تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816902242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عجم پيش بيني كرد:مشاركت 80 درصدي مردم قزوين در انتخابات رقم خواهد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عجم پيش بيني كرد:مشاركت 80 درصدي مردم قزوين در انتخابات رقم خواهد خورد
مشاركت 80 درصدي مردم قزوين در انتخابات رقم خواهد خورد
قزوين - خبرگزاري مهر: استاندار قزوين گفت: با حضور سلايق مختلف در زمان ثبت نام، روند تائيد صلاحيت ها و فضاي باز سياسي موجود در استان پيش بيني مي كنيم مشاركت 80 درصدي مردم در انتخابات محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي استان گفت: خوشبختانه با فضاي باز سياسي موجود در استان و عملكرد قابل دفاع هيئتهاي اجرايي و نظارت اميدواريم مردم بتوانند از سلائق مختلف موجود در اين عرصه فرد اصلح مورد نظر خود را به راحتي انتخاب و راهي مجلس كنند.

وجود سلايق مختلف/ پيش بيني مشاركت 80 درصدي مردم استان در انتخابات

وي با پيش بيني مشاركت 80 درصدي مردم استان در انتخابات اسفند ماه افزود: با توجه به تهديد ها و تحريم هاي دشمن بيش از هر زمان ديگري بايد به انسجام، همدلي و مشاركت گسترده مردم توجه شود و انتخابات پيش رو زمينه اي براي تائيد و حمايت از روند انقلاب اسلامي است.

استاندار گفت: مشاركت در انتخابات از مصاديق شكرگذاري نعمت هاي الهي است و اميدواريم با همكاري و حمايت رسانه ها شاهد حضور و مشاركت گسترده مردم در انتخابات آينده باشيم.

اين مسئول بيان كرد: سلائق سياسي مختلفي در عرصه انتخابات حضور دارند و با وجود اين سلايق و اجراي دقيق قانون انتظار داريم شورو نشاط انتخابات روز به روز بيشتر شود و پيش بيني مي كنيم با تداوم اين روند ميزان مشاركت مردم به 80 درصد برسد.

استاندار عملكرد هيئت هاي اجرايي استان در بررسي صلاحيت كانديداها را خوب، قانوني و غيرقابل خدشه دانست و تصريح كرد: بخش زيادي از شور و نشاط انتخابات به خود كانديداها مرتبط است و اين افراد در فعاليت هاي تبليغي خود بايد بر اساس نيازهاي مردم مصالح نظام و ضرورت هاي كشور موضع گيري كنند.

وي يادآورشد: متاسفانه برخي بي محابا و در كمال بي تقوايي خدمات دولت را زير سوال مي برند و فكر مي كنند كه استفاده از اين شگردهاي قديمي و زنگار زده جواب مي دهد در حاليكه اين نوع برخوردها و موضع گيري ها مردم را مايوس مي كند.

استاندار با بيان اينكه بالاترين راي در طول دوران بعد از انقلاب اسلامي متعلق به دولت دهم است بيان كرد: دولت چشم خود را بر همه هتاكي ها بسته است چون پرداختن به اين امر نشاط انتخابات را كاهش مي دهد اما همه بايد فرموده مقام معظم رهبري را مبني بر اينكه كاري نكنيم تا مردم مايوس شوند را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار دهيم.

پيگيري اجراي كامل مصوبات سفرهاي رئيس جمهور

استاندار با ارائه گزارشي از مصوبات سفرهاي استاني رئيس جمهور و هيئت دولت به استان قزوين اظهارداشت: 94 درصد مصوبات سفر دور اول، 86 درصد مصوبات سفر دوم و 48 درصد از مصوبات سفر سوم رئيس جمهور به استان اجرايي شده است كه اميدواريم با طرح ها و برنامه هاي زيربنايي كه در استان پيگيري مي شود بتوانيم اين مصوبات را به طور كامل محقق كنيم.

كيفيت خدمات درماني بيمارستانها پيگيري مي شود

استاندار توجه به بخش سلامت و بهداشت را از اولويت ها و سياست هاي كلان مديريت استان ذكر كرد و گفت: توجه به كيفيت بخشي درمان در كنار تامين تجهيزات و فضاي فيزيكي و سطح تخصص و دانش كادر پزشكي در اولويت اين بخش است كه خوشبختانه در استان قزوين نيروهاي حاذق و توانمندي در بخش پزشكي فعاليت دارند كه با راه اندازي بيمارستان ولايت و پيگيري طرح جايگزيني بيمارستان هاي شهيد رجايي و بوعلي قزوين تلاش مي كنيم كيفيت خدمات پزشكي در استان را افزايش دهيم.

عجم با اشاره به خدمات دولت هم گفت: دولت آقاي احمدي نژاد بي منت كار مي كند و راهبرد توسعه استان هم كار بي منت توام با صداقت از سوي مسئولان است كه اين رويكرد از بدو ورود به استان قزوين دنبال مي شود.

معرفي معاون عمراني و تكميل طرحهاي نيمه تمام

استاندار قزوين از معرفي حبيبي، معاون امور عمراني استانداري به عنوان فردي توانمند ياد كرد و گفت: معاون جديد با دانش و با تجربه است و زمان زيادي براي سركشي پروژ] ها خواهد گذاشت كه تمام طرح هاي نيمه تمام با نظارت ايشان پيگيري و تكميل خواهد شد.

عجم با اشاره به پروژه هاي مهم زيربنايي و در دست اقدام در استان قزوين گفت: از بدو ورود به استان چند پروژه مهم و اثرگذار از مصوبات سفر مقام معظم رهبري را به طور جدي پيگيري كرديم كه افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفري و بيمارستان 220 تختخوابي ولايت، ساخت دو بيمارستان در آبيك و تاكستان از جمله اين مصوبات و پروژه هاي بزرگ است.

وي از مطالعه ساخت دو بيمارستان در شهر محمديه و البرز هم خبرداد.

طارم سفلي و الموت گازرساني مي شود

وي گفت: در حال حاضر طرح هاي بزرگ و مهمي در روند توسعه استان از قبيل راه اندازي جاده قزوين، الموت به تنكابن و طرح گازرساني به سه بخش طارم سفلي، الموت شرقي و الموت غربي در دست پيگيري و اجراست كه طرح راه قزوين، الموت به تنكابن 45 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و براي بهره برداري از پروژه بزرگ گازرساني به اين بخشها 600 تا 700 ميليارد ريال هزينه پيش بيني شده است.

وي از كلنگ زني پروژه گازرساني به مناطق الموت غربي و شرقي در دهه فجر خبر داد و عنوان كرد: اجراي اين طرح مي تواند روند مهاجرت ها از روستا به شهرها در اين مناطق را معكوس كرده و موجب ماندگاري جمعيت و توسعه اين مناطق شود.

استاندار از اجراي طرح هاي شاخصي مانند احداث مترو، راه آهن قزوين به رشت، اختصاص رديف بودجه مستقل به دشت قزوين به عنوان نمونه اي از پروژه هاي ملي استان نام برد كه از سال آينده عمليات اجرايي آنها آغاز مي شود.

وي در ادامه با اشاره به اهميت گردشگري در استان تصريح كرد: توسعه و تقويت گردشگري استان نيازمند برنامه ريزي و بستر سازي است تا زمينه ورود و اقامت حداقل 10 درصد از گردشگراني را كه از محورهاي استان تردد مي كنند را فراهم كنيم.

استاندار از افزايش 11 برابري گردشگران به استان قزوين طي سه سال گذشته خبر داد و افزود: اين روند روبه رشد زمينه ساز مشاركت ورود سرمايه گذاران بخش خصوصي براي ساخت هتل و تامين زيرساخت هاي اقامتي و خدمات گردشگري است كه تاثير بسزايي در رونق گردشگري در استان خواهد داشت.

استقبال از كرسي هاي آزاد انديشي

استاندار از برنامه ريزي براي گسترش كرسي هاي آزاد انديشي در سطح دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان خبر داد و در اين زمينه گفت: گسترش كرسي هاي آزاد انديشي بايد بدون اجبار و توسل به زور و از طريق تشويق و ترغيب صورت گيرد و در بسياري از مراكز دانشگاهي استان از جمله دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) و دانشگاه آزاد اسلامي قزوين اين آمادگي وجود دارد و بايد مورد حمايت

مسئولان استان، مديران و روساي دانشگاهها از يك طرف و تقاضا و مطالبه دانشجويان از طرف ديگر باشد.

عجم با اشاره به اختلاف ديدگاه ها و موضع گيري ها در ارائه آمار مسائل كارگري و اشتغال استان افزود: در ارائه آمار مسائل كارگري و اشتغال استان هيچ مشكلي وجود ندارد و اختلاف نظرها به تعاريف مختلفي است كه از اين مفاهيم و موضوعات وجود دارد اما سياست دولت مبتني بر صداقت است اگر چه برخي ها فقط نيمه خالي ليوان را مي بينند و دولت نيز با كرامت از حق خود مي گذرد و ما ضامن بيان فلان نماينده يا آدم غير مرتبط و ارائه آمارها نيستيم.

استاندار بخش قابل توجهي از اشتغال استان را مرتبط با فعاليت حوزه مسكن دانست و در ادامه گفت: در سال گذشته بيش از 58 هزار شغل در استان قزوين ايجاد شد و امسال نيز با لحاظ كردن 60 شاخص آماري و به گزارش سامانه رسمي رصد آمار اشتغال ايجادي را ذكر كرديم.

گردش مالي استان به 12 هزار ميليارد تومان رسيد

وي گفت: در حال حاضر حجم گردش مالي استان بين 10 تا 12 هزار ميليارد تومان در بخش هاي مختلف صنعت، كشاورزي، خدمات و بازرگاني است كه اين قابليت و ظرفيت در اقتصادي استان بسيار ارزشمند و تاثيرگذار است.

استاندار توسعه متوازن را دغدغه و رويكرد اصلي مديريت ارشد استان ذكر كرد و بيان داشت: به همه بخش هاي فعاليت در استان قزوين توجه داريم و بخش صنعت نيز با كاستي ها و نواقصي مواجه است كه بخشي از اين مشكلات به تحريم ها، بخشي مرتبط به فرسودگي ماشين آلات، بخش مرتبط به رقابت ناپذيري محصولات و بخش زيادي نيز مرتبط به مسايل فرهنگي است و رمز پايداري و ماندگاري بخش صنعت در ارتقاء كيفيت محصولات و برنامه ريزي و فرهنگ سازي براي ايجاد بازارهاي مناسب و خريد محصولات داخلي است.

وي گفت: در بخش توليد علاوه بر دغدغه اشتغال جديد بايد براي حفظ مشاغل موجود هم برنامه داشته باشيم و تامين نقدينگي و استهمال وام هاي بانكي از جمله اقداماتي است كه در همين راستا و در جهت حمايت از صنايع و واحد هاي توليدي در استان صورت مي گيرد.

استاندار با اشاره به طرح ارتقاء شاخص هاي فرهنگي تصريح كرد: در بخش فرهنگ بدون داشتن برنامه، اعتباري تخصيص نمي يابد و از ارائه طرح هاي فرهنگي در راستاي ارتقاء شاخص هاي فرهنگي استقبال مي كنيم.

استاندار در خصوص تعامل با رسانه ها و خبرنگاران هم گفت: در تنظيم رابطه و تعامل با مطبوعات و رسانه ها و جامعه خبرنگاري مشكلي نيست اما اعتقاد دارم به جاي حرف زدن بايد عمل كنيم تا ضمن پاسخگويي به دغدغه ها و مشكلات مردم آنها را راضي كنيم.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن