تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821122912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام سرلشكر صالحي به مناسبت روز ارتش؛ ارتش جمهوري اسلامي به هر تهديد پاسخي كوبنده مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: پيام سرلشكر صالحي به مناسبت روز ارتش؛ ارتش جمهوري اسلامي به هر تهديد پاسخي كوبنده مي دهد
امير سرلشگر صالحي به مناسبت روز ارتش در پيامي گفت: ارتش حزب‌الله و ولايتمدار جمهوري اسلامي ايران، همگام با ساير قواي مسلح با هوشياري هرگونه تهديد را رصد نموده و با اقتدار و در كوتاهترين زمان هر تجاوزي را پاسخي كوبنده خواهند داد.


به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، متن كامل اين پيام به شرح زير است:

بسم ‌الله الرحمن الرحيم

سلام به روح پرفتوح امام شهدا (رضوان الله تعالي عليه) و سلام به رهبر مسلمانان جهان و فرماندهي معظم كل قوا، امام خامنه‌اي عزيز (مدظله‌العالي) و درود فراوان به شما سربازان ولايت، غيورمردان ارتش مقتدر جمهوري اسلامي ايران و ملت سرافراز ايران اسلامي كه با تقديم هزاران شهيد و جانباز در راه صيانت از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و پاسداري از سرزمين تمدن ساز ايران از هيچ تلاشي دريغ نكرديد و سلام به پيشگاه مقدس يگانه منجي عالم بشريت، حضرت صاحب‌العصر و الزمان (عج) ومنتظران ظهورش.

از يك سو عشق فراوان ارتش به امام (ره) و از سوي ديگر، پاسخ صريح و شفاف ايشان در 29 فروردين ماه 1358 به توطئه‌گران و فتنه انگيزاني كه با اهداف پليد و خاص سياسي، خواستار انحلال ارتش بودند، موجب تقويت روحيه خودباوري فرزندان انقلاب در ارتش شد و زمينه حضور خستگي ناپذير و مقتدرانه آنان را از همان روزهاي نخست انقلاب در برابر تهاجم دشمنان فراهم ساخت و باعث گرديد تا ارتشيان، با ايمان و بصيرت و همان سازوبرگ ديرين چنان بدرخشند كه دشمنان انقلاب و منافقان كور دل از انديشه پليد و شوم خويش نوميد گردند.

امام عزيزمان نيز خرسند از اين همه صلابت، ارتشيان را مورد عنايت قرار داده و فرمودند: «نيروي زميني قهرمان كه در تمامي حوادث در نوك پيكان حملات ناجوانمردانه دشمنان بوده است. به حق چهره راستين، شكست‌ناپذير و استوار خويش در دفاع از مرزهاي گسترده كشورمان را نشان داد،... شجاعت‌ها و رشادت‌هاي بي‌نظير نيروي هوايي و پدافند هوايي و هوانيروز و خلبانان دلاور و دفاع از حريم هوايي كشور، نشانه تعهد و عشق و ايمان آنان به خدا، اسلام و ميهن اسلامي است... و نيروي دريايي نيز همچون ساير نيروها بحمدالله در آب‌هاي خليج فارس و مرزهاي آبي كشور در عرصه دفاع مقدس از كشور اسلامي‌مان چون نگيني درخشيده است».

بي ترديد تداوم حضور ارتش ولايي در تمام مرزهاي زميني، هوايي، دريايي و البته فرهنگي با خودباوري، نوآوري و خوداتكايي كاركنان جوان، خلاق و شهادت‌طلب و با استفاده از انواع تجهيزات نظامي و بومي و آمادگي روز افزون آنان در انجام مأموريت‌هاي منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي موجب گشته تا زورگويان و مستكبران جهان از روي استيصال و درماندگي به فتنه‌انگيزي و تحريم روي آورند، البته نيروهاي مسلح و مردم سربلند ايران اسلامي با حضور پرشور و گسترده خود در عرصه هاي گوناگون، به ويژه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه سال گذشته تمام معادلات آنان را برهم زدند و يك بار ديگر قدرت و عظمت ايران اسلامي را به رخ جهانيان كشاندند.

توسعه فعاليت‌ها و همكاري با جامعه جهاني به منظور تضمين صلح و استقرار ثبات در منطقه با اعزام ناوگروه‌هاي نيروي دريايي به خليج عدن، درياي سرخ، كانال سوئز و نمايش اقتدار و توان بازدارندگي در آب هاي آزاد جهت مقابله با تروريسم و دزدان دريايي كه از پديده هاي استكبار جهاني است پيام صلحي آشكار به كشورهاي دوست و اعلام آمادگي به منظور تقويت و تحكيم پيوند دوستي و همكاري با آنان براي برقراري امنيت پايدار در منطقه است.

اينك در آستانه روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفريني‌هاي نيروي زميني، ياد و خاطره شهيد والامقام «امير سپهبد علي صياد شيرازي» را گرامي مي‌دارم و به روح پرفتوح امام شهيدان و تمام شهداي جنگ تحميلي و انقلاب، به ويژه 48 هزار شهيد والامقام ارتش جمهوري اسلامي ايران كه جان در راه دين و وطن دادند تا به مدد خداوند، حافظ انقلاب و ميهن اسلامي مان باشند، درود مي‌فرستم و اعلام مي دارم ارتش حزب‌الله و ولايتمدار جمهوري اسلامي ايران، همگام با ساير قواي مسلح با هوشياري هرگونه تهديد را رصد نموده و با اقتدار و در كوتاهترين زمان هر تجاوزي را پاسخي كوبنده خواهند داد.

والسلام عليكم و رحمة‌الله و بركاته

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران سرلشكر ستاد عطاء‌الله صالحي

شنبه|ا|26|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن