تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منشور وحدت قواي سه گانه كشور منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: منشور وحدت قواي سه گانه كشور منتشر شد
قواي سه‌گانه- همشهري‌آنلاين:
منشور وحدت قواي سه گانه به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي منتشر شد.

همزمان با نشست صميمي همگرايي كارگزاران نظام با عنوان اجلاس شكرانه اتحاد به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، منشور وحدت قواي سه گانه كشور منتشر شد.

به گزارش ايرنا، اين نشست سه‌شنبه (15 بهمن) شب با حضور روساي سه قوه، وزرا و معاونان آنان، نمايندگان مجلس، مسئولان و مديران قضايي در صحن علني مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

در اين نشست، گزارش عملكرد 30 ساله انقلاب اسلامي در هر يك از دستگاه‌ها، توسط سران سه قوه ارايه و ويژگي هاي پيروزي انقلاب اسلامي، ويژگي‌هاي شخصيتي امام خميني(ره) و حال و هواي دوران انقلاب اسلامي در اين مراسم بازگو مي‌شود.

متن كامل منشور وحدت به شرح زير است:

واعتصموا بحبل الله جميعا و لاتفرقوا

سي سال از طلوع فجر انقلاب اسلامي گذشت و نهال عزت و استقلال كه به دست بت شكن زمان و امام مستضعفان خميني كبير در كشور امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه فداء غرس گرديده به رغم همه طوفانها و توطئه هاي پيچيده دشمنان خارجي و داخلي به درخت تنومندي تبديل گرديد تا بار ديگر جهانيان به عين اليقين ببينند كه ان الله متم نوره و لوكره الكافرون و يقين كنند كه ان الارض يرثها عبادي الصالحون.

و امروز نمايندگان مردم غيور ايران و كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي در سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به عنوان پيش قراول نهضت جهاني اسلام و نويد بخش تحقق وعده الهي در سروري و پيشوايي صالحان مستضعف بر جهان و اهتراز پرچم اسلام ناب محمدي بر تمام سنگرهاي كليدي جهان، در خانه ملت تجديد پيمان مي‌كنيم:

1- در مسير تعالي انقلاب اسلامي و تحقق آرمانهاي امام راحلمان و پاسداري از ميراث گرانبهاي شهيدان والا مقام انقلاب اسلامي، تحت لواي ولايت فقيه همچنان تا بذل جان مجاهدت نماييم.

2- با توجه به سياستهاي ابلاغي مقام معظم رهبري مدظله العالي در خصوص برنامه پنجم توسعه و با استفاده از تمام ظرفيتهاي موجود دركشور، همه تلاش و همت خود را براي تحقق اهداف سند چشم انداز و تحصيل جايگاه اول اقتصادي، علمي و فن آوري در سطح منطقه،با هويت اسلامي بكار بنديم. [مقام معظم رهبري سياست‌هاي كلي برنامه پنجم را ابلاغ كردند]

3- تمام تلاش و اهتمام خويش را براي پيگيري دقيق راهبردهايي كه منجر به عملي شدن گفتمان امام و انقلاب اسلامي در زمينه هاي مختلف كه همواره مورد توجه و تاكيد مخصوص مقام معظم رهبري بوده است بكار بنديم.

4- درجهت تامين رفاه و معيشت شرافتمندانه ملت عزيز ايران به عنوان ولي نعمتان و صاحبان اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي از هيچ كوششي دريغ ننماييم.

و درنهايت با درك عميق لزوم استمرار و تداوم وحدت و انسجام همه قوا و نيروهاي انقلاب حول محور ولايت و مياني نظام ، پيمان اخوت و برادري مسئولان نظام را در چارچوب قانون اساسي و رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب اعلام مي‌داريم.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن