تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821391544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير گروه كودك شبكه دو خبر داد: ساخت انيميشن‌هاي «غول كوچولو» و «استاد همه چي دون» براي نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير گروه كودك شبكه دو خبر داد: ساخت انيميشن‌هاي «غول كوچولو» و «استاد همه چي دون» براي نوروز


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

علي زارعان از توليد برنامه‌هاي جديد براي ايام دهه‌ي فجر و نوروز امسال خبر داد.

مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو سيما در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ابتدا درباره‌ي رويكرد كلي ساخت اين برنامه‌هاي جديد براي كودكان و خردسالان، اظهار كرد: با توجه به اينكه مخاطبان كودك و خردسال در دوره هويت‌پذيري قرار دارند، در اين راستا از كودك مي‌توان اين انتظار را داشت كه دايره‌اي از تصاوير و ذهنيات كه برايش ساخته مي‌شود، ميل به مفاهيم علمي، اجتماعي و هنري در وي تقويت شود، در نتيجه به صورت پيشگويانه مي‌توانيم بگوييم كه اين كودك يا خردسال به كدام مسير احتمال پيشروي خواهد داشت.

وي ادامه داد: براي شكل‌گيري هويت كودك و خردسال هر كاري انجام دهيم، باز كم است و بايد بيشتر از اين كه تصور مي‌شود كار انجام داد، همه كارهايي كه انجام مي‌شود بايد فرآيند رو به رشد را داشته و هويت‌پذيري را دنبال كند.

زارعان درباره‌ي برنامه توليدي براي كودك و خردسال در ايام دهه فجر توضيح داد: «دانستني‌ها»، عنوان يك برنامه نيمه انيميشني است و به اطلاعاتي مي‌پردازد كه دانستن آن نه تنها براي كودك مفيد است بلكه افتخار فكري، ملي و ذهني هم دارد؛ پخش اين برنامه براي ايام دهه فجر است و در طول ايام بعد از آن هم ادامه خواهد داشت.

وي درباره‌ي جذابيت برنامه «دانستني ها» اظهار كرد: اين برنامه از اين لحاظ جذاب است كه مي‌تواند ذهن كودك را نسبت به ايران و اسلامي بودن هويت‌مندتر كند؛ يكي از عناصر خاص در عناصر هويت اين است كه نسبت به ايستگاه و اقليم و فرهنگ خودمان آن قدر اطلاعات داشته باشيم كه بتوانيم به آن افتخار كنيم. بخشي از هويت بچه‌ها در قالبي شيرين تصوير مي‌شود.

مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو سيما با بيان اينكه براي ايام دهه فجر مجموعه‌هايي نيز از موسسه فرهنگي ـ هنري صبا گرفته شده است، خاطرنشان كرد: يكي از آن‌ها مجموعه انيميشن جذاب درباره جنگ تحميلي و خلبانان هلي‌كوپترهاي ايراني است و انيميشن ديگري سري دوم «پهلوانان» است كه در حال آماده شدن است.

زارعان در ادامه درباره برنامه «استاد همه‌چي دون» توضيح داد: سري اول اين برنامه سال ها پيش توليد شده بود. اكنون سري دوم آن نيز در حال توليد است. در اين برنامه عروسكي وجود دارد كه درباره‌ي هر دانستني علمي به تحقيق مي‌پردازد و اطلاعاتي را به بچه‌ها مي‌دهد. همچنين اطلاعات خوبي را از آزمايش‌هايي كه در آزمايشگاه صورت مي‌گيرد تا شيمي به صورت مفهومي به بچه‌ها انتقال مي‌دهد.

زارعان در پايان افزود: تصور مي‌كنم اين مجموعه برنامه‌ها براي بچه‌ها خوب و مفيد خواهد بود.

انتهاي پيام

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن