تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان مرحله يك چهارم ليگ قهرمانان اروپارئال مادريد و چلسي به بايرن و بارسا رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: پايان مرحله يك چهارم ليگ قهرمانان اروپارئال مادريد و چلسي به بايرن و بارسا رسيدند
رئال مادريد و چلسي با عبور از سد حريفان خود به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا كردند.
آفتاب: رئال مادريد و چلسي با عبور از سد حريفان خود به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا كردند.

دور برگشت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري دو مسابقه به پايان رسيد كه در آنها، رئال مادريد با نتيجه 5 – 2 از سد آپوئل نيكوزياي قبرس گذشت و چلسي با نتيجه 2 بر يك بنفيكا را شكست داد.

رئال مادريد در حالي در سانتياگو برنابئو ميزبان آپوئل نيكوزيا بود كه بازي رفت را در قبرس با پيروزي 3 بر صفر پشت سر گذاشته بود و خيال خود را تا حد زيادي راحت كرده بود. با اين حال، بازيكنان رئال در بازي برگشت هم پرانگيزه ظاهر شدند و در يك بازي پرگل حريف خود را با با شكست بدرقه كردند.

در اين مسابقه رونالدو و كاكا به ترتيب در دقايق 26 و 37 براي رئال مادريد گلزني كردند تا بازي در نيمه نخست با برتري 2 بر صفر تيم ميزبان به پايان برسد. در نيمه دوم، گوستاوو ماندوسا با گل دقيقه 67 خود اختلاف را به حداقل رساند تا هواداران آپوئل با اميدواري بيشتري به بازي نگاه كنند.

با اين حال، رونالدو يك بار ديگر در دقيقه 75 براي رئال گلزني كرد و كايخون نيز در دقيقه 80 چهارمين گل تيم ميزبان را وارد دروازه حريف كرد. تنها دو دقيقه بعد، سولاري از روي نقطه پنالتي آپوئل گلزني كرد و در دقيقه 84 آنخل دي ماريا گل پنجم رئال را به ثمر رساند تا بازي با برتري 5– 2 رئال مادريد به پايان برسد. با توجه به پيروزي 3 بر صفر رئالي ها در ديدار رفت، اين تيم موفق شد در مجموع دو ديدار با نتيجه 8 – 2 پيروز شده و حريف بايرن مونيخ در مرحله نيمه نهايي شود.

در ديگر ديدار يك چهارم نهايي نيز چلسي در حالي كه در ديدار رفت بنفكيا را با يك گل شكست داده بود، در استمفوردبريج ميزبان اين تيم بود و موفق شد حريف خود با نتيجه 2 بر يك شكست دهد. در اين مسابقه ابتدا فرانك لمپارد در دقيقه 20 از روي نقطه پنالتي براي چلسي گلزني كرد. ماكسي پريه را بازيكن تيم بنفيكا نيز در دقيقه 40 با درياف كارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد تا كار براي تيم ميهمان سخت تر از قبل شود.

به گزارش ايسنا، در نيمه دوم، بنفيكا به رغم 10 نفره بودن، تلاش زيادي براي جبران گل خورده انجام داد و سرانجام موفق شد در دقيقه 85 با گل ژاوي گارسيا بازي را به تساوي بكشاند اما اين نتيجه هم چلسي را به نهايي مي رساند.

به همين دليل بازيكنان بنفيكا در وقت هاي باقي مانده فشار زيادي روي دروازه تيم ميزبان وارد كردند تا بتوانند گل دوم را بزنند اما در اين كار ناموفق بودند تا سرانجام در دقيقه 92 بازينان چلسي روي يك ضد حمله سريع توسط رائول ميريلس به گل رسيدند و اين مسابقه با برتري 2 بر يك چلسي به پايان رسيد.

با توجه به برتري يك بر صفر چلسي در ديدار رفت، اين تيم در مجموع با نتيجه 3 بر يك پيروز شد و بايد در مرحله نيمه نهايي مقابل بارسلونا قرار بگيرد.

كد مطلب : 150978

پنجشنبه|ا|17|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن