تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي حوادث خونين روز سياه بركنار رييس و اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال مصر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در پي حوادث خونين روز سياه بركنار رييس و اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال مصر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

در پي حوادث خونين روز چهارشنبه در يك مسابقه فوتبال در مصر، نخست وزير اين كشور، رييس و اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال را بركنار كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) كمال الجنزوري، نخست وزير مصر در جلسه اضطراري مجلس اين كشور كه براي بررسي حوادث خونين روز چهارشنبه تشكيل شده بود، اعلام كرد كه رييس و اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال اين كشور از كار خود بركنار شده‌اند. الجنزوري همچنين اعلام كرد كه فرماندار استان پورت سعيد و رئيس پليس محلي از كار خود استعفا كرده‌اند.

سعد الكتتني رئيس مجلس مصر كه از اعضاي اخوان المسلمين است در اين جلسه پليس را متهم كرد كه در برخورد با اغتشاش‌گران تعلل كرده است و همچنين هشدار داد كه انقلاب اين كشور در خطر است.

رئيس كميته دفاع مجلس مصر هم در اين رابطه گفت: اين يك جنايت كامل است و با هدف ايجاد آشوب و هرج و مرج در مصر صورت گرفته است.

پس از سوت پايان بازي بين دو تيم المصري و الاهلي در شهر پورت سعيد مصر كه با برتري 3 بر يك المصري به پايان رسيد، هزاران نفر از هواداران اين تيم به درون زمين بازي هجوم آوردند؛ برخي از اين افراد به جشن و پايكوبي پرداخته و تعدادي از آن‌ها نيز با هوادارن تيم الاهلي درگير شدند.

به گزارش شاهدان عيني، هواداران المصري، تماشاگران تيم رقيب را در گوشه زمين محاصره كرده و به طرف آن‌ها سنگ و اشياي مختلف پرت مي‌كردند. اين درگيري منجر به كشته و زخمي شدن تعداد زيادي شد. منابع مختلف آمار‌هاي متفاوتي براي تعداد كشته‌ها ذكر كرده‌اند كه از 70 نفر تا 75 نفر متغير است. اين آمار در ابتدا كمتر بود و با گذشت ساعاتي از درگيري، بر تعداد كشته‌شدگان اين حادثه افزوده شد. با اين حال، وزارت بهداشت مصر با صدور بيانيه‌اي كشته شدن دست‌كم 74 نفر از جمله يك مامور پليس را تاييد كرده است.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن