تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820558544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تبليغات اسلامي خراسان رضوي:بايد از تمام ظرفيت‌هاي تفكر اسلامي استفاده كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تبليغات اسلامي خراسان رضوي:بايد از تمام ظرفيت‌هاي تفكر اسلامي استفاده كرد
خبرگزاري فارس: مدير كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: بايد از تمام ظرفيت‌هاي تفكر اسلامي در ابعاد گوناگون آن استفاده كرد.


سيد محمود مرويان‌حسيني ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: اسلام ناب داراي ظرفيت‌هاي بسيار زيادي در زمينه انديشه و عمل است و بايد تمام اين ظرفيت‌ها را از حالت قوه به فعل درآورد و از تمام ابعاد آن استفاده كرد.

مديركل تبليغات اسلامي خراسان‌رضوي با اشاره به نشست مشترك علما و روحانيون تشيع و تسنن كه روز گذشته در سرخس برگزار شد افزود: تقريب ميان شيعه و سني، يكي از مهم‌ترين اهدافي است كه بايد همواره آن را دنبال كرد و در اين زمينه تلاش‌هاي بسيار مناسبي نيز تا كنون انجام شده است.

مرويان‌حسيني تأكيد كرد: شهرستان سرخس داراي موقعيت جغرافيايي خاصي است و جزو مناطق مرزي و تلفيقي محسوب مي‌شود و از اين لحاظ لزوم وحدت قلوب ميان مردم شيعه و سني در اين منطقه بيشتر احساس مي‌شود.

وي افزود: اين نشست مشترك ميان علما و روحانيون شيعه و سني، در واقع ششمين نشستي بود كه در اين زمينه برگزار شد و به فضل الهي در سال‌هاي آينده نيز با رويكردهاي تخصصي‌تر ادامه پيدا مي‌كند.

مرويان‌حسيني گفت: سال گذشته اين همايش با محوريت فتواهاي مقام معظم رهبري در زمينه تقريب ميان مذاهب در تربت‌جام برگزار شد و امسال اين افتخار را داشتيم كه در يكي از ميقات‌الرضاهاي موجود در سطح استان، يعني شهرستان سرخس اين همايش را برگزار كنيم.

مديركل تبليغات اسلامي خراسان‌رضوي تأكيد كرد: اين همايش در سال جاري با محوريت زيارت امام رضا(ع) برگزار شد و اميدوارم لطف و عنايت امام هشتم، زمينه تقريب و همدلي بيشتر ميان مذاهب مختلف را فراهم كند.

وي يادآور شد:‌ امروز زيارت يك سرمايه بزرگ فرهنگي، اجتماعي و سياسي است و ورود سالانه 25 ميليون زائر به مشهد مقدس اين امر را به خوبي نمايان مي‌كند.

انتهاي پيام/س20

جمعه|ا|22|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن