تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير مسئول روزنامه كارگزاران:اصلاح‌طلبان براي جلوگيري از سوءاستفاده اپوزوسيون سكوت كرده‌اند/ محوريت خاتمي را قبول ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدير مسئول روزنامه كارگزاران:اصلاح‌طلبان براي جلوگيري از سوءاستفاده اپوزوسيون سكوت كرده‌اند/ محوريت خاتمي را قبول ندارم
اصلاح‌طلبان براي جلوگيري از سوءاستفاده اپوزوسيون سكوت كرده‌اند/ محوريت خاتمي را قبول ندارم
عضو شوراي مركزي حزب كارگراران با بيان اينكه معاندين خارجي درصدد سوءاستفاده از جريان اصلاح طلبي هستند گفت: بخاطر مصالح نظام و عدم سوءاستفاده اپوزوسيون از گفته ها و اظهارنظرهاي اصلاح طلبان سكوت كرده ايم.

مرتضي سجاديان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور كم رنگ اصلاح طلبان و تاثيرگذاري اين جريان در فضاي سياسي كشور گفت: اصلاح طلبان به دليل مصالح نظام و جلوگيري از سوءاستفاده عناصر بيگانه از آنان فعاليت و حضور پررنگي در صحنه سياست ندارند.

عضو شوراي مركزي كارگزاران افزود: اپوزوسيون خارج نشين هميشه در كمين هستند تا صحبت و اظهارنظري از سوي اصلاح طلبان صورت بگيرد كه آنرا پيراهن عثمان كنند و در جهت منافع و عقده هاي رواني خود از آن بهره گيرند بنابراين بخاطر مصالح نظام سكوت كرديم.

سجاديان با بيان اينكه عدم حضور اصلاح طلبان منافع نظام را تامين نمي كند گفت: اين حضور بايد پررنگ تر شود اما به گونه اي كه موجب سوءاستفاده عوامل بيگانه نشود.

وي با بيان اينكه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم حضور داشتند تصريح كرد: اين جريان به انزوا نرفته و تا انجا كه فضا و بستر فراهم بود اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي حضور داشتند و براي انتخابات رياست جمهوري نيز با برنامه عمل خواهد كرد.

محوريت خاتمي براي بازسازي جريان اصلاحات را قبول ندارم

وي با بيان اينكه محوريت خاتمي را براي بازسازي جريان اصلاحات قبول ندارم، تاكيد كرد: نبايد يك فرد در محوريت يك جريان قرارگيرد؛ چراكه با رفتار و عملكرد اشتباه آن فرد كل جريان به نابودي كشيده مي شود .

چهره هاي معتدل و منطقي زيادي براي هدايت جريان اصلاحات وجود دارد

مدير مسئول روزنامه اسبق كارگزاران با اشاره به ظرفيت هاي موجود در جريان اصلاحات براي راهبري اين جريان گفت: افراد منطقي و چهره هاي معتدل زيادي در جريان اصلاحات وجود دارند كه مي توانند هدايت اين جريان را برعهده بگيرند تا حضور پررنگتري در انتخابات رياست جمهوري داشته باشيم.

سجاديان خاطرنشان كرد: صحبتها و اظهارنظرهاي اصلاح طلبان زير ذره بين معاندين خارجي نظام قرار دارد؛ لذا اصلاح طلبان واقعي كه بيشتر دغدغه نظام و مردم را دارند بايد وارد صحنه شده و با هوشياري زمينه حضور اصلاح طلبان را براي انتخابات رياست جمهوري فراهم سازند تا جواب دندان شكني به معاندين داخلي و خارجي باشد.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|1|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن