تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسماعيل كوثري در گفتگو با فرارو:مردم از منابع نامزدهاي ولخرج سوال مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فرارو: اسماعيل كوثري در گفتگو با فرارو:مردم از منابع نامزدهاي ولخرج سوال مي‌كنند
فرارو- نماينده مردم تهران در مجلس گفت: «تبليغات در حد متعارف با يك امكانات اوليه‌اي بايد صورت بگيرد و جمع كردن راي با پوسترها، هزينه‌هاي مهماني و يا دادن امتيازات آنچناني به افراد نادرست است.»

اسماعيل كوثري در گفتگو با فراروو در مورد خصوصيات تبليغات سالم انتخاباتي، گفت: «نمايندگان و تشكل‌هاي سياسي بايد در تبليغات‌شان همه جانبه رعايت اين مساله را بكنند كه دچار اسراف و تبذير نشوند. شركت‌كنندگان در انتخابات نبايد فكر كنند كه با تبليغات گسترده و با استفاده از هر وسيله‌اي مي‌توانند به نتيجه مطلوب برسند.»

كوثري ادامه داد: «واقعيت اين است كه مردم ما هم خوب درك مي‌كنند و هم افراد و جريان‌هاي سياسي را خوب مي‌شناسند. از طرفي ديگر شوراي نگهبان و ستاد‌هاي اجرايي وزرات كشور اعلام كرده‌اند كه حد تبليغات مانند گذشته است و تبليغات بايد به گونه‌اي باشد كه مورد قبول مردم واقع شود.»

نماينده مردم تهران با بيان اينكه اگر نامزدها فكر كنند كه با پول و تبليغات زياد مورد قبول مردم خواهند شد، در خطا هستند، گفت: «من فكر مي‌كنم كه اين‌گونه تبليغات خود يك ضد تبليغ هست، پس پول خود را به هدر ندهند.»

وي ادامه داد: «نامزد‌ها قطعا بدانند كه مردم با ولخرجي در انتخابات برخورد خوبي ندارند، چون اين مساله را قبول ندارند و اين سوال را مطرح مي‌كنند كه اين پول‌ها از كجا آمده است. اگر تبليغات به صورت متعارف صورت بگيرد، هم مورد قبول مردم، مسئولين خواهد بود و هم به نفع نامزد‌ها و تشكل‌هاي سياسي.»

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پاسخ به اين پرسش كه آيا نظارتي بر مخارج هنگفتي كه توسط برخي از نامزدها صورت مي‌گيرد وجود دارد، گفت: «نه اينكه نظارتي نباشد اما چيزي كه هست مقداري اشكالاتي دارد. چون برخي از نامزدها مطرح مي‌كنند كه به ما كمك كرده‌اند و يا اينكه ما در جريان نيستيم و خودشان اين كار را كرده‌اند. بايد براي اين مساله راهكارهايي در نظر گرفته شود و ما هنوز نتوانسته‌ايم حد و حدود اين مساله را مشخص كنيم.»

وي در پاسخ به اين پرسش كه به لحاظ مصداقي چه تبليغاتي را متعارف مي‌دانيد، گفت: «تبليغات در حد متعارف با يك امكانات اوليه‌اي بايد صورت بگيرد و جمع كردن راي با پوسترها، هزينه‌هاي مهماني و يا دادن امتيازات آنچناني به افراد نادرست است.»

نماينده مردم تهران ادامه داد: «نبايد به صورتي چنان تبليغاتي بشود كه چشم همه از ديدن اين تبليغات متاثر شود و ذهن را بر اين اساس به سمتي بكشاند كه به آن فرد و يا جريان راي بدهند.»

كوثري در پايان گفت: «اينها خارج از چارچوب متعارف است و تقريبا ستاد برگزاري انتخابات اعلام كرده است كه پوسترها تا چه اندازه‌اي قابل قبول است. بيشتر از آن تذكر داده مي‌شود تا جلوگيري شود و در نهايت حد متعارف تبليغات مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.»

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرارو]
[مشاهده در: www.fararu.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن