تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817475418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه را گم نكنيم!


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: راه را گم نكنيم!
علي شيرازي
هدف خلقت بندگي خداي بزرگ است و حضرت ربوبي براي رسيدن انسان به آن هدف، راه و روشي را ترسيم و تنظيم كرده است و اوامر و نواهي اي را صادر فرموده است كه من و ما به مجموعه آن، «دين» مي گوييم و كامل ترين دين الهي، دين مبين و عزيز «اسلام» است.
اسلام دين جامع و كاملي است كه همه ما بايد تابع آن باشيم؛ تا زيباترين زندگي را در دنيا و آخرت براي خويش ترسيم كنيم. اگر آدميان از اين راه و روش و از اين اوامر و نواهي تبعيت نمايند، به كمال مطلق مي رسند و به انسان كامل تبديل مي شوند.
هيچ راهي غير از همان مسيري كه حضرت ربوبي ترسيم كرده است، قادر به عزت بخشي به آدميان نيست. همه عزتي كه نبي مكرم اسلام(ص) و ستارگان درخشان آسمان امامت(ع) و حضرت صديقه طاهره(س) دارند و همه كرامت و درجه اي كه شهدا و صالحان دارند، از اسلام عزيز است.
همه عزتي كه امام(ره) براي خود و براي جمهوري اسلامي و ملت ايران به ارمغان آورده، از پرتو تبعيت از دستورات الهي و پيروي از اسلام عزيز بود.
هيچ قدرتي غير از اسلام پذيري ملت ايران، قادر نبود اين ملت را با دست خالي بر شاه غالب نمايد و بساط ديكتاتوري استكبار جهاني را در ايران و جهان برهم بريزد.
هيچ قدرتي غير از اسلام پذيري ملت ايران و رزمندگان سلحشور اين كشور، قادر نبود ارتش تا بن دندان مسلح حزب بعث عراق و صدام عفلقي را درهم بكشند.
هيچ قدرتي غير از پيروي از دستورات محكم الهي، قادر نبود فتنه هاي مكرر را برعليه جمهوري اسلامي و ملت ايران درهم شكسته و بساط قدرت طلبان و منافقان و دنياپسندان را برهم بريزد.
هيچ قدرتي غير از دين پذيري امت هاي اسلامي، قادر به شكل دهي به بيداري اسلامي و ساقط كردن ديكتاتورها در تونس و مصر و ليبي و يمن و اوج گيري مبارزه در كشورهاي اسلامي بر عليه ستمگران خودخواه و از خدا بي خبر نبود.
اين ها حقايقي است كه همه، از زن و مرد و جوان و پير، از خواص و عوام، از مسئول و رئيس و مرئوس بايد باور كنيم و بدانيم كه ما مديون دين الهي هستيم و در شعار و عمل، در پهنه قدرت و يا در كنار قدرت، بايد از اسلام عزيز پيروي كنيم و اسلام را گرامي بداريم و جانمان را هم فداي اين دين بزرگ الهي بنمائيم و در همه عرصه ها، مهم ترين ملاك براي گزينش و انتخاب ما اسلام عزيز باشد و باور كنيم كه غير از اين راه به بي راهه رفتيم و به پرتگاه سقوط گام نهاده ايم و زمينه درد و رنج دنيا و آخرت را براي خويشتن فراهم ساخته ايم.
بر همه زندگي امام بزرگوار و حكيم فرزانه امان نظر اندازيم؛ تا بدانيم كه در زندگي او غير از رضايت الهي و تبعيت از دين اسلام، چيزي سايه نينداخته است. اين مهم ترين ملاك براي محك زدن افراد و پيوندشان با آن عارف خدابين است.
آنان كه پيشرفت را مقدم بر عدالت و دنياطلبي را مقدم بر آخرت پذيري مي دانند، آنان كه آزادي را بزرگ تر از دين مي شمرند، آنان كه از بيان بيداري اسلامي ابا دارند، آنان كه به دنبال هواي تازه بوده و هستند، آنان كه آبروي خود را مهم تر از حفظ دين و ارزش ها مي دانند، آنان كه در برابر آسيب ها به دين مردم سكوت كرده اند، آنان كه از بيان مسائل شرعي و حضور جدي در ميدان امربه معروف و نهي از منكر طفره مي روند، هرگز مريد «خميني بزرگ» و رهرو «خامنه اي عزيز» نيستند.
آنان كه خجالت مي كشند در شعارهاي تبليغاتي انتخاباتي و كاري و اداري، اسلام عزيز را ملاك اصلي قرار بدهند و براي خدا وارد عرصه بشوند و مهم ترين وظيفه خود را پاسداري از دين و ارزش ها قرار بدهند، هرگز شايسته رياست و مديريت در جمهوري اسلامي نيستند.
آنان كه در ميدان رقابت، خود را بر رضايت خدا مقدم مي دارند، هرگز لياقت پست پذيري در نظام مقدسي كه خميني دين مدار پرچم آن را برافراشت، نيستند.
بر تاريخ انقلابمان و بر تاريخ هشت سال دفاع مقدس مان و بر زندگي تك تك شهيدان عالي قدر، جانبازان و آزادگان، سرافرازمان نظر اندازيم و زيباتر ببينيم كه در همه آن عرصه ها و در نيت تمام آن پاكدلان، چيزي جز رضايت حضرت ربوبي رسوخ نكرده است.
ما براي اسلام آفريده شده ايم. ما براي اسلام انقلاب كرده ايم. ما براي اسلام جنگيده ايم. ما براي اسلام سختي ها را تحمل كرده ايم. اسلام پذيري ما، دشمنان را خوار و رسوا كرده است. اسلام پذيري ما، ما را عزتمند و كريم كرده است. اسلام پذيري ما، به جمهوري اسلامي قدرت داده است. همه عزت ملت هاي فلسطين و لبنان و عراق و افغانستان و تونس و مصر و ليبي و يمن و بحرين از اسلام عزيز است. فرياد استقلال طلبي امت هاي اسلامي از اسلام عزيز است.
اگر كسي راهي غيراز اين راه را برگزيند، به امام و آرمان هاي امام خيانت كرده است. به ولي فقيه زمان و به جمهوري اسلامي خيانت كرده است. بالاتر، به خداي عزيز كريم و محبوب رحيم خيانت كرده است. به اولياي الهي و به شهداي بزرگوار اسلام و انقلاب و شهداي جنگ هشت ساله خيانت كرده است.
اگر كسي در انتخابات پيش رو- انتخابات رياست جمهوري- شعار تبليغاتي غيراز ترويج دين و ارزش ها باشد، به اسلام عزيز خيانت كرده است.
اگر كسي ملاك گزينش خود را غيراز اوامر و نواهي الهي قرار دهد و فردي محكم در اجراي فرامين ايزدي را براي قوه مجريه برنگزيند، به اسلام و امام و شهيدان خيانت كرده است.
يادمان نرود كه ما براي دفاع از اسلام، پيرو و حامي امام شديم. يادمان نرود كه ما براي حفظ اسلام در برابر تانك و توپ محمدرضا خان ايستاديم. يادمان نرود كه ما براي پاسداري از اسلام در مقابل دنيايي از تسليحات نظامي صدام ايستاديم. يادمان نرود كه دفاع از اسلام ما را در همه ميدانها پيروز كرد. يادمان نرود كه شكست آمريكا در طبس، زاييده اسلام پذيري و اسلام خواهي ما بود. يادمان نرود شكست صداميان و حاميان آن ها در جنگ هشت ساله، از اسلام طلبي ما بود. يادمان نرود كه شكست فتنه 88 از اسلام پذيري ما بود. يادمان نرود كه رشد علمي و توسعه صنعتي و اقتدار هسته اي جمهوري اسلامي از اسلام خواهي ما بود.
خواص هم بدانند كه خدا با هيچ قومي عقد اخوت و دوستي نبسته است. ما به اندازه تبعيتمان از اسلام، ماندگار و عزتمنديم. ما به اندازه تبعيتمان از اسلام، محبوب مردميم، ما به اندازه تبعيتمان از اسلام، قادر به شكستن قدرت آمريكا و اسرائيل و طاغوت ها و طاغوتچه هائيم.
راز و رمز محبوبيت ملت ايران در نزد امام و فخرفروختن آن زعيم بزرگ به اين امت در برابر امت پيامبراعظم(ص)، به علت تبعيت مردم ايران از اسلام عزيز بود.
ما هرچه داريم از اسلام داريم. اگر عزتي و بركتي هست در پرتو اسلام عزيز است. ما بايستي به تبعيت از ائمه معصومين(ع) و اولياي الهي و امام بزرگوارمان، هستيمان را فداي اسلام كنيم.
راه را گم نكنيم. ما براي توسعه اقتصادي قيام نكرديم. ما براي توسعه آزادي دنيايي قيام نكرديم. ما براي عدالت جداي از خدا قيام نكرديم. ما براي هواي تازه قيام نكرديم. ما براي راحتي دنيا قيام نكرديم. ما براي قدرت و رياست قيام نكرديم. ما براي اسلام انقلاب كرديم. ما براي اسلام سختي ها و رنج ها را برجان خريديم. جوانان ما براي حفظ اسلام، از هستي و جان گذشتند.
خانواده شهدا براي اسلام صبر كردند. آزادگان ما براي اسلام، هزاران سختي را برجان خريدند. صبر و پايمردي ملت ايران، امروز به علت اسلام مداري مسئولان نظام و مديران و رؤساست.
برنيت هاي خويشتن نظر اندازيم و ببينيم كجا ايستاده ايم. فاصله ما با امام و شهدا چقدر است؟ فاصله ما با مقام معظم رهبري چقدر است؟
يك بار هم كه شده بر سخنراني هاي امام عزيز و رئوفمان و بر صحيفه امام نگاهي بيندازيم و ببينيم امام، هدف خود را چگونه تبيين مي فرمايد: ما براي اسلام قيام كرديم.

شنبه|ا|27|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن