تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819722374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث‌
سرماي بي‌سابقه در آمريكا 12 قرباني گرفت‌

آمريكا: سرماي بي‌سابقه در آمريكا 12 كشته برجاي گذاشت.‌

گسترش سرماي بي‌سابقه در مناطق جنوبي آمريكا، قطع برق صدها هزار خانوار در ايالت‌هاي تكزاس و پنسيلوانيا را به همراه داشته و ارتفاع برف در برخي مناطق ايالت اوهايو به 30 سانتي‌متر رسيده است.

بارش شديد برف در ايالت اوكلاهما و تكزاس به ازدحام و تصادف صدها دستگاه خودرو در جاده‌هاي اين دو ايالت انجاميد كه در اين سوانح چهار نفر كشته و 130 نفر زخمي شدند.‌

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاري فرانسه از شيكاگو، سرماي شديد و بارش برف و وزش بادهاي شديد در ايالت‌هاي ديگري همچون ميسوري و اركانزاس نيز هشت كشته بر جاي گذاشت. اكثر مدارس نيز در مناطق سردسير اين كشور تعطيل شده است.

2‌ حادثه با 10 قرباني در استان سيستان و بلوچستان‌

فرمانده پليس راه سيستان و بلوچستان اعلام كرد: دو حادثه رانندگي در راههاي مواصلاتي اين استان 10كشته و پنج مجروح برجاي گذاشت.‌

سرهنگ اردوان قاسمي به ايرنا گفت: برخورد يك دستگاه پژو با كاميوني در جاده خاش - ايرانشهر به علت بي‌احتياطي و انحراف به چپ راننده پژو سه كشته و يك مجروح داشت.

وي افزود: همچنين برخورد يك دستگاه پژو سواري حامل افاغنه غيرمجاز با اتوبوسي در جاده زابل - زاهدان هفت كشته و چهار زخمي برجاي گذاشت. ‌وي علت اين تصادف را بي‌احتياطي و انحراف به چپ خودرو پژو اعلام كرد.

وقوع 3 زمين‌لرزه خفيف در كشور

زمين لرزه‌اي به بزرگي 7/3 درجه ريشتر صبح امروز حوالي بهبهان واقع در استان خوزستان را تكان داد.‌

به گزارش ايرنا به نقل از مركز لرزه‌نگاري كشوري موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران، اين زمين‌لرزه ساعت 7 و 45 دقيقه به وقت محلي به وقوع پيوست.

همچنين زمين‌لرزه‌اي به بزرگي 8/3 درجه ريشتر ساعت 3 و 38 دقيقه بامداد امروز حوالي حاجي‌آباد در استان خراسان جنوبي را تكان داد.همچنين وقوع زمين لرزه 8/3 ريشتري در شهرستان اردل خسارتي در بر نداشت.

به گزارش موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران اين زمين‌لرزه ساعت 10 و 12 دقيقه و 20 ثانيه ديشب حوالي اردل واقع در استان چهارمحال و بختياري را لرزاند.

بازداشت 4 ايراني در كويت به اتهام نگهداري موادمخدر

كويت: نيروهاي اداره كل مبارزه با موادمخدر كويت چهار ايراني را به اتهام نگهداري موادمخدر بازداشت كردند.‌

به گزارش ايرنا به نقل از مطبوعات اين كشور، نيروهاي اداره‌كل مبارزه با موادمخدر كويت اين چهار نفر را تحويل دادستاني دادند.

اتهام يكي از آنان وارد كردن موادمخدر و اتهام سايرين نيز نگهداري موادمخدر عنوان شده است.

روزنامه‌هاي كويت با چاپ عكس اين چهار نفر، نوشتند از محل سكونت آنان 200 گرم هروئين به دست آمده است.

حضور در كلاس صلح با بمب جنگ جهاني دوم‌

ژاپن: دو دانش‌آموز در جزيره اوكيناواي ژاپن، يك بمب آمريكايي متعلق به زمان جنگ جهاني دوم را با خود به سر كلاس بردند كه موجب بيم و هراس آموزگاران شد.‌

به گزارش خبرگزاري فرانسه از توكيو به نقل از مقام‌هاي مدرسه ، اين دو دانش‌آموز دوازده‌ساله گفتند كه بمب را هفته پيش در منطقه‌اي واقع در نزديكي مدرسه خود يافتند. ساكنان اين جزيره با وجود گذشت 60 سال از زمان جنگ جهاني دوم، هنوز بمب‌ها و مواد انفجاري به كار رفته در آن جنگ را پيدا مي‌كنند.‌يكي از معاونان مدرسه شانون گفت: اين دو دانش‌آموز تصور مي‌كردند بمب آنها وسيله آموزشي مناسبي براي مدرسه و كلاس ويژه‌اي است كه در زمينه صلح براي دانش‌آموزان برگزار مي‌شود.

آتش‌سوزي گسترده در پايتخت كنيا

كنيا: آتش‌سوزي مهيب در مركز شهر نايروبي هزار نفر از ساكنان اين منطقه را مجبور به ترك منازلشان كرد.

به گزارش شبكه تلويزيوني ، اين آتش‌سوزي كه پليس شهر هنوز علت آن را اعلام نكرده است در يك فروشگاه بزرگ عرضه مواد غذايي و در مركز شهر نايروبي به وقوع پيوست.

به گزارش واحد مركزي خبر براي مهار كردن اين آتش‌سوزي خودروهاي چندين ايستگاه آتش‌نشاني به محل حادثه اعزام شدند.

‌زمين لرزه 3 كشور آمريكاي لاتين را لرزاند ‌

السالوادور: وقوع دو زمين لرزه ديروز مناطق مرزي السالوادور، گواتمالا و اكوادور را لرزاند. به گزارش ايرنا السالوادور بزرگي اين زمين لرزه را 1/5درجه ريشتر و موسسه ملي لرزه نگاري گواتمالا 2/5 درجه ريشتر اعلام كرده است.

موسسه ملي لرزه نگاري گواتمالا كانون اين زمين لرزه را نزديك مرز اين كشور با السالوادور و در عمق80 كيلومتري اقيانوس آرام اعلام كرد.

انفجار كارخانه‌اي در فيليپين 43 كشته و زخمي داشت‌

فيليپين: پليس فيليپين امروز از كشته شدن سه تن بر اثر انفجار در كارخانه‌اي در خارج از پايتخت اين كشور خبر داد.

به گفته پليس فيليپين، اين حادثه در كارخانه ساخت وسائل آتش‌بازي در روستايي واقع در استان در 20 كيلومتري جنوب مانيل روي داد و بر اثر آن بيش از 40 تن زخمي شدند.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاري آلمان، دود غليظ مانع از ورود آتش‌نشانان به داخل كارخانه شده بود.







جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن