيجه گيري در زمين مشخص مي شود.

سرمربي كاسپين در خصوص اينكه چه تيم هايي را شكست داده اند تا به اين مرحله رسيدند گفت: اولين حريف ما شهداي ارتش اصفهان بود و آلومينيوم هرمزگان هم به خاطر بدهي از جام كنار گذاشته شد و فقط با يك بازي به استقلال خورديم.

وي در مورد جايگاه تيمش در رقابت هاي ليگ يك گفت: ما در جدول جزو چهار تيم بالا هستيم و با سه يا چهار امتياز اختلاف از صدر فاصله داريم.

وي در پايان صحبت هايش خطاب به خبرنگاران گفت: متاسفانه اين روز ها هجمه بدي عليه بيك‌زاده به راه افتاده دوست دارم مردم كمي منطقي فكر كنند اين بازيكن خيلي زحمت كشيد و بازي هاي خوبي انجام داد او بازيكن خوبي در اين كشور است و بايد از او بقيه بازيكنان طوري حمايت شود كه در جام جهاني موفق شوند.

انتهاي پيام/ي

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن