تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح الله زاده: اگر مى دانستم، جلوى مصاحبه مظلومى عليه قلعه نويى را مى گرفتم


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: فتح الله زاده: اگر مى دانستم، جلوى مصاحبه مظلومى عليه قلعه نويى را مى گرفتم
على فتح الله زاده كه صبح ديروز براى عضويت در هيات رئيسه فدراسيون فوتبال ثبت نام كرد، درباره انتخابات فدراسيون و آخرين شرايط استقلال در گفتگويى صحبت هاى زير را انجام داد.
• با پيروزى مقابل ذوب آهن تيم تان از آن شرايط بعد از بازى با پرسپوليس خارج شد؟
- متاسفانه وقتى عده اى مى خواهند حمله كنند به واقعيت ها توجه نمى كنند اما خوشبختانه هوادار واقعى استقلال ما را درك كرد. وقتى يك تيم بازيكن بزرگ خود را از دست مى دهد، لطمه مى خورد و ما سه بازيكن گردن كلفت خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. اگر ۴ بازيكن را از تيم ملى بگيريم، آيا تيم ملى افت نمى كند؟ شايد از نظر من و شما ذوب آهن به ما باخته باشد اما ما مقابل نايب قهرمان آسيا بازى كرديم و البته از حذف كردن اين تيم نيز ناراحت شديم. جا دارد از هواداران استقلال تشكر كنم كه در پايان بازى
ذوب آهن را تشويق كردند و با اين كار حركت فرهنگى خود را نشان دادند.
• قضيه پيشنهاد تيم قطرى به جبارى چيست؟
- يك تيم قطرى براى سال آينده به اين بازيكن پيشنهاد داده و ربطى به امسال ندارد. بايد فصل تمام شود يا اينكه قبل از پايان مسابقات امسال در اين خصوص با جبارى صحبت كنيم.
• آيا واقعا قبل از بازى با ذوب آهن با پاشازاده، نامجو مطلق و چند اسم ديگر براى حضور در كادر فنى صحبت كرده بوديد؟
- مظلومى در ۴ دربى برنده شده و ركورد زده، در جام حذفى تيمش فيناليست است و در ليگ برتر هم مدعى قهرمانى است. چرا بايد مظلومى را عوض كنم؟ به اعتقاد من اين فشارهاى روانى بودار است. على پروين اسطوره باشگاه پرسپوليس بعد از مصدوميت على كريمى اعلام كرد كه ما بدبخت شديم چون كريمى را نداريم. حالا ما ۴ بازيكنمان را نداريم و غيرمنصفانه به ما حمله مى كنند. اين استقلال نماينده ايران است و من از مطبوعاتى ها انتظار دارم كه مثل گذشته ما را حمايت كنند و در آستانه بازى با الاتفاق به ما روحيه بدهند.
• ظاهرا تماس شما با قلعه نويى منجر به اين شد كه حاشيه هاى مصاحبه مظلومى فروكش كند...
- من اگر از قبل مى دانستم مظلومى مى خواهد آن صحبت ها را انجام دهد با او حرف مى زدم و از اين كار جلوگيرى مى كردم. من با قلعه نويى تماس گرفتم و از او خواستم پاسخ ندهد و ممنون هستم كه او به ما احترام گذاشت. افتخار ما اين است كه يك تيم ديگر مدعى قهرمانى سرمربى استقلالى دارد و تراكتورسازى جزو تيم هاى خوب و دوست داشتنى اين مملكت است. مطمئن هستم با مديريت قلعه نويى اين تيم امسال جزو مدعيان خواهد بود و حداقل شرايط طورى پيش برود كه ديگر ما دعواى خانگى نداشته باشيم.
• براى عضويت در هيات رئيسه فدراسيون نيز ثبت نام كرديد. با توجه به اينكه كفاشيان و تاج براى رياست فدراسيون ثبت نام كردند آينده را چه طور مى بينيد؟
- قبل از اينكه براى عضويت در انتخابات هيات رئيسه ثبت نام كنم با كفاشيان صحبت و از ايشان سؤال كردم كه آيا قصد دارد براى رياست ثبت نام كند يا خير. چون از قبل هم گفته بودم اگر كفاشيان باشد، براى رياست ثبت نام نخواهم كرد. در هر صورت اين يك رقابت است و اميدوارم هر اتفاقى كه مى افتد به صلاح فوتبال ما باشد. تاج از دوستان صميمى من است ولى هميشه اعلام كردم كه كفاشيان مى تواند از تجربه ۴ ساله اش براى بهبود فوتبال ما استفاده كند.
• از زمين شيراز چه خبر؟ آيا مشكلاتش حل مى شود؟
- دوستان به ما قول دادند آن مشكل را حل كنند. اين حرف من نيست. حرف كارشناسان است. اگر بازيكنى مصدوم شود اين بار بايد خودم و مظلومى داخل زمين برويم و براى استقلال بازى كنيم. حالا كه به ناحق سهميه ما در آسيا كم شده خودمان اسباب حذف تيم ها را در آسيا فراهم نكنيم.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن