تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821261615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از بين 82 دستگاه اجراييجهاد كشاورزي دستگاه برتر استان مركزي شدخبرگزاري فارس: رئيس اداره روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي گفت: سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي از بين 82 دستگاه اجرايي مورد ارزيابي قرار گرفته در جشنواره شهيد رجائي به عنوان يكي از 10 دستگاه برتر استان معرفي شد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از بين 82 دستگاه اجراييجهاد كشاورزي دستگاه برتر استان مركزي شدخبرگزاري فارس: رئيس اداره روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي گفت: سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي از بين 82 دستگاه اجرايي مورد ارزيابي قرار گرفته در جشنواره شهيد رجائي به عنوان يكي از 10 دستگاه برتر استان معرفي شد.
خبرگزاري فارس: رئيس اداره روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي گفت: سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي از بين 82 دستگاه اجرايي مورد ارزيابي قرار گرفته در جشنواره شهيد رجائي به عنوان يكي از 10 دستگاه برتر استان معرفي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي، مجيد آنجفي افزود: بر اساس ارزيابي صورت گرفته، اين سازمان در محورهاي مختلف عمومي و اختصاصي حائز رتبه‌هاي برتر شده است كه از جمله مي‌توان به كسب رتبه اول در محور اصلاح فرآيند و تمركززدائي، رتبه دوم در محور ساماندهي نيروي انساني و كسب رتبه سوم در محور توانمند سازي آموزش منابع انساني اشاره كرد.

وي تصريح كرد: با توجه به وظايف ذاتي اين سازمان در راستاي حفظ و افزايش توليد محصولات كشاورزي و ارتقاي بهره‌وري منابع و عوامل توليد، اين سازمان در راستاي بهبود مستمر فرآيندها و خدمات در سال گذشته موفق به كسب استاندارد ISO 9001-2008 شده و نسبت به ابلاغ خط مشي كيفيت در پنج محور اقدام كرده است.

به گفته وي اين محورها شامل تكريم ارباب رجوع و افزايش رضايت‌مندي بهره‌برداران بخش كشاورزي، توانمندسازي منابع انساني و ترويج و تقويت فرهنگ كار و تلاش در راستاي نهادينه شدن فرهنگ جهادي، ارتقاء دانش بهره‌برداران و كيفي كردن محصولات كشاورزي در راستاي تحقق كشاورزي ارگانيك و دانش بنيان، توسعه فن‌آوري‌هاي نوين در توليد محصولات كشاورزي و ارتقاء ضريب امنيت غذايي و استفاده بهينه از منابع پايه و عوامل توليد به منظور افزايش بهره‌وري و تحقق توسعه پايدار بوده است.

انتهاي پيام/خ۳۰

چهارشنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن