تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821376961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك هزارو900ميلياردريال صرف زيرساخت هاي مسكن مهردرخوزستان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: يك هزارو900ميلياردريال صرف زيرساخت هاي مسكن مهردرخوزستان شده است
استاندار خوزستان گفت: از مجموع 14هزار ميليارد ريالي كه دولت براي احداث زيرساخت هاي مسكن مهر در كشور صرف كرده حدود يك هزار و 900ميليارد ريال آن در استان خوزستان هزينه شده است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، "سيدجعفر حجازي" در كارگروه مسكن مهر هنديجان افزود: اين حجم سرمايه گذاري در زمينه احداث شبكه هاي برق ، آب ، فاضلاب و گاز مسكن مهر در همه شهرهاي استان خوزستان صرف شده است.

وي ابراز اميدواري كرد با آماده سازي زيربناهاي مسكن توسط دولت و تزريق سهم آورده اعضاي تعاوني مسكن ، حدود 60هزار واحد مسكن مهر در شهرهاي استان خوزستان امسال به بهره برداري برسد.

نماينده عالي دولت در استان خوزستان، اجراي طرح مسكن را در مهار بحران مسكن در كشور بسيار مفيد و موثر ارزيابي كرد و از اعضاي تعاوني هاي مسكن خواست از فرصت پيش آمده كه به گفته وي در تاريخ كشور بي نظير است استفاده كنند و سهم آورده خود را تامين كنند.

حجازي افزود: دولت در ساخت مسكن مهر اقداماتي انجام داده كه هنوز عظمت آن براي مردم به خوبي تبيين نشده است.

وي پرداخت 200ميليون ريال وام ساخت مسكن با كارمزد چهاردرصد با دوره بازپرداخت 15تا 20 سال كه معادل 150ميليون ريال پول بلاعوض است را فرصتي براي خانه دار شدن زوج هاي جوان خوزستاني توصيف و با يادآوري مشكلات تامين و ساخت مسكن در دوره هاي گذشته افزود: 20تا 30 سال پيش ، ما براي تهيه مسكن اثاثيه و طلاجات خود را مي فروختيم ولي هم اكنون شرايط براي خانوارهاي فاقد مسكن با اجراي طرح مسكن مهر بسيار تسهيل و آسان شده است.

استاندار خوزستان با يادآوري اينكه دولت در بخش آماده سازي زمين تا ريال آخر را پرداخت مي كند خواستار مشاركت بيشتر مردم و اعضاي تعاوني هاي مسكن مهر براي پيشبرد ساخت واحدهاي مسكن مهر در هنديجان شد.

حجازي با يادآوري اينكه در شهرهايي چون خرمشهر سهم آورده هريك از اعضاي مسكن مهر بيش از 70ميليون ريال است تاكيد كرد چنانچه اعضاي تعاوني هاي مسكن هنديجان نتوانند در موعد مقرر سهم آورده خود را تامين نمايند بانك ها نيز قادر نخواهند بود در اين زمينه به تعهدات خود عمل كنند.

در اين نشست مشكلات مربوط به تامين احداث شبكه هاي آب ، برق و گاز مسكن مهر در هنديجان بررسي شد.

"نصرالله دهقاني" رييس سازمان مسكن و شهرسازي خوزستان ، ضمن ابراز ناخرسندي از پيشرفت مسكن مهر در هنديجان، تامين نشدن سهم آورده اعضاي تعاوني هاي مسكن را مهمترين چالش پيش رو در روند كاري مسكن مهر در اين شهرستان عنوان كرد.

بنا به اين گزارش در نشست كارگروه كشاورزي هنديجان، مشكلات بخش كشاورزي و صيادي اين شهرستان مورد بحث وبررسي قرار گرفت و مقرر شد براي ايجاد اشتغال در بخش كشاورزي و صيادي ، گروه هاي چندنفره تعاوني براي واگذاري زمين و پرداخت تسهيلات در اين شهرستان با مديريت شيلات و جهادكشاورزي تشكيل شود.

همچنين در نشست كارگروه عمران شهري ، مشكلات و معضلات شهري دو شهر هنديجان و زهره با حضور استاندار خوزستان بررسي شد و سقف اعتباري براي احداث زيرساخت ها از جمله بازارچه ساحلي در هنديجان مصوب شد./ب

شنبه|ا|19|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن