تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817285617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مايلي‌كهن در گفتگو با مهر:دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر فني است/ صداي كسي در نمي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مايلي‌كهن در گفتگو با مهر:دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر فني است/ صداي كسي در نمي‌آيد
دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر فني است/ صداي كسي در نمي‌آيد
مديرفني پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين جملات كه دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر دانش فني است، اولين نفري كه بايد از پرسپوليس برود، دنيزلي است، او فرافكني كرده و فرار روبه جلو مي كند، به انتقاد از سرمربي سرخپوشان تهراني پرداخت.

محمد مايلي كهن در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: نتايج تيم پرسپوليس اظهرمن الشمس است. به هرحال آقاي دنيزلي خنده‌هايش را بعد از باخت‌هاي سنگين تيم پرسپوليس در مصاحبه‌هاي مطبوعاتي انجام مي‌دهد و بازهم ما بايد در سطح جامعه پاسخگوي خيل عظيم طرفداران باشيم. ايشان توجه ندارد به اينكه تيم پرسپوليس ميليون‌ها طرفدار دارد، طرفداراني كه با برد و باخت تيم شاد و ناراحت مي‌شوند.

دنيزلي نمي‌پذيرد كه بخشي از مشكلات پرسپوليس متوجه اوست
وي در ادامه افزود: متاسفانه بعد از هر باخت تيم پرسپوليس آقاي دنيزلي خيلي راحت با موضوع برخورد كرده و با خنده آنهم در شرايطي كه هيچ آثاري از غم و ناراحتي در چهره‌اش مشخص نيست، مي‌آيد و صحبت مي‌كند. من در اين مدت حتي يكبار هم نديده‌ام كه آقاي دنيزلي بپذيرد كه بخشي از مشكلات و معضلاتي كه دامن گير تيم پرسپوليس است، ناشي از نوع مديريت ايشان است.

سرمربي پرسپوليس فرافكني مي‌كند
اين كارشناس فوتبال ايران با طرح اين موضوع كه مصطفي دنيزلي فرافكني مي كند، افزود: يك روز ايشان مي‌گويد تيم پرسپوليس به دروازه بانش باخت، روزي ديگر مي گويد ما دروازه بان نداريم و خيلي چيزهاي ديگر. اينهاست كه آدم را ناراحت مي‌كند.

دنيزلي در پرسپوليس نبود تيم به سهميه ليگ قهرمانان مي‌رسيد
وي ضمن يادآوري اينكه در زمان حضور حميد استيلي در تيم پرسپوليس گفته بود اگر اين تيم سرمربي هم نداشت تا مقطعي از فصل مي‌توانست به 10 امتياز برسد، خاطر نشان كرد: امروز مي‌گويم اگر آقاي دنيزلي در تيم پرسپوليس حضور نداشت نيز اين تيم تا به امروز حداقل سهميه حضور در مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا را كسب كرده بود.

او كه ابتدا از بازيكنان پرسپوليس تعريف مي‌كرد
مايلي كهن افزود: شايد بعضي‌ها فراموش كرده باشند اما اگر رجوع كنيد به نخستين مصاحبه‌هاي مصطفي دنيزلي در زمان حضور در پرسپوليس مي‌بينيد كه ايشان به صراحت عنوان كرده است همين بازيكنان پرسپوليس مي‌توانند به او كمك كنند و نفرات خوبي در اختيارش هستند. حتي در مقطع نيم فصل تيم پرسپوليس با جذب سه بازيكن جديد (مهدوي كيا، ايمون زايد و حسين هوشيار) تقويت شد.

15 هفته گذشت اما بازهم پرسپوليس نتيجه نگرفت
اين پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از جدايي عليرضا حقيقي از اين تيم گفت: عليرضا حقيقي دروازه بان دوم تيم ملي ما بود اما در نيم فصل اين دروازه بان ترانسفر شد. در آن مقطع زماني همه جا عنوان شد پرسپوليس نتيجه مي‌گيرد و زماني كه در ابتداي نيم فصل دوم به ملوان باخت سرمربي عنوان كرد بعد از پنج هفته كار در تيم پرسپوليس از او و تيم تحت هدايتش انتظار نتيجه داشته باشيم. از آن تاريخ 15 هفته گذشته و پرسپوليس چهار تا، چهار تا مي‌خورد اما صداي كسي درنمي‌آيد.

آنهايي كه منافع‌شان درخطر است صداي‌شان در نمي‌آيد
مايلي كهن همچنين به انتقاد از برخي افراد پرداخت كه چون منافع‌شان در خطر است نسبت به شرايط تيم پرسپوليس بي تفاوت هستند و صداي‌شان در نمي‌آيد و افزود: شايد اگر يك مربي ايراني بود و در روز بازي با الغرافه تيمش به راحتي در عرض چند دقيقه بازي برده را مقابل تيم 10 نفره مساوي مي‌كرد، ديگر چيزي براي آن مربي ايراني باقي نمي‌گذاشتند و عنوان مي‌كردند اين مربي چيزي نمي‌داند، اين مربي چيزي نمي‌فهمد و ... اما شما ديده‌ايد از آقاي دنيزلي به خاطر اينكه بازي برده را مساوي كرده انتقاد كنند؟ حتي در آن برنامه‌اي كه عنوان مي‌شود پربيننده‌ترين است از ايشان انتقادي شد؟

چرا كسي صدايش درنمي‌آيد
وي در ادامه افزود: پرسپوليس نيمه اول ديدار مقابل تراكتورسازي تبريز را با نتيجه تساوي بدون گل پشت سر گذاشت و در نيمه دوم دروازه‌اش چهار بار باز شد. اگر يك مربي ايراني جاي آقاي دنيزلي بود همه به او حمله مي‌كردند كه چيزي از فوتبال نمي‌فهمد، نيمه مربيان را باخته است و ... . چرا تيم آقاي دنيزلي در نيمه دوم كه نيمه مربيان است، چهار گل مي‌خورد و كسي صدايش درنمي‌آيد؟

مربي با پرستيژ تركيه سنول گونش است
مايلي كهن با تاكيد براينكه شناخت تقريبا كاملي از مصطفي دنيزلي دارد، افزود: در تركيه اگر مربي قابلي باشد كه سنتي هم نبوده و به نوعي آكادميك و با پرستيژ باشد، آن مربي كسي نيست جز "سنول گونش" كه تيم ملي تركيه را در سال 2002 به عنوان سوم جام جهاني رساند، در كره جنوبي تيم اف سي سئول را به عنوان قهرماني ليگ اين كشور رساند و سال گذشته تيمش را در تركيه قهرمان كرد.

دنيزلي يكي از ضعيف‌ترين مربيان از نظر دانش فني است
وي افزود: من از گذشته و زماني كه آقاي دنيزلي سرمربي تيم فوتبال پاس بود، كارها و برنامه‌هاي ايشان را دنبال مي‌كردم. به عقيده من دنيزلي يكي از ضعيف ترين مربيان از نظر دانش فني است. ممكن است با طرح اين موضوع بازهم برخي از مطبوعات از فردا شروع كنند و عليه من مطلب بنويسند اما بد نيست اشاره كنم كه من بيشترين مدرك و كلاس‌هاي مربيگري را در سطح ايران پشت سر گذاشته‌ام. كلاسي نبوده كه من درخواست نكرده و در آن نشسته باشم.

اين كارشناس فوتبال ايران همچنين يادآور شد: من مدرك ليسانس خود را قبل از انقلاب و در بهمن 56 گرفتم و فوق ليسانسم را در سال 85. متاسفانه بعضي از سايت‌ها مطالبي را عنوان مي‌كنند كه مايلي كهن چه كار كرده براي دانش افزايي خود و من را با مربياني كه شايد ليسانس شان را هم با ژ3 گرفته‌اند، مقايسه مي‌كنند!

كلاهي بزرگ سر ما رفته است
وي حضور مربياني چون دنيزلي در پرسپوليس را به رفتن كلاهي بزرگ بر سر ما و كشورمان رفته است و گفت: در همان برنامه‌اي كه عنوان مي‌شود پربيننده ترين است مديرعامل باشگاه مي‌گويد كه براي پرسپوليس هزينه كرده و پول آورده است. يك مدير وقتي به مجموعه‌اي مي‌آيد بايد پول بياورد، دست ايشان درد نكند كه براي باشگاه پول آورده است اما يك جايي كه تيم به بن بست مي‌خورد بايد يك مدير اينقدر آگاهي و توانايي داشته باشد و از كمك مشاوران قوي بهره ببرد كه چه كاري انجام دهد و تصميمي درست بگيرد.

بدهي باشگاه هشت تا نه ميليارد تومان بود نه 18 ميليارد!
مايلي كهن تاكيد كرد: تيم پرسپوليس دارد به قهقرا مي‌رود و خطر سقوط به ليگ دسته اول را احساس مي‌كند. در اين شرايط اينكه عنوان شود من كاري كه بايد مي‌كردم را كرده و براي باشگاه پول آورده‌ام كه درست نيست. آن وقت از سوي ديگر اعلام مي‌شود باشگاه پرسپوليس 18 ميليارد بدهي دارد. تاجائيكه من مي‌دانم و دو ماهي كه در تيم پرسپوليس بودم بدهي انباشته باشگاه معادل هشت تا 9 ميليارد تومان بود.

وي در ادامه افزود: اينكه اين 18 ميليارد از كجا آمده است، شايد از آنجا ناشي شده كه بعد از برتري مقابل استقلال به هر كدام از بازيكنان و مربيان 10 ميليون تومان پاداش دادند! مديري كه مي‌داند باشگاهش بدهي دارد بايد سعي كند و از هزينه‌هاي جاري بكاهد نه اينكه با هزينه‌هاي هنگفت به بدهي باشگاه اضافه كند.

كار كردن با كريمي باهوش قلق‌هاي خاص خود را دارد
مايلي كهن معضلات و مشكلات كنوني باشگاه پرسپوليس را زياد خواند و در خصوص اختلاف نظر مصطفي دنيزلي با علي كريمي گفت: آنهايي كه با علي كريمي كار كرده اند مي دانند كه او بازيكني توانا و باهوش است كه قلق‌هاي خاص خود را دارد.

انتقاد از رفتارهاي متناقض دنيزلي
وي در اين رابطه افزود: آقاي دنيزلي عنوان كرده بود كه كسي نمي‌تواند با تلفن همراه خود در زماني كه كنار تيم است صحبت كند، كاري من نيز در سطح و سطوحي كه مربيگري كرده‌ام آن را انجام مي‌دادم و استفاده از تلفن همراه در زمان صبحانه، ناهار شام، در اتوبوس تيم و ... ممنوع بود. در آن زمان اولين كسي كه اين قانون را اجرا مي‌كرد خودم بودم و به مقررات پايبند بودم. شما مي‌توانيد اين را از آنهايي كه با من كار كرده‌اند، بپرسيد. هيچكس نمي‌ديد كه من به عنوان سرمربي تيم يكبار در اتوبوس تيم، سر ميز شام و ... با موبايل حرف بزنم. تنها يك نفر حق داشت با تلفن صحبت كند و آنهم سرپرست تيم بود كه احتمال داشت تماس‌هاي ضرروي با وي گرفته شود.

اين پيشكسوت فوتبال ايران خاطر نشان كرد: آقاي دنيزلي از يك طرف علي كريمي را از صحبت كردن با موبايل منع مي‌كند و از طرف ديگر خودش بعد از بازي با الغرافه قطر تيم را ول مي‌كند و به تركيه مي‌رود! چرا، چون قرار بوده نوه‌اش به دنيا بيايد و تا آنجائيكه من اطلاع دارم ظهر روز بازي با سايپا به تهران بازگشته است. آيا اين كار درست است؟

در زمان تولدم فرزندم سر بازي در زمين خاكي بودم
مايلي كهن در اين باره به ذكر خاطره‌اي پرداخت و گفت: سال 60 در يكي از زمين خاكي‌هاي خيابان سبلان تهران بازي مي‌كردم. در يكي از روزهايي كه تيم ما بازي حساسي داشت و من قول داده بودم در اين ديدار براي تيمم بازي كنم، قرار بود دخترم به دنيا بيايد. از آنجائيكه قول داده بودم به جان دخترم كه مي‌خواهم دنيا نباشد من رفتم سر بازي در زمين خاكي و در موقع به دنيا آمدن فرزندم در بيمارستان نبودم. ما آنطور احساس مسئوليت مي‌كرديم اما آقاي دنيزلي اين همه پول گرفته و اينطور برخورد مي كند. افراد ديگر بايد همه چيز را رعايت كنند اما ايشان نبايد مقررات را رعايت كند.

برخي مديران هم پول را مي‌دهند و حيثيت‌مان را!
"بعضي‌ها فكر مي‌كنند ما جهان سومي هستيم، ولله كشور ما جهان سومي نيست"، مايلي كهن با بيان اين جمله افزود: چرا اينها اينقدر ادعاي شان مي‌شود؟ چرا برخي مديران ما طوري برخورد مي‌كنند كه بعضي‌ها فكر كنند ما جهان سومي هستيم و چيزي نمي‌فهميم؟ نه آقايان كشور ما جهان سومي نيست خدا شاهد است كه توانايي ما خيلي بيشتر از كشورهاي دور و اطراف است. متاسفانه برخي از ما مديران چون كار را نمي‌شناسيم هم پول را مي‌دهيم و هم حيثيت‌مان را. اين خيلي بد است. اينهاست كه ما را از بين مي‌برد.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان در خصوص عملكرد خط دفاعي تيم پرسپوليس در يازدهمين دوره ليگ برتر گفت: در حال حاضر خط دفاعي تيم پرسپوليس جزو سه خط دفاعي ضعيف ليگ برتر است. واقعا اين موضوع خنده دار نيست؟! آن وقت نمي‌دانم چرا بازهم عنوان مي‌شود تيم پرسپوليس با دنيزلي خوب نتيجه گرفته است؟!

سه ميليارد را براي چه هزينه كرده‌اند؟!
وي با طرح اين پرسش كه "اگر قرار بود تغييري در تيم پرسپوليس به وجود نيايد، چرا دنيزلي را آوردند؟"، افزود: مسئولان باشگاه پرسپوليس مي‌گويند به دنيزلي سه ميليارد داده‌اند كه من روي رقم قرارداد او نيز حرف دارم. اگر حرف مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز درست باشد، آخر آنها سه ميليارد را براي چه هزينه كرده‌اند؟

مربي نبايد بازيكنش را تخريب كند
مايلي كهن در واكنش به تاكيد دنيزلي كه بايد 10 بازيكن از تيم پرسپوليس بروند، گفت: تيم باشگاهي تيم ملي نيست كه در طول فصل بگوييد اين را نمي‌خواهم، پس نامش را از فهرست تيم خط مي‌زنم و بازيكني ديگر را دعوت مي‌كنم. شما در تيم 22 بازيكن بزرگسال و يك تعداد بازيكن زير 23 سال داريم كه بايد در جريان مسابقات به تناوب از آنها استفاده كنيد. يك مربي نمي‌تواند و نبايد به راحتي بازيكني را بيرون كرده و يا تخريب كند.

معمارزاده از آودوكيچ بهتر است
مربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس به دفاع از ميثاق معمارزاده پرداخت و گفت: ميثاق معمارزاده را چون مي‌شناسم و با او كار كرده ام مي‌گويم كه توانايي‌هايش خيلي بالاتر از اين گلري است كه براي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به پرسپوليس آورده‌اند اما متاسفانه به گونه‌اي با اين بچه برخورد شده است كه اصلا دلش نمي‌خواهد داخل گل بايستد. اصلا چيزي براي اين بچه نگذاشته‌اند.

وي افزود: متاسفانه يك روز عنوان مي‌شود اگر من درون دروازه مي‌ايستادم از معمارزاده بهتر كار مي‌كردم، روزي ديگر توانايي‌هايش را زير سئوال مي برند و روزي ديگر مي‌گويند 15 درصد از قرارداد اين بازيكن كسر شده است. من هم پارسال از يكي از بازيكنان تيم سايپا ناراحت شدم و از مسئولان باشگاه خواستم پنج درصد از قرارداد آن بازيكن كسر كنند آيا كسي از اين موضوع باخبر شد؟

اولين نفري كه بايد از پرسپوليس برود، دنيزلي است
مايلي كهن خطاب به مصطفي دنيزلي گفت: اينها بازيكنان شما هستند و شما بد يا خوب بايد تا آخر فصل از اين بازيكنان استفاده كنيد و با آنها ادامه دهيد. پس بايد به نوعي مديريت كرده و با نفرات خود برخورد كنيد كه آنها را از دست ندهيد. شما مي گوييد از اين تيم پرسپوليس بايد 10 نفر بروند اما به نظر من اولين شخصي كه بايد از پرسپوليس برود خود شما هستيد، آقاي دنيزلي!

آرزو به دل مانديم دنيزلي از هواداران پرسپوليس عذرخواهي كند
وي دنيزلي را متهم به فرار روبه جلو كرد و گفت: ما آرزو به دل مانديم آقاي دنيزلي بعد از اين شكست‌هاي سنگين در يك مصاحبه مطبوعاتي بيايد و از هواداران پرسپوليس عذرخواهي كند. انگار ايشان خودش را خيلي بالا مي بيند، در صورتي كه اگر كسي جهان سومي باشد ايشان است نه ما!

پرسپوليس پس از استيلي خوب مديريت مي‌شد، شانس قهرماني داشت!
مديرفني پيشين تيم پرسپوليس در خصوص اينكه گفته مي‌شود تيم پرسپوليس بد بسته شده است، گفت: من به هيچ عنوان اين موضوع را قبول ندارم و معتقدم بعد از رفتن آقاي استيلي اگر تيم پرسپوليس خوب مديريت مي‌شد، تيم حتي شانس قهرماني در ليگ برتر داشت. چطور روزي كه تيم پرسپوليس در ورزشگاه آزادي سه گل به نفت مي زند، چنيني و چنان مي شود و در آسيا تبديل به تيمي اروپايي اما الان كه تيم دو باخت پي در پي آورده مي‌گويند بازيكن نداريم.

پرسپوليس روي اتفاقات الغرافه را برد
مايلي كهن با طرح اين مدعا كه تيم پرسپوليس در آسيا نيز نتايج خوبي كسب نكرده است، گفت: درست است كه تيم پرسپوليس صدرنشين گروه خود است اما تغيير خاصي در بازي اين تيم ديده نمي‌شود. درست كه تيم در بازي رفت الغرافه را برده است اما شما توجه كنيد در آن بازي چطور تيم قطري نتيجه را واگذار كرده است. به عقيده من تيم در آن بازي روي اتفاقات و در حالي كه تيم ميزبان ميدانداري مي كرد و بيش از 13 ضربه كرنر روي دروازه ما زد با دو گل زودهنگامي كه به ثمر رساند برنده شد.

دنيزلي فرار روبه جلو كرده و فرافكني مي‌كند
وي در خاتمه تصريح كرد: مقابل همين تيم الغرافه در ورزشگاه آزادي آنهم مقابل هزاران تماشاگر كه لرزه به اندام قطري‌ها انداخته بودند، تيم پرسپوليس مقابل تيمي كه 10 نفره بازي مي كرد، بازي برده را مساوي كرد و كم مانده بود در دقيقه 3+90 نتيجه را واگذار كند. به عقيده من تمام اين حرفهايي كه تيم بد بسته شده و بازيكن ندارد فرافكني است و به نوعي فرار روبه جلو.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|10|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن