تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817257009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از مراسم سالگرد انقلاب مصر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از مراسم سالگرد انقلاب مصر
خبرگزاري فارس: انقلابيون مصر پس از برگزاري جشن اولين سالگرد پيروري انقلاب 25 ژانويه مصر تاكيد كردند تا انتقال قدرت از شوراي عالي نظامي مصر به غيرنظاميان به تحصن خود در ميدان التحرير قاهره ادامه خواهند داد.


به گزارش فارس به نقل از الجزيره، ميدان التحرير قاهره روز گذشته شاهد برگزاري اولين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اين كشور بود، اگرچه در اين ميان گروهي از تظاهرات‌كنندگان مصري اعلام كرده‌اند كه به تحصن خود در التحرير ادامه خواهند داد.

اين تظاهرات‌كنندگان شب گذشته را در ميدان التحرير سپري كردند، با اين حال التحرير هم اكنون كاملا آرام است و عبور و مرور در ميدان با نظم در جريان است.

اكثر تحصن‌كنندگان ميدان التحرير را اعضاي ائتلاف جوانان انقلاب و جنبش‌ 6 آوريل و جنبش الكفايه تشكيل مي‌دهند و اعلام كرده‌اند تا انتقال قدرت از شوراي عالي نظامي مصر به غير نظاميان به تحصن خود در التحرير ادامه خواهند داد.

تعدادي از جنبش‌ و تشكل‌هاي سياسي مصر نيز با دادن فراخواني ضمن حمايت از تحصن‌كنندگان ميدان التحرير خواستار برگزاري تظاهراتي ميليوني در روز جمعه (فردا) تحت عنوان "جمعه ياري و كرامت" براي تاكيد بر ادامه انقلاب و لزوم انتقال قدرت از نظاميان به غير نظاميان شده‌اند.

گفته مي شود، اگرچه هنوز در اكثر شهرهاي مصر فضاي جشن سالگرد انقلاب حاكم است، اما تظاهرات‌هاي متعددي نيز در اعتراض به عملكرد شوراي عالي نظامي حاكم بر مصر و بهبود نيافتن وضعيت معيشتي در جريان است.

جماعت اخوان المسلمون هم در اين راستا اعلام كرد، اعضا و هواداران اين جنبش 3 روز در جشن‌هاي مراسم سالگرد انقلاب مصر شركت مي‌كنند. اين مراسم از روز گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

صدها هزار نفر از مردم مصر روز گذشته با حضور در ميدان التحرير كه در جريان انقلاب مصر و پس از آن به نماد مقاومت مردم عليه رژيم حسني مبارك تبديل شده، بر لزوم تحقق همه اهداف انقلاب به ويژه قصاص قاتلان مردم و تحويل قدرت به غير نظاميان تاكيد كردند.

با وجود برخي نگراني‌ها درباره مشكلات احتمالي امنيتي در سالگرد انقلاب مصر، اين مراسم روز گذشته با آرامش و بدون مشكل برگزار شد، اما به گفته وزارت بهداشت مصر 146 نفر در جريان برگزاري تظاهرات دچار بيهوشي يا مشكلات جسمي و تنفسي اندك شدند، زيرا بسياري از مردم از نقاط دور و با پاي پياده خود را به ميدان التحرير رسانده بودند و وقوع چنين مشكلات جسماني براي آنان امري عادي است.

"بان كي مون"، دبير كل سازمان ملل متحد نيز با تبريك اولين سالگرد انقلاب مصر و انتقال مسالمت‌آميز به مرحله دموكراسي و آزادي، از ارتش اين كشور خواست به تحويل قدرت به غير نظاميان شتاب بيشتري بخشد.

انتهاي پيام/++

پنجشنبه|ا|6|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن