تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816854232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور فعال 8000 نفر در كانون هاي سلامت منطقه 10 خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: حضور فعال 8000 نفر در كانون هاي سلامت منطقه 10 خبرگزاري موج -


۲۸ دي ۱۳۹۰ (۱۱:۳۶ق.ظ)

حضور فعال 8000 نفر در كانون هاي سلامت منطقه 10
خبرگزاري موج - بيش از 8 هزار نفر از شهروندان منطقه 10 با عضويت در كانون هاي سلامت منطقه ده در راستاي بهبود و توسعه شرايط اجتماعي، كالبدي و زيست محيطي منطقه تلاش مي كنند.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، جواد سيفي معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه ده ضمن تشريح عملكرد كانون هاي سلامت با تاكيد بر اهميت فعاليت خانه هاي سلامت گفت: رويكردي كه براي خانه هاي سلامت ديده شده بيشتر معطوف به سلامت اجتماعي و توانمندسازي شهروندان براي حفظ سلامت خودشان است كه در اين زمينه با استفاده بهينه از منابع و امكانات موجود محيطي شرايطي فراهم آمده كه بر اثر آن مردم ضمن حمايت از يكديگر و مشاركت گروهي در انجام تمامي امور، تلاش مي كنند زندگي خود را به سطح مطلوبي برسانند.
وي افزود: در سطح منطقه ، ده خانه سلامت فعال است و در اين خانه ها شوراهايي تحت عنوان شوراي سلامت وجود دارد كه اين شوراها متشكل از همه ذينفعان حوزه سلامت محله است كه با تشكيل جلسات ماهانه به نيازسنجي و بررسي وضع موجود محله مي پردازند و با كمك نخبگان و اعضاي شورا، نيازها را الويت بندي كرده و در نهايت به راهكارهايي براي برون رفت از حوزه مشكلات سلامت مي انديشند.
وي در تشريح وظايف كانونها يادآور شد: تلاش براي توانمندسازي شهروندان در تامين و حفظ سلامت خود و جامعه شهري، برنامه ريزي براي تامين دسترسي عادلانه مردم به خدمات بهداشتي و سلامت اجتماعي، حفظ، تامين و ارتقاي سطح بهداشت سلامت كاركنان شهرداري، ارائه خدمات مشاوره اي در زمينه هاي مختلف مرتبط، توسعه آموزش هاي همگاني در زمينه بهداشت و سلامت اجتماعي با همكاري اداره كل آموزش و مشاركت شهروندي، برنامه ريزي و تلاش براي پيشگيري، درمان و بازتواني آسيب هاي اجتماعي تهديد كننده سلامت از جمله وظايف كانون ها است.
سيفي با اشاره به كانون پزشكان گفت: از كانون هاي فعال در منطقه ده كانون پزشكان است كه با حضور 159 پزشك با اجراي طرح پزشك محله در صدد است تا از توانايي ها، دانش و همياري پزشكان استفاده و از نظرات ارزشمند آنها گامي موثر را در راستاي شناسايي و رفع معضلات سلامت جامعه بردارد.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه افزود: هم اكنون در منطقه ده كانونهاي مختلف تحت عنوان ، كانون اهداء خون با 424 نفر عضو ، كانون خادمين مساجد با 151عضو ، كانون پيشگيري از چاقي با 463 عضو ، كانون پيشگيري از دخانيات با 252 نفر عضو ، كانون مادر و كودك با 1618 نفر عضو، كانون معلولين با 608 نفر عضو ، كانون جوانان و نوجوانان با 147نفر عضو و كانون اهداي خون فعال هستند.
وي در ادامه تشكيل كانون سالمندان را از مهمترين فعاليت هاي اداره سلامت برشمرد و خاطر نشان كرد: كانون سالمندان با 2172 عضو در تلاش است تا با ارتقاي سطح آگاهي و توانايي سالمندان با جلب مشاركت كانون هاي سالمندي در برنامه هاي خانه هاي سلامت كه ويژه اين عزيزان تهيه مي گردد ، به هدف هاي خود كه همانا بهبود بهبود بخشيدن به شيوه زندگي آنان است دست يابد.
سيفي در پايان يادآور شد: تمام تلاش اداره سلامت منطقه سعي در ايجاد بستر مناسب براي جلب و توسعه مشاركت شهروندان براي ارتقا سلامت است.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن