تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817026121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار فرهنگي قم/برگزاري جشنواره خزان تا بهار/ برگزاري نشست ضرورت مخاطب‌شناسي در ادبيات كودك و نوجوان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار فرهنگي قم/برگزاري جشنواره خزان تا بهار/ برگزاري نشست ضرورت مخاطب‌شناسي در ادبيات كودك و نوجوان
برگزاري جشنواره خزان تا بهار/ برگزاري نشست ضرورت مخاطب‌شناسي در ادبيات كودك و نوجوان
قم - خبرگزاري مهر:‌ برگزاري آزمون حفظ و مفاهيم قرآن كريم، برگزاري جشنواره خزان تا بهار با موضوع پيشگيري از اعتياد، برگزاري نمايش تعزيه فرنگي، برگزاري نشست ضرورت مخاطب‌شناسي در ادبيات كودك و نوجوان و ... از عناوين اخبار فرهنگي قم است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مسئول موسسات قرآني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با اشاره به برگزاري آزمون حفظ و مفاهيم قرآن كريم در ارديبهشت‌ماه سال آينده بيان كرد: اين آزمون هر ساله توسط مركز هماهنگي توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني كشور در سراسر كشور اجرا مي‌شود.

حجت الاسلام علي اكبر شفيعي گفت: كساني كه در طول سال از طريق مؤسسات قرآني و يا به صورت آزاد آموزش ديده‌اند مي‌توانند در اين آزمون شركت كنند.

وي ادامه داد: به قبول شدگان در اين آزمون از طرف مركز هماهنگي توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گواهي نامه داده مي‌شود.

برگزاري جشنواره خزان تا بهار با موضوع پيشگيري از اعتياد

مسئول واحد پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با اشاره به برگزاري جشنواره خزان تا نماز گفت: اين جشنواره از 15 تا 25 اسفندماه در بخش‌هاي مختلف با موضوع و محوريت اعتياد، پيامد‌ها و پيشگيري در سطح شهر مقدس قم به اجرا گذاشته مي‌شود.

عليرضا خليلي افزود: برنامه‌هاي آموزشي با سرفصل و محتواي مختلف و با شرايط روز براي دانش آموزان مدارس در مقطع دبيرستان در سه نقطه از شهر شامل مجتمع فرهنگي هنري شهيد كلهري، سالن جلسات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم و سالن جلسات درمانگاه امام صادق (ع) برگزار مي‌شود.

وي اظهار داشت: در برنامه‌هاي ورزشي اين جشنواره با اجراي مسابقات ورزشي در چهار رشته و هر رشته ورزشي 16 تيم در سطح مدارس و برخي محله‌ها برگزار مي‌شود و در پايان چهار تيم از هر رشته به مرحله نيمه نهايي و پاياني راه پيدا خواهند كرد.

عضو كميته و مسئول امور فرهنگي و آسيب‌هاي اجتماعي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم در ادامه عنوان كرد: برنامه‌هاي هنري نيز شامل اجراي 20 نوبت تئا‌تر خياباني در كنار برنامه‌هاي آموزشي، فراخوان عكس و كاريكاتور است كه در سطح كليه مقاطع مدارس استان اجرا مي‌شود.

وي ابراز داشت: جشنواره فرهنگي، هنري، آموزشي و ورزشي خزان تا بهار كه در طول 10 روز با همكاري انجمن همياران مهرآفرين به اجرا گذاشته شده است و در نيمه دوم فروردين ماه 91 با تقدير از برگزيدگان هر بخش پايان خواهد يافت.

وي در پايان ادامه داد: راهپيمايي نمادين ويژه دانش آموزان مقطع ابتدايي نيز در يكي از روزهاي اين جشنواره در مسير خاصي با شعار «همه ما در خطر اعتياد هستيم» به اجرا گذاشته خواهد شد.

برگزاري نمايش تعزيه فرنگي تا 21 اسفندماه

به همت واحد نمايش حوزه هنري استان قم و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، نمايش «تعزيه فرنگي» به نويسندگي و كارگرداني سيد صدرا مي‌رئي از 11 الي 21 اسفند ماه سال 90 به روي صحنه مي‌رود.

نمايش «تعزيه فرنگي» به مشكلات برگزاري تعزيه در دوران حكومت پهلوي و پافشاري مردم بر انجام آن مي‌پردازد.
لازم به ذكر است، نمايش «تعزيه فرنگي» به مدت 10 شب، راس ساعت 19 در پلاتو ماه واقع در انتهاي خيابان خاكفرج در فرهنگسراي جوان به صورت عمومي اجرا مي‌شود.

برگزاري نشست ضرورت مخاطب‌شناسي در ادبيات كودك و نوجوان

نشست تخصصي ضرورت مخاطب‌شناسي در ادبيات كودك و نوجوان با حضور محسن هجري از چهرهاي سر‌شناس ادبيات كودك و نوجوان كشور و به همت واحد آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري استان قم برگزار شد.

در اين نشست كه با حضور داستان نويسان فعال استان قم همراه بود، محسن هجري به لزوم توجه به مخاطب و آثار خلق شده براي كودكان و نوجوانان پرداخت و با نگاهي به آثار خلق شده پس از انقلاب اسلامي، جايگاه مخاطب كودك و نوجوان در آن را مورد بررسي قرار داد.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن