تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقل قول‌هاي جالب فوتبال دشان: چطور است پيتزا فروشي راه بيندازم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: نقل قول‌هاي جالب فوتبال دشان: چطور است پيتزا فروشي راه بيندازم
«همه اعضاي تيم را جمع كردم و گفتم: پسرها، بياييد براي كشورمان بميريم، درست مثل آنها كه در ژاپن جان خود را فداي كشورشان كردند. آنها در مقابل دشمنان تا آخرين لحظه مي‌جنگند. كاوازاكي‌ها، بياييد همان كاري را بكنيم كه آنها مي‌كنند! خب در واقع منظورم كاميزاكي بود (خلبان‌هاي فدايي ژاپني كه هواپيماي خود را پر از بمب كرده و به كشتي‌هاي دشمن مي‌زند.) اين اتفاقي بود كه در خاطرات زندگي‌ام ماندگار شد. از واژه‌اي اشتباه استفاده كردم اما در نهايت موثر افتاد چون همه به خنده افتادند و تيم به آرامش خوبي رسيد.»

ريكاردو روكا؛ درباره سخنراني‌اش براي هم تيمي‌هاي برزيلي‌اش در آستانه فينال جام جهاني 1994 آمريكا.
«حس مي‌كردم به اولين روز مدرسه‌ام برگشته‌ام. خب پس همه به تو نگاه مي‌كنند و درباره ات قضاوت مي‌كنند. پس بهتر است كفش‌هايم را تميز كنم و موهايم را مرتب كنم.»
رايان نلسون 34 ساله در آستانه پيوستن به تاتنهام بعد از هفت سال بازي براي بلكبرن.
«خسته بودن توجيه يا بهانه خوبي براي ما نيست. آنهايي خسته‌اند كه هر روز، روزي 12 يا 14 ساعت كار مي‌كنند اما اين قضيه شامل ما نمي‌شود. تمام كاري كه مي‌كنيم اين است؛ چهارشنبه‌ها و يكشنبه‌ها، نود دقيقه بازي كنيم.»
خاوي ونتا درباره بازي‌هاي ضعيف لوانته
«براي مدتي طولاني همه چيز براي ما خوب به نظر مي‌رسيد اما بعد گل تساوي را دريافت كرديم.كمي بعد مثل هميشه سندروم تيم كلن از راه رسيد و تيم از هم گسيخت.»
ميشاييل رنسينگ توضيح مي‌دهد چطور تيمش كه در خانه براي يك ساعت با نتيجه يك – صفر از شالكه جلو بود، در نهايت با نتيجه يك-4 به زانو در آمد.
«انگليسي او از فرانسه من بهتر است اما او در خارج از زمين معمولا بسيار ساكت است. به من كمك كرد تا ديكشنري قديمي‌ام كه براي دوران دبيرستان بود را جست‌وجو كنم. به هر حال گاهي كلمات فرانسوي را با لهجه كره جنوبي مي‌گويم... اين تنها زماني است كه «جي» مرا مي‌فهمد.»
مارتين اونيل؛ درباره موفقيتش در ارتباط برقرار كردن با جي دونگ وون مي‌گويد، وقتي كه او سعي مي‌كند منظورش را به استفان سسنيون بفهماند.
«مورينيو بهترين مربي دنياست. او توانايي عجيبي در خو گرفتن به هر فرهنگي دارد. مورينيويي كه در چلسي ديديم كاملا متفاوت بود از مربي‌ كه در پورتو بود و البته مورينيوي اينتر هم از نوع ديگري بود. حالا در مادريد شاهد گونه‌اي ديگر از مربيگري هستيم. مورينيو مي‌تواند مربي ايده‌آلي براي بارسلونا باشد.»
ويتور بايا.
«هشت ماه قبل، فالكيوني مرا مجبور كرد مثل يك احمق مسير زيادي را به تنهايي بدوم و من هيچ نگفتم. براي تيم ذخيره هميشه اين اجبار وجود دارد كه بازي اش را بهتر شروع كند زيرا شانس هميشه با شما يار نيست.»
خوان رومن ريكلمه تاكتيك‌هاي مربيگري زوليو سزارفالكيوني را زير سوال برد؛ آن هم علي‌رغم موفقيتي كه در كنار هم براي بوكا جونيورز كسب كردند.
«بازي ديشب ميلان را ديدم و ترديد داشتم كه بعضي بازيكنان آنها هم سن و سال من نيستند.»
آريگو س اكي 65 ساله و مربي سابق ميلان بعد از پيروزي صفر-3 اين تيم برابر كالياري.
«فكر مي‌كردم اين انتقال كاملا محتمل است.به همين خاطر با باشگاه مونيخ تماس گرفتم و از آنها درباره احتمال اين انتقال پرسيدم.بايرن مخالفت كرد. آنها هيچ علاقه‌اي به جذب روبينيو نداشتند. اين موضوع برايم قابل درك نبود. بعد از آن همه ديدند چه اتفاقي براي روبينيو افتاد. با اينكه براي ميلان به ميدان مي‌رود اما هيچ مورد درخشان و خاصي ارائه نمي‌دهد. حالا فقط يك بازيكن معمولي است و نه يك فوق ستاره. و بايرن هرگز نمي‌تواند مقصد بعدي يك بازيكن معمولي باشد.»
پائولو سرجيو؛ از سال 2005 مي‌گويد كه در بايرن مونيخ به‌عنوان استعدادياب مشغول كار بود و سعي كرد مسوولان تيم را براي جذب روبينيو متقاعد كند.
«پاستوره مي‌تواند يك ستاره بين‌المللي باشد.اما او والدو، ساسيچ يا رونالدينيو نيست كه وقتي به ليگ فرانسه آمدند خود را به‌عنوان ستاره‌هاي بين‌المللي ثابت كردند.پاستوره يك بازيكن ذخيره براي آرژانتين است كه اتفاقا آرژانتين هم ديگر بهترين تيم دنيا نيست.»
برنار تاپي؛ رييس سابق مارسي.
«دو گل براي هميشه با من مي‌مانند. اول آن گلي كه براي برزيل با يك ضربه آزاد وارد دروازه فرانسه كردم و دوم هم همان گلي كه براي رئال مادريد از نزديك نقطه كرنر به تنريف زدم.»
روبرتو كارلوس
«تمام چيزي كه از كريستيانو رونالدو ديدم پشت پيراهنش بود.»
ديويد پيزارو از آخرين باري مي‌گويد كه مقابل منچستر يونايتد به ميدان رفت، سال 2007 بود و تيم رم با شكست تحقيرآميز يك-7 به خانه برگشت.
«اين لحظه‌اي حياتي و سرنوشت ساز براي فوتبال كره است و احساس مي‌كنم اگر من قبل از يك بازي مهم به ميدان بروم، اثري منفي در پيشرفت فوتبال كشورم خواهد داشت. معتقدم شايسته نيست كه مسائل و افتخارات شخصي‌ام را بر موفقيت در جام جهاني ارجح بدانم.»
آن جونگ هوان، كه اخيرا كفش‌ها را آويخته درباره تصميمش مبني بر عدم حضور و خداحافظي در بازي براي كره در ديدار دوستانه مقابل ازبكستان مي‌گويد؛ مسابقه‌اي كه آخرين بازي كره قبل از مصاف با برزيل در راه جام جهاني 2014 است.
«من زندگي تحت فشار حضور مورينيو را تجربه كرده ام. مربي با كيفيت كار مورينيو كه يكي از مردان درجه يك اين رشته است هميشه و براي هر تيمي جذاب و فريبنده است. با علاقه‌اي كه به برگشت به انگليس محبوبش دارد مطمئن است كه مي‌تواند توجه تيم‌هايي چون سيتي، يونايتد، چلسي، تاتنهام، ليورپول و آرسنال را جذب كند. از اين زاويه كه به داستان نگاه كني همه ما تحت فشاريم. از مانچيني و فرگوسن بگير تا من و دالگليش و هري ردنپ.»
آندره ويلاس بواس؛از احساسش درباره صندلي داغ مربيگري چلسي مي‌گويد كه هنوز تحت فشار بازگشت مورينيوست.
«چيزي كه من به دنبالش هستم، تيمي است كه از هيچ كس يا هيچ چيز تاثير نمي‌گيرد. من يك ماشين كامل مي‌خواهم. با عزمي آهنين براي رسيدن به هدف و البته داراي يك هسته اخلاقي قوي.
كلوديو رانيري.
«آنها تا حدودي مرا به ياد هلند در دهه 1970 مي‌اندازند. آنها هميشه فوتبالي زيبا ارائه مي‌دادند اما در نهايت بهاي اين فوتبال زيبا حذف شدنشان از دور مسابقات بود.»
كارل هاينتس رومنيگه درباره تيم ملي آلمان به هدايت يوآخيم لو.

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن