تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816946202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست مديرعامل شركت توزيع برق گلستان مشتركين از لوازم برقي پرمصرف به صورت هم زمان استفاده نكنند


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: درخواست مديرعامل شركت توزيع برق گلستان مشتركين از لوازم برقي پرمصرف به صورت هم زمان استفاده نكنند
گرگان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: مديرعامل شركت توزيع برق گلستان از تمامي مشتركين گلستاني خواست كه لوازم برقي پرمصرف شامل: ماشين لباسشويي، جاروبرقي، اطو، ماشين ظرفشويي و... را هم زمان مصرف نكنند.
مهندس "قاسم شهابي" روز چهارشنبه در نشست خبري با رسانه‌هاي استان اظهار داشت: در حال حاضر شركت براي كاهش مصرف تنها به ارشاد مشتركين مي‌پردازد اما بزودي با كنتورهاي هوشمندي كه راه اندازي مي‌شود، مصرف مشتركين را كنترل مي‌نمايد.
وي همچنين از مشتركان خوب گلستاني خواست در هنگام خريد وسايل برقي حتما به برچسب انرژي و درجه بازدهي آن دقت كنند.
وي با اشاره به گرماي زودرس هوا از مشتركيني كه از سيستم‌هاي خنك‌كننده استفاده مي‌كنند خواست در موقع روشن بودن كولر يا اسپيلت از ديگر لوازم برقي پرمصرف بطور هم زمان استفاده نكنندو بهتر است درجه كولر‌ها را بر روي 4 يا 5 و اسپيلت را برروي 23 يا 25 تنظيم كنند.
* اعلام ساعات مصرف برق
به گفته وي ساعات مصرف برق در سه حالت عادي، اوج مصرف و كم باري بدين شرح كه از ساعت 7 صبح تا 7 شب (عادي) و از ساعت 7 الي 11 شب (اوج بار) و از ساعت 11تا 7 صبح (كم باري) است كه در استان گلستان در سالهاي اخير ساعت 12ظهرتا 17عصر هم ساعات اوج مصرف است.ساعات اوج مصرف در ادارات دولتي و موسسات و بانكها از ساعت11 صبح تا 15 است كه قيمت برق در اين ساعات افزايش مي‌يابد.
شهابي با تاكيد بر اينكه شهروندان بايد نسبت به صرفه‎جويي برق توجه بيشتري داشته باشند يادآور شد: از مردم شريف گلستان تقاضا داريم تا جايي كه امكان دارد به جاي كولر از پنكه استفاده كنندو استفاده از وسايل برقي در ساعات اوليه صبح و اواخر شب بهتر است
شهابي قول مساعد داد اگر مردم در صرفه‎جويي برق، همراهي خوبي داشته باشند يقينا با اقدامات خوب انجام شده در سطح استان، مشكلات مردم در حداقل باقي خواهد ماند و استمرار برق را به طور كامل در سراسر استان خواهيم داشت.
* صرفه جويي در برق= استمرار و پايداري شبكه
وي در ادامه از رسانه‌هاي گروهي استان خواست كه با ترويج فرهنگ صرفه جويي و بهينه مصرف كردن برق، استمرار و پايداري شبكه را افزايش و صدمه ديدن تجهيزات مردم را كاهش دهند.
* طي يك ماه اخير مصرف برق در گلستان 78 درصد افزايش يافت
مصرف برق گلستاني‌ها از اول خرداد ماه امسال تاكنون 78 درصد افزايش داشته است.
مهندس "قاسم شهابي" افزود: به دليل گرماي زودرس هوا مصرف برق امسال به شدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش يافته و به طور متوسط پيك مصرف برق در تاريخ 27 خرداد ماه جاري در سطح استان به 720 مگاوات رسيده است.
به گفته وي اين مقدار مصرف خيلي زياد و غير طيبعي است وبه طور متوسط مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 78 درصد بيشتر شده و در برخي شهرستان‎ها اين افزايش مصرف به 100 درصد رسيده است.
وي يادآور شد كه استان گلستان 5/2درصد مصرف برق كشور را داراست ولي در گرماي اخير استان 10 درصد مصرف برق كشور را تشكيل داد، كه عدد بالايي است.
وي به آخرين وضيعت شبكه برق استان اشاره و تصريح كرد: بيشتر ين و بالاترين مصرف برق در سطح استان گلستان در تاريخ دوازدهم مرداد ماه 1390 با 890 مگاوات بوده است در حالي كه توليد مفيد برق در نيروگاه علي‎آبادكتول 900 مگاوات است.
وي ادامه داد: در تاريخ 24 خرداد ماه امسال در شهرستان كلاله 44 درصد، مينودشت 31 درصد، گنبدكاووس 44 درصد، آزادشهر 26 درصد، راميان 63 درصد، گرگان 47 درصد، آق‎قلا 52 درصد و بندرگز 32 درصد بيشتر از مدت مشابه سال گذشته مصرف برق داشته است.
مدير عامل شركت توزيع برق استان گلستان خاطر نشان كرد: به طور ميانگين متوسط برق در اين تاريخ در سطح استان گلستان 5/43 درصد بيشتر شده است.
شهابي با بيان اينكه در تاريخ 27 خرداد ماه 91 بيشترين ميزان مصرف برق را در سطح استان گلستان شاهد بوديم افزود: در مدت مشابه سال گذشته مصرف برق در سطح استان 403 مگاوات بوده در حالي كه امسال مصرف برق به 720 مگاوات رسيده كه 315 مگاوات بيشتر بوده و رشد 82 درصدي افزايش بار مصرف داشته است.
وي با بيان اينكه تاكنون قطعي برق خواسته در سطح استان نداشتيم ولي اگر مصرف از يك حد ظرفيتي بالاتر برود، اعمال برنامه خاموشي ناخواسته صورت مي‌گيرد.
وي خاطر نشان كرد: شركت توزيع برق استان آمادگي حدود 900 مگاوات مصرف برق از سوي مشتركان برق گلستان را دارد.
مدير عامل شركت توزيع برق استان گلستان خاموشي خواسته از قبل پيش‎بيني بيشتر براي اصلاح شبكه صورت مي‎گيرد گفت: در سال گذشته و امسال به لحاظ توليد برق اين استان مشكلي نداشته است.
* فعاليت 250 نفر در بخش اتفاقات برق استان
شهابي با اشاره به فعاليت چهار شبكه اتفاقات در سطح گرگان افزود: در طول روز حدود 50 نفر از ماموران اتفاقات برق اين شركت آماده خدمات‎رساني به مردم مركز استان هستند و در مجموع 250 نفر در بخش اتفاقات برق مشغول فعاليت هستند.
وي با بيان اينكه رطوبتي بودن مناطق شمالي و استان گلستان موجب فرسودگي زودرس تجهيزات برق شده است گفت: به طور متوسط عمر تجهيزات برقي در سطح كشور 25 سال است ولي در استان گلستان به لحاظ شرجي بودن هوا عمر مفيد اين تجهيزات تنها 15 سال است.
مدير عامل شركت توزيع برق استان گلستان فرسودگي زودرس اعتبارات كافي براي اصلاح وجود ندارد و هميشه اين استان نسبت به اصلاح شبكه نسبت به استان‎هاي ديگر كشور عقب است تصريح كرد: به دليل مشكلات نقدينگي سرعت اصلاح شبكه و تجهيزات برقي در استان گلستان با نيازهاي جامعه همخواني ندارد.
شهابي مناطق شمالي گلستان از جمله گنبدكاووس به دليل شوربودن خاك، فرسودگي تجهيزات برق بيشتر دارد گفت: 15 ميليارد تومان تا 20 ميليارد تومان اعتبار سالانه براي اصلاح شبكه برق در استان گلستان نياز است.
وي اضافه كرد: از محل سفر اول رئيس‌جمهور به استان گلستان مبلغ 40 ميليارد ريال براي اصلاح و رفع مشكلات شبكه برق به شهرستان گنبدكاووس و 15 ميليارد ريال به شهرستان گرگان اختصاص يافت.

مدير عامل شركت توزيع برق استان گلستان گفت: از محل مديريت برق روستايي وزارت نيرو مبلغ 6 ميليارد و 200 ميليون ريال براي روشنايي معابر روستايي و 5 ميليارد و 200 ميليون ريال از شركت سازمان بهره‎وري انرژي ايران براي بهينه‎سازي معابر شهري و روستايي اختصاص داده شد.
استان گلستان با دارا بودن حدود 13 هزار و 300 كيلومتر خط فشار متوسط و ضعيف و 12هزارو 900دستگاه ترانس به 556 هزار 100 مشترك خدمات دهي مي‌كند.
* كولر گازي، اسپيلت دليل اصلي افزايش مصرف برق در گلستان
مدير عامل شركت توزيع برق استان گلستان گفت: استفاده از كولر گازي و اسپيلت در گلستان و استان‎هاي شمالي موجب افزايش مصرف برق است.
قاسم شهابي در ادامه اين نشست اظهارداشت: استفاده از كولر گازي و شرجي بودن هوا و شرايط اقليمي باعث رشد 300 درصدي مصرف برق در سطح استان شده است.
* تعرفه‎هاي گرمسيري نبايد زمينه‎ساز مصرف بيش از حد برق شود
مديرعامل شركت برق استان گلستان خطاب به شهروندان گلستاني گفت: تعرفه‎هايي كه دولت به منظور رفاه حال مشتركان در نظر گرفته نبايد زمينه‎ساز مصرف بيش از حد برق شود
وي در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مردم بايد در راستاي تمهيدات اتخاذ شده، بهينه‎سازي مصرف انرژي را همواره در نظر داشته باشند كه در غير اين صورت با مشكلاتي مواجه مي‌شويم.
* ضعف ولتاژ با مصرف بيش از حد، سبب خسارت لوازم‎ برقي مي‎شود
وي با بيان اينكه ضعف ولتاژ در اثر مصرف بيش از حد، سبب خسارت لوازم‎ برقي مي‎شود خاطر نشان كرد: انتظار داريم مردم فهيم استان همچون گذشته، مديريت مصرف را سرلوحه كار خويش قرار دهند تا دچار خاموشي در سطح استان نباشيم.
مديرعامل شركت برق گلستان در پاسخ به اين سئوال كه آيا شهر گرگان مي‎تواند مشمول تعرفه گرمسيري شود يا خير اذعان كرد: هر شهرستاني كه بخواهد از تعرفه گرمسيري برخوردار شود حتما بايد از ادله‎اي برخوردار باشد چنان كه شهرستان آق‎قلا نيز در گذشته از تعرفه گرمسيري برخوردار نبود اما برخورداري از شرايط سبب شد تا با تلاش‎هاي صورت گرفته از سوي شركت برق استان و پيگيري نمايندگان، شهرستان آق‎قلا نيز از تعرفه گرمسيري برخوردار شد.
شهابي بااشاره به اينكه شهرستان گرگان به دليل شرايط دمايي هنوز به تعرفه سه گرمسيري نرسيده است تصريح كرد: اگر شهرستان گرگان مشموليت استفاده از تعرفه را پيدا كند حتما با ارائه آمار و ارقام دفاع خواهيم كرد.
وي اضافه كرد: بايد بسترها و زمينه لازم براي استفاده از تعرفه گرمسيري مهيا شود و شبكه‎هاي برق در اين راستا تقويت شوند، به دليل اينكه شهرستان مشمول از تعرفه گرمسيري ميزان مصرف را از حد نرمال كمي افزايش مي‎دهد كه اين امر نياز به برنامه‎ريزي دارد.
* هفت شهر استان برخوردار از تعرفه سه گرمسيري
مديرعامل شركت برق گلستان گفت: شهرستان‎هاي آق‎قلا، گنبدكاووس، كلاله، مينودشت، گاليكش، انبارآلوم و مراوه‎تپه در استان گلستان از تعرفه سه گرمسيري برخوردار هستند.
شهابي اظهار داشت: تعرفه چهار گرمسيري در گلستان از ابتداي خرداد آغاز و تا 15 شهريور ادامه خواهد داشت كه لازم است مردم استان در مصرف برق صرفه‎جويي را لحاظ كنند.
* آسانتر (غيرحضوري) پرداخت كنيد و برنده شوند
همچنين معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق استان گلستان از ارائه جوايز ارزشمند از ابتداي امسال جهت پرداخت غير حضوري و بموقع قبوض برق در استان خبر داد.
مهندس"ايوب پسرك لي" در گفت‎و‎گو با خبرنگار ان افزود: وصول مطالبات وپرداخت بموقع صورتحساب يكي از دغدغه‌هاي وزارت نيرو است، به همين دليل هيئت مديره شركت توزيع نيروي برق استان گلستان مصوبه‌اي را به تصويب رساند كه اگر مردم بموقع و غير حضوري قبوض برق را پرداخت نمايند با دادن امتياز جوايز ارزشمندي را به اينگونه مشتركين بدهد.
وي از اهداء جوايز نفيس به مشتركاني كه قبوض برق خود را به صورت غير حضوري و بموقع پرداخت مي‎كنند خبر داد اظهار داشت: جوايز مشتركاني كه پرداخت به موقع داشته باشند، شامل يك نفر سفر مكه، پنج نفر به عتبات عاليات، 2 عدد نوت‎بوك، 5 عدد تلفن همراه و صدها جوايز ديگر شامل تعدادي لامپ كم مصرف مي‌باشد.
وي افزود: اگر مشتركي قبوض برق را بموقع (قبل از سررسيد) پرداخت كند سه امتياز و اگر غير حضوري از طريق اينترنت، اينترانت، دستگاه خودپرداز و تلفن بانك و همراه بانك پرداخت كند، يك امتياز مي‌گيرد.
وي ادامه داد، كه اگر مشتركي 2 دوره متوالي قبوض برق را بموقع (قبل از سررسيد) پرداخت كند شش امتياز و اگر غير حضوري از طريق اينترنت، اينترانت، دستگاه خودپرداز و تلفن بانك و همراه بانك پرداخت كند، دو امتياز مي‌گيرد.
به گفته پسرك لي اگر مشتركي قبوض برق را بموقع (قبل از سررسيد)پرداخت كند سه امتياز و اگر غير حضوري از طريق اينترنت، اينترانت، دستگاه خودپرداز و تلفن بانك و همراه بانك پرداخت كند، يك امتياز مي‌گيرد.
وي ادامه داد، كه اگر مشتركي 3 دوره متوالي قبوض برق را بموقع (قبل از سررسيد)پرداخت كند 9 امتياز و اگر غير حضوري از طريق اينترنت، اينترانت، دستگاه خودپرداز و تلفن بانك و همراه بانك پرداخت كند، سه امتياز مي‌گيرد.
وي اضافه كرد، كه اگر مشتركي در نيمه اول سال 91 قبوض برق را بموقع (قبل از سررسيد)پرداخت كند واگر غير حضوري از طريق اينترنت، اينترانت، دستگاه خودپرداز و تلفن بانك و همراه بانك پرداخت كند، يترتيب از 24 و 12 امتياز برخوردار مي‌شود.
به گفته وي مشتركان گلستاني مي‌توانند آسانتر (غيرحضوري) قبوض برق را پرداخت كنند و در قرعه كشي شركت برنده شوند.
* پرداخت 31 درصد مشتركان قبوض گلستاني‌ها به صورت غيرحضوري
وي با بيان اينكه هر شش ماه اين قرعه‌كشي صورت مي‎گيرد تصريح كرد: تاكنون 31 درصد مشتركان قبوض خود را به صورت غيرحضوري پرداخت كرده‎اند و بنا داريم اين رقم را در سال ‎جاري به 50 درصد برسانيم.
مهندس "قاسم شهابي" مديرعامل شركت توزيع برق گلستان:
اگر شهروندان خوب گلستاني در صرفه‎جويي برق، همراهي خوبي داشته باشند يقينا با اقدامات خوب انجام شده در سطح استان، مشكلات مردم در حداقل باقي خواهد ماند و استمرار برق را به طور كامل در سراسر استان خواهيم داشت
مهندس "ايوب پسرك لي" معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق استان گلستان:
مشتركان گلستاني مي‌توانند آسانتر (غيرحضوري) قبوض برق را پرداخت كنند و در قرعه كشي شركت برنده شوند

پنجشنبه|ا|1|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن