تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817084025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان رضوي: سد دوستي 70 درصد آب آشاميدني مشهد را تامين مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: استاندار خراسان رضوي: سد دوستي 70 درصد آب آشاميدني مشهد را تامين مي كند
استاندار خراسان رضوي گفت: مشهد اولين شهري است كه پساب فاضلاب را جايگزين آب آشاميدني، در بخش كشاورزي كرده است.
به گزارش ايسنا، "محمدجواد محمدي زاده"، در آيين افتتاح طرح عظيم انتقال آب از سد دوستي به مشهد، در محل تصفيه خانه شماره 3 مشهد، در حضور رييس جمهور، وزير نيرو و هيات همراه، اظهار داشت: تا سال 1400 مشهد به 320 ميليون مترمكعب آب نياز خواهد داشت.
وي با اشاره به اينكه مشهد اولين شهري است كه در آن پساب فاضلاب، جايگزين آب آشاميدني در بخش كشاورزي شده است، بيان كرد: براي تامين آب شرب مشهد، ساخت سد بر روي رودخانه هاي مرزي استان را به منظور جلوگيري از خروج آب در حال انجام داريم.
وي اجراي تامين آب از سازندهاي آهكي شمال مشهد را از برنامه هاي ديگر براي تامين آب شرب اين شهر در دراز مدت اعلام و ابراز كرد: در طرح كوتاه مدت و در طول يك سال گذشته، 150 حلقه چاه تجهيز و نوسازي شده است.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به اينكه با همت عالي دولت نهم از دهه فجر سال گذشته تا به امروز در استان چندين پروژه افتتاح شده است، يادآور شد: در دهه فجر سال گذشته، يك هزار و 560 پروژه با مبلغ 976 ميليارد تومان، در هفته دولت 865 پروژه با اعتباري بالغ بر 632 ميليارد تومان و در سالگرد ولادت امام رضا (ع) نيز 94 پروژه با 135 ميليارد تومان اعتبار در خراسان رضوي به بهره برداري رسيد.
وي با اشاره به اينكه همزمان با سفر رييس جمهور به خراسان شمالي نيز، 5 طرح با 588 ميليارد تومان در استان خراسان رضوي توسط رييس جمهور به بهره برداري رسيد، خاطر نشان كرد: در دهه فجر سال جاري يك هزار و 750 پروژه در حوزه هاي زيرساختي، عمراني و اقتصادي با اعتباري بالغ بر يك هزار و 226 ميليارد تومان مورد بهره برداري قرار خواهيم داد.
محمدي زاده تاكيد كرد: خادمان ملت در استان خراسان رضوي در طول يك سال گذشته، 4 هزار و 320 پروژه با اعتباري بالغ بر 35 هزار و 583 ميليارد تومان را به نتيجه رسانده اند كه اين پروژه ها در حوزه هاي دولتي و خصوصي بوده است.
به گزارش ايسنا، نماينده عالي دولت در خراسان رضوي به اقدامات وزارت نيرو در اين استان اشاره كرد و ادامه داد: قبل از انقلاب در استان 429 مگاوات برق داشتيم كه اين ميزان در شروع دولت نهم 2 هزار و 300 مگاوات و امروز و در طول دولت نهم، 4 هزار و 550 مگاوات برق در استان نصب شده است.
وي در ادامه تاكيد كرد: اين ميزان برق نصب شده، برابر با فعاليت هاي انجام شده در طول 30 سال گذشته تا ابتداي دولت نهم در اين حوزه بوده است.
وي ياد آور شد: نه تنها در توليد برق در خراسان خودكفا شده ايم، بلكه در توسعه برق برنامه هاي خوبي را نيز در دستور كار استان قرار داده ايم.
وي با اشاره به اينكه تعداد مشتركان برق در بخش صنعت تا قبل از دولت نهم بالغ بر 11 هزار واحد بود كه اين ميزان در دولت نهم به 17 هزار واحد رسيده است، تصريح كرد: در بخش آب يك هزار و 229 پروژه با اعتباري بالغ بر 623 ميليارد تومان در دولت نهم در استان به بهره برداري رسيده است.
وي افزود: تاكنون پروژه هاي آب و فاضلاب شهري با اعتباري بالغ بر 27 ميليارد تومان، 17 طرح آب و فاضلاب روستايي با اعتبار 14 ميليارد تومان و 53 طرح آبرساني و فاضلاب در مشهد با اعتبار 24 ميليارد تومان، اجرا شده است.
استاندار خراسان رضوي اظهار داشت: قدرت استحصال آب در مشهد 6 متر در ثانيه بود كه با اقدامات انجام شده، نظير تجهيز و حفر چاه، اين ميزان را با وجود خشكسالي سال گذشته و سال جاري، به بيش از 9 متر در ثانيه افزايش داده ايم.
محمدي زاده با اشاره به اينكه پروژه انتقال آب از سد دوستي، پروژه اي با كيفيت و دقت بالا در سطح كشور است، خاطر نشان كرد: پمپاژ 6 متر در ثانيه در ارتفاع 950 متري، نشان از خودباوري و تلاش متخصصان ايران اسلامي دارد.
نماينده عالي دولت در خراسان رضوي اظهار داشت: خط انتقال آب از سد دوستي 70 درصد آب شرب مشهد را تامين خواهد كرد.
وي تاكيد كرد: در حال حاضر مشهد به 210 ميليون مترمكعب آب نياز دارد و قدرت استحصال آب نيز در حال حاضر در همين حدود است.

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن