تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819428643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردا؛ آغاز به كار آزمايشي سومين خط اتوبوس هاي تندرو در پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فردا؛ آغاز به كار آزمايشي سومين خط اتوبوس هاي تندرو در پايتخت
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/11/25
مديركل مهندسي و ايمني ترافيك شهرداري تهران از آغاز به كار آزمايشي سومين خط اتوبوس هاي تندرو در جنوب شرق تهران از صبح فردا (شنبه بيست و ششم بهمن) خبر داد.
به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، حسن آقايي تعداد اتوبوس هاي چپ در را كه در مرحله نخست براي اين خط در نظر گرفته شده 120 دستگاه اعلام كرد و گفت: سومين خط اتوبوس هاي تندرو به طول 13 و نيم كيلومتر از ايستگاه متروي دانشگاه علم و صنعت شروع و پس از عبور از محدوده مناطق 4، 8، 13، 14 و 15 وارد پايانه درون شهري خاوران مي شود.
وي بزرگراه بسيج را يكي از مهم ترين محورهاي عبوري اين خط بيان كرد و افزود: در طول اين بزرگراه كه ضلع شرقي آن را عموماً پادگان ها و مجتمع هاي مسكوني نظامي تشكيل مي دهند، 6 ايستگاه در نظر گرفته شده است و انتظار مي رود ساكنان اين محدوده از راه اندازي اين خط استقبال قابل توجهي كنند .
مديركل مهندسي و ايمني ترافيك، تعداد جا به جايي روزانه سومين خط اتوبوس هاي تندرو در مرحله نخست را روزانه 147 هزار نفر پيش بيني كرد و گفت: مسافران نخستين خط اتوبوس هاي تندرو از ميدان آزادي تا چهارراه تهران پارس در ابتدا 120 هزار نفر در روز بود و پيش بيني مي كرديم اين تعداد حداكثر روزانه به 300 هزار نفر برسد، در حالي كه امروز مسافران اين خط از مرز 470 هزار مسافر در روز فراتر رفته است.
آقايي وجود دكل هاي برق و لوله هاي گاز را از موانع محدود كننده در احداث اين مسير بيان كرد و افزود: با وجود همه مشكلات سعي كرديم مسيري قابل اطمينان در جنوب شرق تهران ايجاد كنيم و همزمان جديدترين اتوبوس هاي دنيا را در خدمت ساكنان اين محدوده قرار دهيم.
وي با تأكيد بر حركت رو به جلوي حمل و نقل عمومي پايتخت از وضع سنتي به وضع پيشرفته، اجراي خطوط اتوبوس هاي تندرو را ازجمله ساز و كارهاي كارآمد كردن ناوگان اتوبوسراني برشمرد و گفت: هرچند ممكن است ايجاد اين خطوط در كوتاه مدت مشكلاتي به همراه داشته باشداما در بلند مدت راحتي شهروندان را تأمين مي كند.

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن