تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817035088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسانه ملى يار دوازدهم تيم ملى شد بگو و بخند شبانه در جام جم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: رسانه ملى يار دوازدهم تيم ملى شد بگو و بخند شبانه در جام جم
جواد حسينى
Javad Hosseni

206904.jpg

پس از كشمكش هاى اخير ميان دست اندركاران فدراسيون فوتبال و رسانه ملى، حرف و حديث هاى بسيار زيادى درباره روابط ميان اين دو نهاد به وجود آمد كه حاصل اين جدال ها به وجود آمدن فضاى بى اعتمادى نزد مخاطبان رسانه ملى و هواداران فوتبال شد. با افزايش تنش ها ميان رسانه ملى و فدراسيون فوتبال، مديران ارشد رسانه ملى براى پايان اين درگيرى ها شامگاه شنبه دست اندركاران فدراسيون فوتبال و توليدكنندگان برنامه هاى ورزشى صدا و سيما را دور هم جمع كردند تا در آستانه بازى حساس تيم ملى مقابل كره جنوبى فضاى حاكم بر روابط اين دو طيف به حالت عادى بازگردد تا لطمه اى به سرنوشت تيم ملى در مسابقات آتى وارد نشود. عزت الله ضرغامى رييس سازمان صدا و سيما در اين نشست با تأكيد بر اين مهم كه بايد همه ارگان ها تلاش كنند تا تيم ملى در مسابقات مقدماتى جام جهانى به موفقيت دست پيدا كند تا مردم ايران بار ديگر خوشحال شوند، گفت: در حال حاضر وظيفه اصحاب رسانه حمايت قاطعانه از تيم ملى است. تقويت تيم ملى از اولويت هاى اصلى رسانه ملى در حوزه ورزش است.
وى على دايى را از چهره هاى سرشناس در فوتبال جهان و از نقاط قوت تيم ملى فوتبال دانست و توضيح داد: تا پايان رقابت ها نگاه رسانه ملى به فوتبال و تيم ملى نگاه حمايتى است و اگر نقدى هم مطرح مى شود بايد با هدف رفع كاستى ها و جلب همكارى و امكانات لازم براى موفقيت تيم ملى باشد.
ضرغامى جوانگرايى در تيم ملى را نيز رويكرد منطقى برشمرد و ادامه داد: حمايت از جوانگرايى به معنى سرمايه گذارى براى آينده است هر چند هزينه هايى در كوتاه مدت داشته باشد.
رييس سازمان صداوسيما همچنين خطاب به متوليان و برنامه سازان گروه هاى ورزش در شبكه هاى مختلف تأكيد كرد: تمركز در فوتبال نبايد موجب غفلت از ساير رشته هاى ورزشى و موفقيت هاى كسب شده در ديگر عرصه هاى ورزش شود.
پس از سخنان رييس سازمان صدا و سيما نوبت به على كفاشيان رسيد تا در دفاع از عملكرد تيم هاى ملى به ويژه تيم بزرگسالان از تهيه كنندگان برنامه هاى ورزشى درخواست كند كه تيم ملى را حمايت كنند تا اين تيم يكى از ۳۲ تيم راه يافته به مسابقات جام جهانى لقب بگيرد.
كفاشيان خطاب به حاضران گفت: حمايت هاى همه جانبه رسانه ملى در موفقيت هاى تيم ملى در عرصه رقابت هاى جهانى تأثيرگذار است: هر چند نتايج در فوتبال قابل پيش بينى نيست اما بايد به گونه اى عمل كنيم كه مردم احساس كنند موفقيت و صعود تيم ملى هدف مشترك همه مسؤولان و رسانه هاست.
وى با بيان اين كه دستاوردهاى ورزش پس از انقلاب در ابعاد مختلف قابل قياس با قبل از انقلاب نيست، گفت: اعتقاد ما متوليان ورزش اين است كه طرح مشكلات در رسانه ملى در كنار انعكاس دستاوردها، مى تواند به تقويت جايگاه ورزش كمك كند.
سخنران بعدى اين مراسم سرمربى تيم ملى بزرگسالان بود، على دايى كه بارها از عملكرد رسانه ها به شدت انتقاد كرده بود و نشان داده بود دل خوشى از رسانه ملى در برخى مواقع ندارد، خطاب به شركت كنندگان در اين مراسم گفت: صعود از رقابت هاى جام جهانى هدفى قابل دسترس است و اگر همدلى و همكارى بر فضاى فوتبال حاكم باشد حتما مى توانيم كره جنوبى را در تهران شكست دهيم.
وى با اشاره به اينكه رسانه ها با تحليل و نقد منصفانه و ترسيم چهره واقعى از حريفان تيم ملى مى توانند به اين تيم براى عبور از محدوديت ها و مشكلات كمك كنند، گفت: ما براى كسب نتيجه تمام تلاش خود را مى كنيم اما ارزيابى از تيم ملى و شرايط تيم مقابل بايد واقع بينانه باشد.

206865.jpg

شامگاه شنبه در ساختمان شيشه اى جام جم چهره هاى سرشناسى ديده شدند كه هر يك براى خود نوعى چهره خبرساز شناخته مى شدند. عزت الله ضرغامى، على اصغر پورمحمدى، دكتر حميد قاسمى، مجيد نديرى، على كفاشيان، مهدى تاج، على دايى، مصطفى آجورلو، عادل فردوسى پور، جهانگير كوثرى، بهرام شفيع، امير حاج رضايى، رسول كربكندى، حسين ذكايى، و تعدادى ديگر از دست اندركاران برنامه هاى ورزشى صدا و سيما به سالن جلسات رفتند تا در حضور عزت الله ضرغامى هم پيمان شوند تا به عنوان يار دوازدهم، تيم ملى را حمايت كنند تا دوباره تيم ملى ايران مسافر جام جهانى شود. باورش سخت بود اما در پايان جلسه شنبه شب تمام آنهايى كه تا هفته گذشته عليه يكديگر موضع گيرى كرده بودند تنها با هم مى خنديدند و يكديگر را در آغوش مى گرفتند.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن