تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819676780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل زندان‌هاي استان قزوين: ايجاد نگرش مثبت در زندان‌ها از بركات پيروزي انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير كل زندان‌هاي استان قزوين: ايجاد نگرش مثبت در زندان‌ها از بركات پيروزي انقلاب است
خبرگزاري دانشجويان ايران - قزوين
سرويس: قزوين

مدير كل زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان قزوين گفت: ايجاد نگرش مثبت اصلاحي و اسلامي در زندان‌ها از بركات پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايسنا، حميدرضا فراست‌طلب طي سخناني در جمع كاركنان اداره كل زندان‌هاي قزوين با بيان اين مطلب تصريح كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي تحول مثبت و سازنده‌اي در وضعيت زندان‌هاي كشور به وجود آمده است.

وي ادامه داد: هم اكنون وضعيت عمومي زندان‌ها به لحاظ رسيدگي و رعايت كرامت انساني و حقوق شهروندي زندانيان با محوريت اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، اصلاحي و تربيتي نسبت به قبل از پيروزي انقلاب اسلامي بسيار متفاوت بوده و اين اقدامات صورت گرفته از بركات اين نظام مقدس است.

مدير كل زندان‌هاي قزوين به اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، سوادآموزي، حرفه‌آموزي و اشتغال در زندان‌هاي استان اشاره كرد و ادامه داد: اجراي اين‌گونه برنامه‌هاي متنوع براي مددجويان زندان مشهود است و در تلاش هستيم تا با بسترسازي‌هاي لازم، زمينه عدم بازگشت آنان به زندان را فراهم كنيم.

فراست‌طلب تاسيس نهاد تاثيرگذار مراكز مراقبت بعد از خروج زندان‌ها، تقويت جايگاه مددكاري اجتماعي، تقويت و استمرار مقوله مهم روان‌درماني و مشاوره در سطح زندان‌ها، تاسيس و راه‌اندازي اردوگاه‌هاي حرفه‌آموزي و اشتغال، فعال كردن بنياد تعاون و نهادينه كردن امر خودكفايي را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در زندان‌ها برشمرد.

وي همچنين جداسازي كامل نوجوانان و اطفال از زندان‌هاي كشور و تاسيس كانون‌هاي اصلاح و تربيت، تقويت مراكز آموزشي و پژوهشي سازمان زندان‌ها جهت تربيت كادر متخصص و نهادينه كردن امر تحقيقات در زندان‌ها، اصلاح آيين‌نامه زندان‌ها و توجه به امور فرهنگي و آموزشي زندانيان و ارتقاي سطح تشكيلاتي و اداري و جذب نيروهاي جديد را از ديگر اين دستاوردها عنوان كرد.

مدير كل زندان‌هاي استان قزوين اظهار كرد: اقداماتي همچون زيباسازي محيط داخلي زندان‌ها، تخصصي كردن ساختار مديريت زندان از اقداماتي است كه بنيان زندانباني اسلامي را بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در اين كشور به وجود آورد.

فراست‌طلب يادآور شد: كاهش استفاده از مجازات زندان (حبس‌زدايي)، جلوگيري از ورود مواد مخدر به زندان‌ها، تفكيك و طبقه‌بندي زندانيان، بهبود وضعيت نيروي انساني و آموزشي كاركنان و رعايت حقوق شهروندي از برنامه‌ها و اولويت‌هايي است كه در حال اجرا و پيگيري است.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن