تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817180980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شب سخت استقلال بحران‌زده مقابل فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شب سخت استقلال بحران‌زده مقابل فولاد
ورزش > فوتبال - هفته بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر چهارشنبه آغاز مي‌شود و در يكي از حساس‌ترين بازي‌ها، استقلال تهران ساعت 18 در ورزشگاه آزادي ميزبان فولاد خوزستان خواهد بود. آبي‌هاي تهران در حالي به مصاف حريف اهوازي مي‌روند كه در 2 بازي اخير مقابل مس كرمان و فجرسپاسي شكست خورده‌اند و حالا در بحران به سر مي‌برند.

هر چند فولاد بازي قبلي را بر اثر اتفاقات به ذوب آهن واگذار كرد ولي شاگردان مجيد جلالي حريف سختي براي استقلال خواهند بود. تيم ميزبان براي فاصله‌گرفتن از مدعياني مثل تراكتورسازي و سپاهان نياز مبرمي به كسب 3 امتياز دارد و اين در حالي است كه استقلال در اين ديدار مهدي اميرآبادي،‌ساموئل و تيموريان را به‌دليل محروميت و مصدوميت در اختيار ندارد.

نگران نيستم

پرويز مظلومي كه بابت 2 شكست اخير تحت فشار قرار گرفته در مورد وضعيت خودش روي نيمكت استقلال و شايعه حضور جواد زرينچه به جاي خودش مي‌گويد: «من داستان حضور زرينچه را نمي‌دانم و شايد اگر مي‌دانستم آخرش جالب مي‌شد. من دنبال اين نيستم كه چه كسي جاي من مي‌آيد يا نمي‌آيد و نگران هم نيستم؛ من مي‌خواهم استقلال را قهرمان كنم تا با قدرت از اين تيم بروم.» او در قسمتي از حرف‌هايش با طعنه صحبت مي‌كند و منظورش كسي نيست جز علي فتح‌الله زاده؛ «هميشه صحبت از جانشيني و صندلي لغزان من است. هميشه پشت باخت عده‌اي پنهان مي‌شوند اما زمان پيروزي‌ها همه خودشان را نشان مي‌دهند. الان ممكن است از ادبياتي استفاده كنم كه به تيم ما كمك نكند و وضعيت را بدتر كند به همين دليل فعلا حرف نمي‌زنم.» او در مورد دلايل نزول تيمش هم حرف‌هاي جالبي دارد؛« با بودن فرهاد و جاسم‌كرار سيستم تاكتيكي ما جا افتاده بود. همچنين در نيم‌فصل نتوانستيم خودمان را از نظربدني بازسازي كنيم.»

وي‌ در مورد رويارويي با فولاد تاكيد مي‌كند: «تيم جلالي تيم خوبي است. آنها هدف مشخصي دارند و با برنامه بازي مي‌كنند ولي به‌خوبي فولاد را آناليز كرده‌ايم. ما در بازي محكوم به برد هستيم.» جلالي اما در مورد تقابل با استقلال مي‌گويد: «با اطمينان مي‌گويم كه بازي خوب و بزرگي را مقابل استقلال انجام خواهيم داد و بايد ثابت كنيم كه فوتبال فولاد پيشرفت كرده است.» جلالي در پاسخ به اين سؤال كه آيا بحران استقلال به سود شما نخواهد شد، تأكيد مي‌كند: « شايد از بعضي جنبه‌ها براي ما سخت باشد و از بعضي جنبه‌ها سخت نباشد و معتقدم كه بايد به شرايط تيمي خودمان توجه كنيم. ما توجهي به 2‌شكست اخير استقلال نداريم.»

صعود يك پله‌اي

پرسپوليس هم ساعت 15:30 چهارشنبه در ورزشگاه تختي آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت و مصطفي دنيزلي به‌دنبال نخستين پيروزي خارج از خانه است تا شرايط تيمش را بهبود ببخشد. پرسپوليس درصورت شكست دادن نفت مي‌تواند اميدوار به صعود يك پله‌اي به رده ششم باشد به شرط اينكه فولاد موفق به شكست استقلال نشود. نكته قابل توجه در مورد صنعت نفت، عملكرد ضعيف اين تيم در بازي‌هاي خانگي است. آباداني‌ها از 10بازي خانگي خود 2 برد، 4 مساوي و 4باخت كسب كرده‌اند. اوج نتايج ضعيف صنعت نفت در بازي‌هاي خانگي به 2 بازي اين تيم مقابل سايپا و سپاهان بازمي‌گردد كه با نتيجه 4 بر صفر شكست خورد. با اين حال شاگردان كاستا اميدوارند كه پرسپوليس را در آبادان شكست بدهند تا از فشار انتقادها خارج شوند. پرسپوليس در اين بازي مهرداد اولادي را به‌دليل محروميت در اختيار ندارد و وحيد هاشميان هم به‌دليل حضور در كلاس‌هاي مربيگري راهي آلمان شده است. با اين حال پرسپوليسي‌ها كه از زمان حضور دنيزلي شرايط مناسب‌تري پيدا كرده‌اند، به‌دنبال پيروزي در آبادان هستند.

نكته قابل توجه در بازي اين است كه اميد شريفي‌نسب هافبك تاثيرگذار صنعت نفت براي آخرين بار بازي كردن مقابل پرسپوليس را تجربه خواهد كرد. او مي‌گويد: «اين آخرين سالي است كه فوتبال بازي مي‌كنم و آخر اين فصل براي هميشه از فوتبال خداحافظي خواهم كرد. من 34سال دارم و تصميم گرفته‌ام كه ديگر فوتبال بازي نكنم و اين تصميم من قطعي است. من تا حالا مقابل پرسپوليس 6 بار گلزني كرده‌ام؛ دوست دارم مقابل پرسپوليس گل بزنم تا خاطره خوبي از آخرين رويارويي‌ام با اين تيم داشته باشم.»

سه|ا|شنبه|ا|4|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن