تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته فرهنگي ايران در خارطوم آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته فرهنگي ايران در خارطوم آغاز شد
هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارطوم به همت فرهنگسراي خاوران و با مشاركت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مراسم افتتاحيه فرهنگي ايران در خارطوم با حضور احمد نوريان معاون فرهنگي اجتماعي و رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، عامري سفير ايران در سودان، محمد هاشمي معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و امين حسن عمر وزير فرهنگ سودان برگزار شد.

تبيين ساختار اجتماعي مسلمانان در سودان، مناسبات و روابط ميان دو كشور ايران و سودان و تحكيم روابط دوستي و ترويج فرهنگ اسلامي محور اصلي سخنرانان مراسم افتتاحيه بود و آنها در عين حال بر برگزاري هرچه بيشتر چنين نمايشگاه‌هايي تاكيد كردند.

همچنين در مراسم افتتاحيه هفته فرهنگي ايران در خارطوم پيام عزيزي و عبدالجبار كاكايي اشعاري را در مدح و وصف پيامبر اسلام قرائت كردند.

در پايان مراسم نمايشگاهي شامل عكس‌هايي از جنبه‌هاي مختلف اجتماعي فرهنگي زندگي حضرت امام خميني (ره) و آثار برگزيده موزه هنري امام علي (ع) شامل خوشنويسي، تذهيب، مينياتور و ... در كاخ جوانان سودان در خارطوم با حضور مسئولان دو كشور افتتاح شد.

اين نمايشگاه به مدت يك هفته در معرض ديد علاقمندان قرار دارد و با استقبال دانشجويان و قشر فرهيخته سوداني روبرو شده است.

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن