تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيات:ايجاد 18 كمپ پذيرايي از مسافران نوروزي همدان/ افزايش 15 درصدي مسافران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيات:ايجاد 18 كمپ پذيرايي از مسافران نوروزي همدان/ افزايش 15 درصدي مسافران
ايجاد 18 كمپ پذيرايي از مسافران نوروزي همدان/ افزايش 15 درصدي مسافران
همدان - خبرگزاري مهر: مديركل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان همدان از ايجاد 18 كمپ پذيرايي از مسافران نوروزي در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بيات عصر سه شنبه در بازديد از فعاليت ستاد تسهيلات سفر همدان همچنين از راه‌اندازي تور همدان‌ گردي براي مسافران نوروزي خبر داد.

بيات افزود: راه‌اندازي اين تور در راستاي آشنايي بيشتر مسافران نوروزي با جاذبه‌هاي گردشگري همدان انجام شده است.

فعالان گردشگري همدان تلاش خود را براي معرفي استان به كار بسته‌اند

وي تاكيد كرد: براي تحقق شعار امسال در حوزه گردشگري با عنوان "ايران سرزمين شكوه و زيبايي‌ها"، فعالان گردشگري استان همدان تلاش خود را براي معرفي استان به كار بسته‌اند.

بيات اظهار داشت: مسافران نوروزي علاقمند با حضور در ايستگاه‌ها‌ي گردشگري شهر همدان از خودروهاي اختصاصي پيش‌بيني شده براي ديدن مناطق ديدني همدان استفاده مي كنند.

بيات زمان برگزاري تور را سه ساعت اعلام كرد و گفت: مسافران نوروزي با پرداخت هزينه از موزه‌هاي باستان‌شناسي و مردم‌شناسي و مناطق طبيعي مي‌كنند.

خدمات‌‌رساني سريع و مناسب به گردشگران نوروزي اولويت است

دبير ستاد تسهيلات سفرهاي استان همدان خدمات‌‌رساني سريع و مناسب به گردشگران نوروزي را از اولويت‌هاي اين ستاد در نوروز سال جاري برشمرد.

بيات گفت: فعاليت اداره‌ كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، جمعيت هلال‌‌احمر، نيروي انتظامي، راه و ترابري، شهرداري، بازرگاني، فرمانداري‌‌ها، آموزش و پرورش و ديگر نهادهاي فعال در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در شهرها و مسيرهاي بين شهري استان همدان در تعطيلات نوروزي مطلوب است.

وي افزود: با توجه به برپايي نشست‌هاي ستاد تسهيلات سفر در ايام قبل از نوروز و ايجاد هماهنگي و تعامل ميان اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي استان، شاهد فعاليت و ارائه خدمات مطلوب از پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني، امداد و نجات، امنيت در مسير، نظارت و كنترل ترافيك بوده‌ايم.

75 درصد ظرفيت هتل‌هاي استان همدان اشغال شده است

بيات از اشغال 75 درصدي ظرفيت هتل‌هاي استان همدان در نخستين روز فروردين‌ماه سال جاري خبر داد و اظهار داشت: ميانگين اشغال ظرفيت هتل‌هاي همدان از 25 اسفندماه 90 تا نخستين روز از فروردين‌ماه 91 كمتر از 40 درصد بوده است.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان بر رضايت‌مندي 80 درصدي مسافران از هتل‌هاي همدان تاكيد كرد و گفت: در پنج روز اول سال جديد بيش از 30 نفر بازرس ويژه بر نحوه ارائه خدمات در هتل‌هاي استان به صورت شبانه‌روز نظارت كردند.

تعداد مسافران نسبت به سال گذشته 15 درصد افزايش داشته است

بيات با بيان اينكه 20 قاضي كشيك آماده ارائه خدمات به مسافران در تعطيلات نوروز هستند، افزود: با توجه به آمارهاي موجود تعداد مسافران نسبت به سال گذشته 15 درصد افزايش داشته است.

وي در ادامه با اشاره به شرايط آب و هواي مساعد استان همدان اظهار داشت: با شروع هفته دوم تعطيلات، گردشگران بسياري براي استفاده از طبيعت بكر، كوهستان‌ها و دشت‌هاي همدان به اين استان سفر مي‌كنند.

بيات همچنين از وضعيت مطلوب راه‌هاي دسترسي به استان همدان خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌هاي مسئول و مرتبط، با حضور چشمگير و تلاش بي‌وقفه، شرايط مناسبي براي مسافران نوروزي همدان به وجود آورده‌اند.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان گفت: اطلاع‌رساني مناسبي با ارائه بروشورها و نقشه‌هاي راهنمايي گردشگران براي معرفي اماكن اقامتي رسمي و جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي نيز از سوي عوامل ميراث فرهنگي صورت گرفته است.

روستاهاي تاريخي همدان براي بازديد مسافران نوروزي آماده شده است

وي از آمادگي روستاهاي تاريخي همدان براي بازديد مسافران نوروزي سخن گفت و افزود: روستاي وركانه، از روستاهاي تاريخي در دل طبيعت سرسبز و كوهستاني همدان، آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است.

بيات افزود: روستاي وركانه گنجينه‌اي از آثار تاريخي، مناظر طبيعي و جاذبه‌هاي گردشگري را در دل خود دارد.

وي با بيان اينكه يكي از آثار اين روستا بافت معماري و گذرگاه‌هاي سنگ‌فرش آن است، افزود: وركانه روستايي ييلاقي با آب‌ و‌هواي معتدل كوهستاني است و به علت وجود انبوه درختان و چشمه‌هاي فراوان از طبيعت بسيار زيبايي برخوردار است.

دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر همدان يادآور شد: روستاي وركانه مانند ساير آثار تاريخي اين شهرستان در ايام نوروز آماده بازديد گردشگران است.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|9|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن