تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803710973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات حاضر در رنكينگ را ستاره‌دار مي‌كنند و دنبال بازي‌هاي رنك‌دار هستندعليدخت: آقاي جعفرپور! اردوهاي ماهانه تيم ملي چه شد؟/ برخي جرات پاسخگويي ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نفرات حاضر در رنكينگ را ستاره‌دار مي‌كنند و دنبال بازي‌هاي رنك‌دار هستندعليدخت: آقاي جعفرپور! اردوهاي ماهانه تيم ملي چه شد؟/ برخي جرات پاسخگويي ندارند
سرمربي سابق تيم ملي تنيس روي ميز گفت: آقاي جعفرپور! چرا از اردوهاي ماهانه كه براي تيم ملي در نظر گرفته بوديد، خبري نيست؟


ابراهيم عليدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص برگزاري مسابقات جام فجر تنيس روي ميز جوانان و نوجوانان اظهار داشت: براي اين مسابقات چند تيم ضعيف را دعوت كرده بودند كه سطح‌شان از بازيكنان خودمان هم پايين تر بود و خروجي آن هيچ چيزي براي ايران نداشت.

وي ادامه داد: فرض كنيم بازيكنان جوان و نوجوانان ايران هم رنك دار شدند، كجا مي‌خواهند خودشان را نشان دهند؟ آيا فدراسيون آنها را به مسابقات خارجي اعزام مي‌كند؟ اين بازيكنان سه سال پياپي هم به مسابقات بروند رنك آنها به 400 هم نمي‌رسد.

سرمربي سابق تم ملي تنيس روي ميز گفت: ما در حال حاضر رنك 200 و 300 داريم و به دليل عدم اعزام ستاره دار شده است و حالا مي‌خواهند بازيكن زير هزار را پرورش دهند.

عليدخت با اشاره به اينكه چرا در دو ماه گذشته و پس از جدايي من از تيم ملي يك جلسه كميته فني هم برگزار نشده است، عنوان كرد: جعفرپور زماني كه انتخاب شد گفت كه مي‌خواهد هر ماه يك هفته اردو بگذارد، چرا اين اتفاق تاكنون نيفتاده و تيم ملي رها شده است؟

وي در پاسخ به صحبت هاي عارف احمدي فر، بازيكن تنيس روي ميز، گفت: من در مورد اين بازيكن گفتم او از نظر سبك بازي براي مسابقات جهاني مناسب نيست، اما برخي دوستان گفتند كه او بازيكن منظم و خوش اخلاقي است! آيا در مسابقات جهاني شما خوش اخلاق باشيد مدال خواهند داد؟! چرا آن زماني كه اين بازيكن در تيم ملي بود، آنها خودشان از او استفاده نكردند؟

بازيكن سابق تيم ملي و المپيكي كشورمان گفت: احمدي فر گفته است در مسابقات آسيايي حق مرا خوردند، اما سوال من اين است كه كدام مربي مي‌آيد بين اخلاق پسند و احمدي فر، او را انتخاب كند؟ من شهامت داشتم و گفتم كه او براي تيم ملي مناسب نيست، اما برخي مربيان او را بلا تكليف در كنار تيم ملي نگه داشتند.

عليدخت گفت: احمدي فر يك سري صحبت هاي ديگر انجام داده است كه اصلا جاي جواب دادن ندارد، اما كساني كه در مورد آنها در مصاحبه هاي قبلي‌ام صحبت كردم‌، جرات پاسخ دادن نداشتند و به ناچار اين بازيكن را به جلو انداختند و شايد هم اين اتفاق در قراردادشان با اين بازيكن آمده است.

انتهاي پيام/م

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن