تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816864166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حريفان نمايندگان ايران در مرحله پلي‌آف مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: حريفان نمايندگان ايران در مرحله پلي‌آف مشخص شدند
ورزش > بسكتبال - مهرام در گروه اول مسابقات بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا در بيروت لبنان جشن قهرماني گرفت و يكبار ديگر قدرتش را به رخ ساير مدعيان قهرماني براي مرحله نهايي اين مسابقات كشيد.

مهرام به‌رغم جوانگرايي صورت گرفته در اين فصل نشان داد كه همچنان بوي قهرماني مي‌دهد و مي‌توان روي قهرماني اين تيم بيشتر از ساير تيم‌هاي ايراني در مسابقات باشگاه‌هاي غرب آسيا حساب كرد. قهرماني مهرام از سوي ديگر كمك كرد تا در مرحله دوم و حذفي اين بازي‌ها هر‌سه‌تيم صعود كرده ايران از مرحله مقدماتي حريف يكديگر نشوند و صدرنشيني نماينده شايسته ايران بر همه نگراني‌هاي احتمالي در حذف يكي از اضلاع مثلث تيم‌هاي حاضر ايراني در مرحله يك‌چهارم نهايي پايان داد. شكست دادن تيم شانويل صدرنشين ليگ لبنان آن هم در حضور تماشاگران متعصب لبناني كار آساني نبود اما مهرام در سايه توانمندي 3 تفنگدارش (‌كامراني، صمد نيكخواه بهرامي و آفاق) و با كمك 2 بازيكن خارجي‌اش انتقام شكست چند هفته پيش پتروشيمي بندرامام و ذوب‌آهن اصفهان را از الرياضي ديگر تيم لبناني گرفت. در آخرين ديدار گروه A دو تيم مهرام و شانويل در شرايطي برابر هم قرار گرفتند كه هر‌دو تيم 4 بازي قبلي خود را برده بودند و برنده اين بازي تكليف قهرماني را مشخص مي‌ساخت كه در نهايت صدرنشين ليگ برتر بسكتبال ايران با نتيجه 67 بر 64 با شكست صدرنشين ليگ لبنان قهرمان اين گروه شد.

در اين بازي صمد نيكخواه بهرامي با كنترل فادي الخطيب ستاره‌بزرگ لبناني‌ها نقش كليدي در پيروزي مهرام داشت. او به همين دليل همانند بازي‌هاي قبلي جزو امتيازآورترين بازيكنان ميدان نشد.
با مشخص شدن تيم‌هاي صعود‌كننده اين گروه در مرحله دوم حذفي كه تيم‌ها به‌صورت رفت و برگشت با هم روبه‌رو خواهند شد مهرام با آرامكس اردن، ذوب آهن با المتحد لبنان و پتروشيمي با شانويل لبنان ديدار مي‌كنند و در ديگر بازي اين مرحله دهوك عراق حريف الرياضي لبنان قهرمان باشگاه‌هاي آسيا شد. موفقيت هر‌سه‌تيم ايراني در اين مرحله مي‌تواند جذاب‌ترين دوره اين بازي‌ها را براي نمايندگان بسكتبال ايران رقم بزند.

سنگ تمام داوران براي تيم لبناني

سرمربي تيم بسكتبال مهرام كه پس از يك‌سال دوري در ليگ غرب آسيا بار ديگر حضور در اين رقابت‌ها را دو باره با مهرام تجربه كرده، پس از صدرنشيني تيمش در مرحله گروهي مسابقات قهرماني باشگاه‎هاي غرب آسيا گفت: از اين پس هم به تلاش‏مان براي رويارويي با ديگر حريفان ادامه مي‏دهيم چون استراحت براي ما معنا ندارد. مصطفي هاشمي با تمجيد از عملكرد شاگردانش برابر شانويل لبنان اظهار داشت: حريف لبناني تيم خوب و پر مهره‎اي بود. اين تيم در ليگ لبنان، الرياضي را شكست داده و صدرنشين است با اين حال تا كوارتر چهارم با اختلاف 20 امتياز از اين تيم جلو بوديم. با وجود صبحت‌هاي حميدرضازاده سرپرست اين تيم كه گفته است با سفارش به عمل آمده از سوي مشحون شرايط در بازي آخر كاملا متفاوت با بازي‌هاي قبلي بود، هاشمي بر عكس چنين اعتقادي ندارد و مي‌گويد: در كوارتر چهارم جو بازي كاملا تغيير كرده بود. جو سالن كه از ابتداي مسابقه به سود شانويل بود اما در كوارتر چهارم عملكرد داوران هم به‌طور كامل به سود آنها شد.

داوران بازي براي لبناني‎ها سنگ تمام گذاشتند به‌خصوص داور هندي كه خيلي خوب مي‎دانست چه مي‌كند و با چه هدفي سوت مي‎زند. سرمربي تيم بسكتبال مهرام تاكيد كرد بازيكنانش در جريان بازي با دفاع خوبي كه داشتند مانع از امتيازآوري حريف شدند و در كوارتر پاياني هم با وجود عملكرد مغرضانه داور پيروزي را از دست ندادند. هاشمي پس از صدرنشيني تيمش تيم چهارم گروه مقابل در مرحله پلي‌آف را تيمي از پيش باخته نمي‌داند و خاطرنشان مي‌كند: راه زيادي نرفته‎ايم. تازه ابتداي راه هستيم و بايد خود را مهياي ديدارهاي دشوارتري كنيم كه در پيش داريم. درست است كه آرامكس اردن تيم چهارم گروه مقابل شد اما اين دليلي بر ضعف اين تيم نيست. وي افزود: در هر صورت ديدار برابر آرامكس را نيز به اندازه يك ديدار نهايي مهم مي‌شماريم و براي نتيجه‌گيري در آن برنامه‌ريزي مي‎كنيم.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن