تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817173280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بيانيه اي اعلام شد:هشدار اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان به آمريكا در آستانه روز مبارزه با استكبار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در بيانيه اي اعلام شد:هشدار اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان به آمريكا در آستانه روز مبارزه با استكبار
هشدار اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان به آمريكا در آستانه روز مبارزه با استكبار
اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با صدور بيانيه اي در آستانه 13 آبان به آمريكا نسبت به سياست هاي استكباري هشدار داد و تاكيد كرد كه بيداري اسلامي رژيم صهيونيستي را از دامان خاورميانه حذف خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، متن اين بيانيه به شرح زير است:

سيزدهم آبان ماه ميعادگاه نقاط عطف بزرگ در تاريخ آزادگي ملت سرافرازايران است. سال 1343 را به ياد آوريد كه نوري از مكتب اهل بيت در 13آبان ماهش(به ظاهر) تبعيد گشت و ظالمان مسيري را رقم زدند كه نميتوانست آن نور را به حاشيه ببرد.

از محل پيدايش خود دل مردم ديارش را روشن كرد و مسير خود را دل به دل طي كرد تا به همه ثابت شود كه تبعيد و تبليغات وخفقان از خاموش كردن آن ناتوانند. در سالروز همان روز و در سال 1357 اهل ظلم و تاريكي به اشتباه خواستند مجدد بر نور روشن شده سرپوش نهاده و تاريكي را گسترش دهند و با همين استدلال ضعيف خود دانش آموزان مظلوم وحماسه آفرين را به گلوله بسته و به شهادت رساندند و نور ابدي را در دل آنها روشن كردند كه تا قيام قيامت جاودان خواهد بود.

سالي گذشت و بيداري ايجاد شده خانه اي از خانه هاي شيطان را فتح كرد و لانه جاسوسي آمريكاي جنايتكار به دست دانشجويان پيرو خط خميني كبير در 13 آبان 1358 تسخير شد.

اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در آستانه سالروز يوم الله 13 آبان ماه، ضمن گراميداشت ياد و خاطره رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني(ره) و شهداي دانش آموز و دانشجوي انقلاب اسلامي مواضع خود را به مناسبت سالروز اين يوم الله بزرگ به شرح ذيل اعلام مي دارد:

1- امروزه با گذشت نزديك به ثلث قرن از انقلاب اسلامي، هر روز ابعاد جديدي از اقدام هوشمندانه دانشجويان ايراني در تسخير لانه جاسوسي آمريكا روشن شده و اهميت "انقلاب دوم" كه توسط امام خميني(ره) بزرگتر از انقلاب اسلامي تعبير شد، روشن مي گردد. كارنامه سياه عملكرد آمريكا در قبال ملت ايران به خوبي نشان مي دهد آنچه كه امام راحل آنرا انقلاب دوم ناميد، چه فتنه ها و دسيسه هايي را خاموش نموده و راه را بر توطئه هاي بيشتر رژيم استكباري آمريكا در خاك ايران اسلامي بست.

تعطيلي جاسوسخانه آمريكا در هر كشوري مي تواند سبب كوتاه شدن دست اين رژيم از دخالت مستقيم در امور آن كشور شده و راه را بر استعمار آمريكا در كشورها ببندد. پيام ما به برادران و خواهرانمان در كشورهاي مسلمان در حال انقلاب اين است كه تا روزي كه استعمار غرب ذره اي نفوذ خود در كشورهايشان را حفظ كند، انقلاب به تكامل و بلوغ نرسيده و دسيسه ها و توطئه هاي آمريكايي و اسرائيلي از داخل خاك كشورشان عليه انقلابشان در حال طراحي و اجرا خواهد بود.

اقدام باشكوه جوانان مصري در تسخير كمينگاه گرگهاي صهيونيست در كشورشان و همچنين پايين كشيدن پرچم رژيم آمريكا از دانشگاه قاهره را آغازي بر تكميل انقلاب مصر دانسته و ضمن گفتن دست مريزاد به جوانان امت اسلام، بر حفظ روحيه انقلابي توسط آنان تا قطع كامل اميد استكبار از روي كار آوردن مجدد نوكران خود در كشورهاي اسلامي تأكيد و تشويق مي‌نماييم.

انشاالله بيداري اسلامي كه در منطقه آغاز گرديده است، با بصيرت و بينش روزافزون مردم و ملتها همراه خواهد بود و دست استكبار را از جهان اسلام به طور كامل قطع خواهد نمود و در مرحله پاياني خود، آخرين نطفه ناپاك استكبار يعني رژيم منحوس صهيونيستي را نيز از دامان خاورميانه حذف خواهد كرد.

2- اتهام زني به ملت ايران اسلامي به دست داشتن در اقدامات تروريستي ، براي اهل تفكر و انديشمندان جهاني به طنزي تكراري شبيه است كه طرح اين قبيل اتهامات بي پايه و اساس در كنار سنگيني بار كشتار و جنايات رژيم فاسد صهيونيستي و حمايت هاي استكبار جهاني از حيات اين رژيم سبب شده كه همه ملت هاي بيدار جهان به خوبي تشخيص دهند كه اختلاف نظر ايران و آمريكا برسر سفارت آمريكا در ايران نبوده و اين اختلاف نظر بر سر اصول انساني واسلامي است.

شفافيت ديدگاه و عملكرد ايران در اين سه دهه به قدري است كه با طرح حاشيه هاي بي منطق از طرف دولتمردان آمريكايي ذره اي به حقيقت درذهن جهانيان خدشه وارد نخواهد شد. بعد از گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي ايران شاهد هستيم كه ايمان امام خميني (ره) و سربازان جوان پيرو خط فكري او در سراسر نقاط جهان به جان بدنه استكبار افتاده و با هيچ روشي نمي توانند مسير پيشروي آنرا تحت تاثير دسيسه هاي خود قرار دهند.

در پيشروي اين موج عظيم بيداري اسلامي نه ديكتاتورها توان مقابله با آنرا داشتند و نه آمريكا و انگليس و سايرمستكبران با دسيسه هاي مداخله جويانه خود توانستند آن را به حاشيه ببرند. اين ادعاي مضحك باعث رسوايي خود آنان شد و به لطف الهي مكر مكاران به خودشان باز گشته و بعد از اين نيز بيشتر باز خواهد گشت.

جمهوري اسلامي ايران خود از آغاز انقلاب اسلامي بزرگترين قرباني تروريسم بوده و از رئيس جمهور و نخست وزير و رئيس قوه قضا و وكيل و وزير تا مردان و زنان خانه دار و كودكان خود را توسط ايادي آمريكا و رژيم صهيونيستي در خون غلتيده ديده است.

خداوند متعال با فوت وليعهد عربستان و تغيير ناگهاني فضاي رسانه اي و تبليغاتي غرب عليه جمهوري اسلامي ايران، بار ديگر نشان داد كه دست نصرت الهي همواره يار و ياور اين ملت بوده و دسيسه هاي احمقانه استكبار همچون هميشه به خودشان باز خواهد گشت و باعث آگاهي مردم دنيا از خباثت آنان خواهد شد. حمايتهاي دولت آمريكا از گروهك تروريستي منافقين، گروهم تروريستي پژاك و پ- ك- ك، گروهك تروريستي ريگي معدوم و... همه و همه تشت‌هاي رسوايي آمريكا در حمايت از تروريسم سازماندهي شده هستند كه از بام افتاده اند و دولتمردان آمريكايي مي بايست در اين باره به افكار عمومي جهان پاسخگو باشند.

3- اعتراضات گسترده مردمي در كشورهاي سرمايه داري غرب نشان از افول و زوال نظام ليبرال دموكراسي بوده و زمينه تحولات جدي در جهان خواهد بود. جالب آنجاست كه نظامهايي كه اندك اغتشاشات و بي نظمي هاي اجتماعي در كشورهاي مستقل كه اكثرا با تحريك خود غرب صورت ميگيرد را با نام آزاديخواهي و جنبشهاي مردمي تفسير و تبليغ كرده و با استفاده از اهرمهاي بين المللي نظير شوراي امنيت و سازمان ملل قصد اعمال فشار بر اين دولتهاي مستقل و مردمي را دارند، خود با بزرگترين بحران حقوق بشري مواجهند و اعتراض 99 درصد مردم خود را در رسانه‌ها مكتوب و در خيابانها سركوب مي‌كنند.

به دولت آمريكا هشدار جدي مي دهيم كه به جاي دخالت هاي آشكار و مخفي در كشورهاي مسلمان از ايران و سوريه و لبنان گرفته تا تونس و مصر و ليبي و بحرين و يمن، به فكر تأمين حقوق بشر براي مردم كشور خود باشد، چرا كه صداي خرد شدن استخوانهاي نظام سرمايه داري غرب به وضوح شنيده شده و پايان آمريكا را همچون شوروي سابق نزديك مي بينيم. دست و پا زدنهاي دولت آمريكا براي فرار از بحران داخلي نظير ايراد اتهامات عليه جمهوري اسلامي و يا تلاش براي صدور قطعنامه عليه دولت سوريه، قطعاً همانگونه كه تا كنون نتوانسته اذهان مردم آمريكا را از شكاف طبقاتي و بي عدالتي شديد موجود در جامعه آمريكا منحرف سازد، بعد از اين نيز نخواهد توانست مانع پيشرفت مشكلات داخلي آمريكا شود و اين رژيم چاره اي جز پذيرش خواست ملت خود نخواهد داشت.

صرف پولهاي كلان براي به راه انداختن جنگ در عراق و افغانستان نمونه هايي از سواري گرفتن دولت آمريكا از گرده 99 درصد مردم اين كشور است كه بايستي پاسخگوي آن نيز باشد. مشي انقلاب اسلامي دفاع از مظلوم در برابر ظالم بوده و در همين راستا دانشجويان ايراني خود را در كنار 99 درصد مردم آمريكا ديده و خواسته هاي به حق آنان يعني كاهش تبعيض طبقاتي، پاسخگويي دولت آمريكا در برابر مردم، خروج سربازان آمريكايي از عراق، افغانستان، خليج فارس و... را لازم الاجابه دانسته و از پيگيري اين خواسته ها حمايت مي كنيم.

جامعه اسلامي دانشجويان ضمن شركت در راهپيمايي بزرگ 13 آبان از آحاد مختلف مردم دعوت مي كند بار ديگر عزم خود را در مسير مبارزه با شيطان بزرگ و هم دستانش نشان داده و با حضور انقلابي خويش پشتيباني فكري و عملي خود را از بيداري ايجاد شده در دل ملت ها به نمايش گذارند و دست بيعت به سمت دل هاي بيدار و ملت هاي مستقل دراز كرده و حمايت همه جانبه خود را ازملت هاي اسير در دستان حاكمان فاسد اعلام نمايند.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|12|ا|آبان|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن